Pravilnik nominacija

Korak 1 – Unesite svoje podatke
Korak 2 – Odaberite kategoriju s padajućeg menija.
Korak 3 – Popunite podatke o nominiranoj osobi.
Molimo vas da unesete ime i prezime nominirane osobe, te funkciju koju obnaša. Svi ovi podaci su nam potrebni kako bismo mogli kontaktirati nominiranu osobu i vas u narednim fazama procesa.
Korak 4 – U polju za opis, molimo vas da nam kažete zašto ste nominirali ovu osobu.
Molimo vas da u ovom polju objasnite razlog vaše nominacije. Navedite šta je kandidatkinja učinila i zašto smatrate da je zaslužna za ovu nagradu, posebno za kategoriju u kojoj je nominirana. Pazite da vaš odgovor ne prelazi 80 riječi.
Imate mogućnost da otpremite sve dodatne materijale koji podržavaju vašu nominaciju. Molimo vas da obratite pažnju na maksimalnu veličinu datoteke od 10 MB. Također, dodatne informacije možete pronaći na www.ladiesin.ba
Korak 5 – Ne zaboravite kliknuti na dugme „Pošalji“ da biste nam poslali svoju nominaciju.
Šta se dešava dalje?
Kada primimo vašu nominaciju, pismeno ćemo obavijestiti nominiranu, a vi ćete dobiti kopiju obavještenja.
Svi nominovani će u e-mailu dobiti:
Spisak pitanja vezanih za kategoriju u kojoj su nominirani, koja će žiri koristiti u procesu ocjenjivanja.
Mogućnost da dostave dodatne informacije koje žele da žiri razmotri.
Rok za dostavu ovih informacija.
Nominacije su otvorene od 21. oktobra do 15. novembra.
Svaka pobjednica nosi titulu Žene godine u svojoj kategoriji, prepoznata po izvanrednim postignućima i sposobnosti da inspiriše. Među njima, samo jedna će zasjati kao prestižna Ladies In ambasadorica za 2026. godinu.
Proglašenje će biti održano na svečanoj gala večeri, najglamuroznijem događaju u BiH, 11. decembra u veličanstvenoj sarajevskoj Vijećnici, u atmosferi punoj elegancije, sjaja i nezaboravnih trenutaka koji će oduševiti sve prisutne.