Search

Škoda Best Practice Award 2025

 

  • Marketing summit 2025
  • Gala event koji okuplja sve zemlje u kojima posluje Škoda auto proglasio najbolje u 4 kategorije

 

 

U okviru godišnjeg marketing samita, događaja koji okuplja predstavnike svih zemalja u kojima posluje Škoda Auto, biraju se i najbolji primjeri iz prakse.

 

 

Škoda Marketing Summit ove je godine održan u Škoda Akademiji, hotelu Address u Istanbulu, gdje se moderna elegancija besprijekorno stapa s historijskim šarmom. Škoda posluje u više od stotinu zemalja na svim kontinentima i svake godine na samitu okupi predstavnike tih zemalja. Tu se sumiraju rezultati u polju marketinškog jačanja brenda ali i predstavljaju budući planovi implementacije Škodine vizije „Modern Solid“.

 

 

 

Škoda Best Practice Award za BiH

 

„U sklopu marketing samita Škoda svake godine bira i najbolje primjere marketinga iz prakse. Ove godine su zemlje mogle nominirati svoje primjere u 5 kategorija:

 

  1. Jačanje brenda (nagrada za izvanredna lokalna proširenja globalne strategije brenda)
  2. Pronicljiva kampanja (nagrada za rad zasnovan na stvarnom razumijevanju potrošača ili kulture)
  3. Inovativni pristup (nagrada za inovativne ideje ili rješenja koja su privukla pažnju i imala značajan utjecaj)
  4. Zanimljivo iskustvo (nagrada za istaknute aktivacije brenda putem događaja, sponzorstava ili partnerstava i
  5. Mali ali moćni (nagrada za malu, genijalnu ideju s ograničenim budžetom, ali velikim utjecajem.

 

 

Naša zemlja je nominirala svoju ideju u okviru posljednje kategorije „Mali ali moćni“ sa retrospektivom videa koje smo radili sa našim brend ambasadorom Robertom Decešinom u kojoj smo uz najljepše kadrove iz naše zemlje predstavili i kako brend tako i nova Škoda konvencionalna i električna vozila. U snažnoj konkurenciji, odabrani smo za jednu od tri najbolje zemlje što nas čini posebno ponosnim. Sve je to rezultat snage brenda u našoj zemlji. Naše tržišno učešće od prosječnih 22% svakako govori mnogo o privrženosti kupaca našem brendu ali i kvaliteti prodajno-servisnih usluga naših ovlaštenih partnera.“ ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer.

 

Explore More Bosnia and Hercegovina

 

„Ući u najuži izbor i biti jedan od tri najbolja na svijetu je zaista velika čast. Stajati na bini ispred toliko kolega i na Dan državnosti „braniti boje“ naše zemlje me posebno raduje i čini iznimno ponosnom. Učesnici samita su sa velikom pažnjom pratili naše izlaganje i sigurna sam da će video inspirisati mnoge da dođu i posjete našu zemlju, ali i da u svojim zemljama urade slične projekte. Našu saradnju sa Robertom Dacešinom ćemo svakako nastaviti. Već smo osmislili nove interesantne ideje za 2026 i radujemo se početku realizacije istih.“ dodaje Sanela Jusić, Škoda marketing&PR menadžerica.