- Marketing summit 2025
- Gala event koji okuplja sve zemlje u kojima posluje Škoda auto proglasio najbolje u 4 kategorije

U okviru godišnjeg marketing samita, događaja koji okuplja predstavnike svih zemalja u kojima posluje Škoda Auto, biraju se i najbolji primjeri iz prakse.

Škoda Marketing Summit ove je godine održan u Škoda Akademiji, hotelu Address u Istanbulu, gdje se moderna elegancija besprijekorno stapa s historijskim šarmom. Škoda posluje u više od stotinu zemalja na svim kontinentima i svake godine na samitu okupi predstavnike tih zemalja. Tu se sumiraju rezultati u polju marketinškog jačanja brenda ali i predstavljaju budući planovi implementacije Škodine vizije „Modern Solid“.

Škoda Best Practice Award za BiH
„U sklopu marketing samita Škoda svake godine bira i najbolje primjere marketinga iz prakse. Ove godine su zemlje mogle nominirati svoje primjere u 5 kategorija:
- Jačanje brenda (nagrada za izvanredna lokalna proširenja globalne strategije brenda)
- Pronicljiva kampanja (nagrada za rad zasnovan na stvarnom razumijevanju potrošača ili kulture)
- Inovativni pristup (nagrada za inovativne ideje ili rješenja koja su privukla pažnju i imala značajan utjecaj)
- Zanimljivo iskustvo (nagrada za istaknute aktivacije brenda putem događaja, sponzorstava ili partnerstava i
- Mali ali moćni (nagrada za malu, genijalnu ideju s ograničenim budžetom, ali velikim utjecajem.

Naša zemlja je nominirala svoju ideju u okviru posljednje kategorije „Mali ali moćni“ sa retrospektivom videa koje smo radili sa našim brend ambasadorom Robertom Decešinom u kojoj smo uz najljepše kadrove iz naše zemlje predstavili i kako brend tako i nova Škoda konvencionalna i električna vozila. U snažnoj konkurenciji, odabrani smo za jednu od tri najbolje zemlje što nas čini posebno ponosnim. Sve je to rezultat snage brenda u našoj zemlji. Naše tržišno učešće od prosječnih 22% svakako govori mnogo o privrženosti kupaca našem brendu ali i kvaliteti prodajno-servisnih usluga naših ovlaštenih partnera.“ ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer.
Explore More Bosnia and Hercegovina
„Ući u najuži izbor i biti jedan od tri najbolja na svijetu je zaista velika čast. Stajati na bini ispred toliko kolega i na Dan državnosti „braniti boje“ naše zemlje me posebno raduje i čini iznimno ponosnom. Učesnici samita su sa velikom pažnjom pratili naše izlaganje i sigurna sam da će video inspirisati mnoge da dođu i posjete našu zemlju, ali i da u svojim zemljama urade slične projekte. Našu saradnju sa Robertom Dacešinom ćemo svakako nastaviti. Već smo osmislili nove interesantne ideje za 2026 i radujemo se početku realizacije istih.“ dodaje Sanela Jusić, Škoda marketing&PR menadžerica.