Search

Marija Čortan je nova direktorica Digitalnih marketinških komunikacija L’Oréala za Adria-Balkan regiju

Marija Čortan imenovana je za direktoricu Digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sjedištem u Zagrebu. Na toj poziciji naslijedlla je Maju Uzelac, koja je uspješno vodila ovaj sektor od 2017. godine.

 

 

Marija nije novo lice u L’Oréal porodici – ovo imenovanje označava njen povratak u kompaniju u kojoj je provela više od 18 godina. Karijeru je započela u sektoru finansija  i nastavila je kroz niz odgovornih pozicija u kontrolingu, razvoju poslovanja, upravljanju ključnim kupcima, sve do funkcije direktorice marketinga divizije robe široke potrošnje za njegu i bojenje kose. U tom razdoblju pokazala je snažno razumijevanje poslovnih procesa, fleksibilnost u radu na različitim funkcijama i duboko poznavanje regionalnog tržišta i potreba potrošača.

 

Posljednjih godina usmjerila se na dodatno usavršavanje van L’Oreala u oblastima digitalnog marketinga i e-commerce strategija, radeći na razvoju kompleksnih regionalnih kampanja i marketinških inicijativa koje spajaju kreativnost i performanse.

 

„Sa velikim zadovoljstvom preuzimam dužnost daljeg vođenja digitalnih marketinških komunikacija Grupe L’Oreal u ovom regionu. Posvećeni smo stvaranju dinamičnih strategija koje spajaju nove tehnologije, kreativnost i potrebe naših potrošača, jačajući našu poziciju lidera.“ – istakla je Marija Čortan.

 

Marija Čortan donosi jedinstvenu kombinaciju internog poznavanja  kompanije i svježih eksternih perspektiva, s ciljem daljeg jačanja digitalnih i marketinških aktivnosti u regionu.

 

„Iznimno nam je drago što se Marija vratila u L’Oréal, koji iznimno dobro poznaje. Siguran sam kako će upravo njeno poznavanje kompanije, ali i  stručnost i predanost doprinijeti daljem unaprijeđenju našeg prisustva u digitalnom prostoru,“ naglasio je generalni direktor kompanije L’Oreal za Adria-Balkan regiju Maximiliano Frenza.