Search

L’ORÉAL UZ POMOĆ NAUKE, TEHNOLOGIJE I KREATIVNOSTI PONOVO POMJERA GRANICE LJEPOTE NA SAJMU VIVA TECHNOLOGY 2025

L’Oréal će predstaviti svoje najnaprednije inovacije u oblasti ljepote, unaprijeđene tehnologijom, na sajmu Viva Technology koji će se održati u Parizu od 11. do 13. juna 2025. godine, čime obilježava svoje deveto učešće na najvećem tehnološkom događaju u Evropi. L’Oréal će prikazati budućnost ljepote kroz iskustva koja su sve personaliziranija, inkluzivnija i održivija. Događaj će istaknuti najnovije inovacije Grupe koje su već dostupne na tržištu, kao i ekskluzivni uvid u buduća lansiranja. Među njima su: L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM, koja cilja na duboke uzroke biološkog starenja; vertikalna poljoprivreda za uzgoj biljnih sastojaka uz pomoć vještačke inteligencije; Hyper Look Studio Yves Saint Laurent Beautyja za rekreiranje najnovijih trendova u šminkanju; te Beauty Genius L’Oréal Paris, opremljen agentičkom vještačkom inteligencijom i integracijom s WhatsAppom, s ciljem jačanja veze s potrošačima.

 

 

Kao lider u oblasti Beauty Tech-a, pomjeramo granice ljepote sarađujući sa jedinstvenim ekosistemom vanjskih partnera koji, zajedno sa našim stručnjacima iz L’Oréala, oživljavaju proizvode i iskustva koja odgovaraju neispunjenim snovima o ljepoti naših potrošača, objašnjava Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktorica zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal Grupi. „Za ovu 2025. godinu, sajam VivaTech biće za L’Oréal prilika da pokaže kreativnost hrabriju nego ikad prije, sa inovacijama prilagođenim budućim društvenim izazovima kao što su dugovječnost, razvoj održivih sastojaka i inovativnih usluga koje sve zajedno otvaraju novu eru ljepote unaprijeđene tehnologijom.

 

 

Tehnologija je prisutna u gotovo svim aspektima svakodnevnog života naših potrošača, dodaje Asmita Dubey, generalna direktorica za digitalni marketing u L’Oréal Grupi. „Transformacione tehnologije, poput vještačke inteligencije, generičke AI i agentičke AI, redefinišu očekivanja i putanju potrošača proizvoda za ljepotu; zato ostajemo posebno posvećeni pružanju inovativnih rješenja koja su istovremeno kreativna i tehnološki napredna.

 

Na sajmu VivaTech 2025, L’Oréal će demonstrirati efikasnost svog ekosistema otvorenih inovacija, koji se s jedne strane zasniva na kolektivnoj snazi internih timova za istraživanje, inovacije, digitalne tehnologije i tehnologiju L’Oréala, a s druge strane na disruptivnoj snazi nove generacije velikih kompanija i start-upova u oblastima biotehnologije, digitalnog sektora, tehnologije i nauke. Ovaj ekosistem omogućio je razvoj noviteta koji će biti predstavljeni prvi put na VivaTechu, kao i rješenja koja su već dostupna potrošačima i profesionalcima u sektoru.

 

Nove granice dugovječnosti

  • NOVINA L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM se oslanja na tehnološki napredak i naše stoljetno iskustvo u njezi kože kako bi ciljano djelovao na duboke uzroke biološkog starenja i produžio životni vijek ćelija kože. L’Oréalov Točak Dugovječnosti analizira biološko starenje kože i otkriva tajnu devet jedinstvenih i međusobno povezanih faktora starenja zahvaljujući svojoj vlastitoj platformi vještačke inteligencije Longevity AI Cloud™. Ovaj pristup omogućava proaktivno i preventivno djelovanje protiv biološkog starenja kože.

 

  • NOVINA Kreiran u saradnji sa NanoEntek, Lancôme Cell BioPrint predstavlja revoluciju u razumijevanju kože potrošača, zasnovanu na našoj nauci o dugovječnosti. Ovaj biološki dijagnostički alat, tipa „laboratorija na čipu“, omogućava potrošačima da razumiju proces starenja svoje kože i saznaju koje metode njege mogu preokrenuti biološku dob svoje kože.

 

  • Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER je najnoviji uređaj za njegu kože inspirisan profesionalnim mikroigličanjem. Dizajniran je da stimuliše topičnu apsorpciju u rožnatom sloju i nježno obnavlja kožu, pojačavajući djelovanje Rénergie H.C.F. Triple Seruma na tri dimenzije kože: bore i sitne linije, pigmentacijske mrlje i teksturu kože, pružajući klinički dokazive rezultate. Opremljen ekskluzivnom tehnologijom NANO-RESURFACING, uređaj je sastavljen od 484 ultra-precizne nano-iglice koje stvaraju nevidljive mikro-kanale na površini kože.

 

Nove granice održivih inovacija

 

  • NOVINA Tehnologija vertikalne poljoprivrede „BioPod“ kompanije Interstellar Lab omogućava uzgoj biljnih sastojaka slojevitim, vertikalnim načinom, uz kontrolu putem vještačke inteligencije. Ova tehnologija optimizira potrošnju vode i energije, istovremeno osiguravajući proizvodnju visokokvalitetnog biljnog materijala za izuzetno efikasne kozmetičke sastojke.
  • NOVINA Proces Osmobloom™ je revolucionarna tehnologija hvatanja mirisa iz zraka koja omogućava razvoj jedinstvenih parfema. Kao rezultat ekskluzivne saradnje sa Cosmo International Fragrances, vodećim laboratorijem za sastojke, Osmobloom™ hvata mirisne molekule cvijeta ostavljajući ih netaknutim, uključujući i one cvjetove čiji miris je ranije bilo nemoguće prirodno izdvojiti. Osmobloom™ je zaslužan za miris tuberoze u parfemu „Private Talk“ iz kolekcije Anatomy of Dreams Valentino Beauty.
  • L’Oréal Professionnel AirLight Pro, razvijen u partnerstvu sa Zuvi, revolucionarni je fen za kosu dizajniran za profesionalce u svijetu ljepote i potrošače. AirLight Pro kombinuje zrak, toplotu i, po prvi put, infracrvenu svjetlost koja direktno cilja molekule vode, ubrzavajući proces isparavanja. Omogućava brže sušenje do 21%, uz zadržavanje hidratacije do 55% za sjajniju i glađu kosu, te smanjuje potrošnju energije do 19%.

 

Nove granice beauty usluga

  • NOVINA U saradnji sa Meta, Beauty Genius L’Oréal Paris, lični beauty asistent dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici zahvaljujući vještačkoj inteligenciji, uskoro će biti dostupan na WhatsApp-u. Zajedno, Meta i L’Oréal Paris redefinišu način na koji potrošači otkrivaju, razumiju i povezuju se sa ljepotom, pružajući im personalizovane savjete u velikom obimu putem najkorištenije aplikacije za dopisivanje na svijetu.
  • NOVINA Rješenje La Roche-Posay Spotscan+Coach razvijeno je u saradnji sa dermatolozima. To je prva aplikacija za coaching namijenjena koži sklonoj aknama, koja kombinuje analizu kože pomoću vještačke inteligencije sa personalizovanim rutinama i emocionalnom podrškom. Zahvaljujući partnerstvu sa Calm, vodećom aplikacijom za mentalno zdravlje na svijetu, korisnici La Roche-Posay Spotscan+Coach dobiće pristup vođenim meditacijama, vježbama disanja, alatima za bolji san i stručnim sadržajima za smanjenje stresa i unapređenje holističkog blagostanja..
  • NOVINA Noli („No One Like I/Niko kao ja“) je prva 100% personalizirana beauty e-commerce platforma koju pokreće vještačka inteligencija. Noli, nezavisna start-up kompanija sa sjedištem u Londonu, osnovana uz podršku L’Oréal Grupe, redefiniše način na koji potrošači otkrivaju i kupuju proizvode za ljepotu. Noli djeluje kao lični beauty savjetnik, pojednostavljujući korisnički put kroz moćne dijagnostike i AI alate razvijene na osnovu više od milion podataka prikupljenih skeniranjem lica i analizom hiljada formulacija proizvoda. Ove tehnologije omogućavaju dešifrovanje jedinstvenog beauty profila svakog korisnika i nude im prilagođene preporuke proizvoda, dostavljene direktno na njihovu adresu. Noli se oslanja na neuporedivi liderstvo L’Oréal Grupe u oblasti Beauty Tech-a, njeno stoljetno iskustvo u ljepoti, kao i duboko razumijevanje kozmetičke nauke i očekivanja potrošača.
  • NOVINA Agentic Consumer Care će transformisati budućnost njege ljepote za potrošače. Zahvaljujući vještačkoj inteligenciji kompanije Salesforce, L’Oréal poboljšava svakodnevni rad svojih beauty stručnjaka oslobađajući ih rutinskih zadataka, s ciljem povećanja ljudske interakcije, a ne njenog zamjenjivanja. Naš cilj je uspostaviti dublju i personalizovaniju povezanost sa većim brojem potrošača..

 

Nove granice kreativnosti i kulture

  • NOVINA Hyper Look Studio Yves Saint Laurent Beauty je prostor gdje se susreću društvene mreže i umjetnički talenat šminkanja Yves Saint Laurent Beauty, a duh brenda oživljava kroz tehnologiju nove generacije. Hyper Look Studio Yves Saint Laurent Beauty poziva klijente da izaberu trendi beauty trenutak iz realnog vremenskog toka društvenog sadržaja, pružajući jedinstveno iskustvo virtualne transformacije.
  • CreAltech je laboratorij za kreiranje beauty sadržaja L’Oréala, koji omogućava našim timovima za marketing i sadržaj da povećaju svoju kreativnost koristeći moć generičke vještačke inteligencije. Kombinujući modularni ekosistem modela, ekspertize, tehnologija i partnera – uključujući Google, Adobe i OMI – CreAltech omogućava marketinškim stručnjacima da generišu hiljade jedinstvenih slika, tekstova i videa koji su u skladu s brendom za različite platforme i globalne publike.