Search

Kultura povratne informacije: Druga sesija programa Leader Roots pod pokroviteljstvom UNIQA osiguranja

 Edukacija Leader Roots

 

Povratna informacija je najjednostavniji, ali i najpotcjenjeniji alat liderstva. U svijetu gdje se promjene dešavaju brže nego što ih možemo procesuirati, sposobnost da čujemo i da budemo saslušani postaje ključ profesionalnog sazrijevanja. Upravo tom temom bavila se druga sesija četvrte generacije Leader Roots programa, koji realizuje Američka trgovačka komora u BiH (AmCham BiH). Ovaj program, koji okuplja mlade lidere iz različitih sektora, osmišljen je da ih osnaži da preuzmu odgovornost, vode sa svrhom i grade organizacije koje uče, jedna povratna informacija po jedna.

 

 

Ovu sesiju, pod nazivom „Povratna informacija koja pokreće“, vodio je tim iz UNIQA osiguranja, koji je učesnicima ponudio spoj teorije, prakse i stvarnih poslovnih iskustava. Eldar Dudo, Alma Hodžić, Jasmin Kukuljac i Nerma Vukasović govorili su otvoreno o liderstvu u praksi – o važnosti iskrenih razgovora, učenju iz grešaka i prepoznavanju povratne informacije kao prilike za rast, a ne kao kritike.

 

 

U UNIQA osiguranju kultura povratne informacije dio je svakodnevnog rada – ona se njeguje kroz otvoren dijalog, redovne razgovore između lidera i timova, ali i kroz godišnje ankete o zadovoljstvu zaposlenika, koje  rukovodiocima pomažu da bolje razumiju potrebe i ideje zaposlenika.

 

„U UNIQA osiguranju vjerujemo da je povjerenje temelj svake dobre saradnje, a otvorena komunikacija ključ napretka. Povratna informacija nije samo alat, već način da zajedno rastemo i stvaramo radno okruženje u kojem se svako osjeća cijenjeno i motivisano. Kroz programe poput Leader Roots želimo podijeliti naša iskustva i pokazati da iskren razgovor gradi ne samo uspješne timove, već i bolje lidere,“ izjavio je Eldar Dudo, direktor UNIQA osiguranja.

 

Tokom diskusije, učesnici su se saglasili da kultura davanja i primanja feedbacka u bosanskohercegovačkom poslovnom društvu tek treba da sazrije. Često se povratna informacija doživljava kao kritika, a ne kao razvojni alat. Lideri nerijetko odlažu teške razgovore, dok zaposlenici povratne informacije primaju s odbranom umjesto radoznalošću. Predavači su ukazali da se promjena dešava onog trenutka kada lider počne razgovarati s namjerom razumijevanja, a ne dokazivanja. U trenutku kada prestanemo „davati feedback“ i počnemo ga razmjenjivati, kultura organizacije se mijenja.

 

Druga sesija programa pokazala je ono što AmCham BiH kroz Leader Roots već godinama promoviše: da liderstvo nije funkcija, već proces učenja, rasta i poniznosti. Zahvaljujući saradnji s UNIQA osiguranjem, učesnici su teoriju pretvorili u iskustvo i otkrili kako se pravi liderski razvoj zapravo ne mjeri brojem sastanaka, već spremnošću da u ogledalu povratne informacije prepoznamo sebe i odlučimo biti bolji.