Petnaest godina — to je petnaest godišnjih doba ispunjenih promjenama, rastom i zajedničkim trenucima. To je petnaest godina u kojima je JYSK postao više od prodavnice. Postao je dio doma, mjesto gdje se rađaju ideje za uređenje, kutak gdje se traže rješenja i inspiracija — ali i simbol povjerenja koje su kupci u BiH ukazali brandu.
Prije 15 godina, prva JYSK prodavnica je otvorila svoja vrata u Sarajevu, pokrećući priču koja će se širiti diljem Bosne i Hercegovine. Danas, zahvaljujući predanosti svojih zaposlenika i lojalnosti kupaca, JYSK broji preko 30 prodavnica, zapošljava gotovo 220 ljudi — i nastavlja s ekspanzijom.
„Srce vašeg doma“ — slogan je koji nosi emociju rođendanske kampanje, ali i jasnu misiju: stvarati prostore koji odišu udobnošću, ljepotom i funkcionalnošću. U srcu te misije nalazi se skandinavski pristup: “less but better”, promišljeni dizajn, održivost i jednostavnost. U svakom komadu — bilo da je riječ o jastuku, lampi, namještaju ili dekorativnom detalju — sadržana je briga da dom bude mjesto odmora, inspiracije i pripadnosti.
Ali rođendan nije samo o planovima i brojkama — on je o zahvalnosti. Zbog svih ljudi koji su vjerovali: zaposlenika koji svakodnevno ulažu svoje znanje i strast, kupaca koji su prepoznali vrijednost i pružili povjerenje, partnera koji su dijelili zajedničku viziju.
U znak zahvalnosti, rođendanska kampanja donosi popuste do 70 % na više od 1.500 artikala, ali i kreativne konkurse kojima se poziva zajednica da sudjeluje, dijeli svoju priču i slavi zajedno.
Zamislite kako kućni kutak dobiva svoj karakter: mekani jastučići, svjetlost koja stvara atmosferu, boje koje smiruju, detalji koji govore priču.
Svaki dom, ma koliko skroman ili prostran, ima svoje srce — i JYSK želi biti taj koji će pomoći da to srce zasja.
Više o rođendanskoj ponudi možete pogledati ovdje.