Search

Deichmann BiH u 2024. godini ostvario rekordan rast prihoda i prodaje

Kompanija Deichmann zabilježila je snažan poslovni rezultat i tokom 2024. godine, zaključivši je s rastom prihoda od oko 14%, što iznosi približno 53 miliona KM. U poslovnicama širom Bosne i Hercegovine prodato je oko 790.000 pari obuće – čak 57.000 više nego prethodne godine. Ovi rezultati predstavljaju nove rekorde za brend i potvrđuju Deichmannovu poziciju kao jednog od ključnih igrača u domaćoj maloprodaji obuće.

 

 

Rastući trend prati i povećanje broja zaposlenih – krajem 2024. godine Deichmann je zapošljavao 225 osoba, što je 20 više u odnosu na godinu ranije.

 

Na tržištu Bosne i Hercegovine Deichmann je prisutan od 2013. godine, a od tada bilježi kontinuiran razvoj i rast u svim segmentima poslovanja.

 

„Naše obećanje kupcima glasi: nudimo aktuelnu obuću i kvalitetne robne marke u modernim trgovinama, uz ljubaznu uslugu i po najboljoj mogućoj cijeni za cijelu porodicu. Stoga smo prepoznatljivi kao Deichmann, a ljudi u Bosni i Hercegovini to cijene. To je također razlog našeg uspjeha – posebno u ekonomski napetim vremenima”, izjavio je direktor Boris Kopič.

 

Deichmann trenutno posluje na 30 lokacija širom Bosne i Hercegovine, a kontinuirano ulaganje u prodajnu mrežu ostaje jedan od prioriteta kompanije. Fokus je na razvoju modernih i funkcionalnih prostora koji kupcima nude prijatan i savremen doživljaj kupovine. Novi koncept trgovina donosi osvježen dizajn s prostranim enterijerom, nježnim tonovima i dodatnim prostorom posvećenim sportskoj obući.

 

Tokom 2024. godine, otvorene su dvije nove Deichmann poslovnice, dok je pet postojećih trgovina uspješno modernizovano. U tekućoj godini planirano je otvaranje još jedne nove lokacije, a jedna trgovina je već prilagođena novom konceptu enterijera.

 

Tokom 2024. godine, kompanija je nastavila razvijati ključne vrijednosti: odličan odnos cijene i kvalitete, široku ponudu poznatih brendova i aktuelne modne trendove. Od sportske i ležerne do elegantne obuće – Deichmann nudi stilove za sve generacije i prilike, s naglaskom na dostupnost i kvalitet.

 

Deichmann nudi izuzetno širok asortiman obuće koji uključuje kako prepoznatljive privatne brendove, tako i brojne renomirane svjetske marke. U ponudi su modeli brendova poput Rieker, ESPRIT, Buffalo, Tom Tailor, Skechers, Bench, Dockers, Crocs i Bugatti, kao i već etablirane sportske marke poput Adidasa, Nikea, Pume i File.

 

Pored obuće, kupci mogu pronaći i raznovrstan izbor modnih dodataka – torbi, marama i šalova – koji upotpunjuju svaki stil i omogućavaju dodatnu inspiraciju prilikom izbora outfita.

 

Globalni rast prometa

 

Deichmann u Bosni i Hercegovini dio je međunarodne grupacije Deichmann sa sjedištem u Essenu, Njemačka. Ovo porodično preduzeće, osnovano još 1913. godine, danas je vodeći maloprodajni lanac obuće u Evropi.

 

Na globalnom nivou, Deichmann grupa je u 2024. ostvarila bruto promet od 8,7 milijardi eura (neto 7,5 milijardi eura), u odnosu na 8,5 milijardi eura bruto prometa u 2023. Rast prometa, prilagođen valutnim kretanjima, iznosio je 2,3 posto.

 

Kupci širom svijeta i dalje ukazuju povjerenje Deichmannu te je tokom godine prodato više od 180 miliona pari obuće, kako u fizičkim prodavnicama, tako i putem online platformi.

 

Grupa Deichmann trenutno je prisutna na više od 30 tržišta širom svijeta, a u 2024. godini ostvarila je oko 68% ukupnog prihoda upravo na međunarodnim tržištima. Do 31. decembra 2024. godine, Deichmann SE je imao približno 4.700 prodajnih objekata, što je gotovo identično kao prethodne godine, uz dodatnih 40 online trgovina. Kompanija je krajem godine zapošljavala oko 49.900 ljudi širom svijeta (u poređenju sa 49.000 u 2023).

 

Nakon značajnih prošlogodišnjih ulaganja, uključujući i otvaranje novih distribucijskih centara u Švicarskoj i SAD-u, Deichmann za 2025. godinu planira rekordna ulaganja u visini od oko 420 miliona eura. Ovaj iznos predstavlja najveći investicijski plan u historiji kompanije.

 

Pored kontinuiranog razvoja višekanalne prodaje, kompanija snažno ulaže i u unapređenje stacionarne maloprodaje, s naglaskom na modernizaciju prodajne mreže. Na nivou cijele grupacije planirano je otvaranje i renoviranje oko 450 poslovnica. Fokus ostaje na stvaranju savremenih trgovina i pružanju vrhunskog iskustva kupovine za sve generacije kupaca.