Valentino: Izlazi prva beauty linija proizvoda

Talijanska kuća Valentino još jedna je u nizu koja je svom brendu pridružila i liniju kozmetičkih proizvoda. Rame uz rame sa Guccijem, Diorom, Saint Laurentom koji već dugi niz godina posjeduju liniju beauty proizvoda, Valentino je, čini se, izabrao pravi trenutak kada će to učiniti. Kozmetika na police u SAD-u stiže već u junu ove godine.

Šta nam od kozmetičke postave Valentino može ponuditi, a da to već ne možemo pronaći na zasićenom beauty tržištu? Iz Valentina su najavili kolekciju pudera u 40 nijansi, čak 50 ruževa i veliki broj proizvoda za oči. Najavljena je i Valentino kozmetička torbica, unaprijeđena verzija clutch modela predstavljenog u Spring/Summer 2017 kolekciji. Bit će dovoljno velika kako bi u nju stao ruž i ogledalce.

\"\"

Kolekcija je rađena u nastojanju da poveže couture, ali i stil koji je dostupan svima. Naglasak će biti na bojama, kao što je bio slučaj i u novim modnim kolekcijama brenda, a za kampanju je angažovao 16 različitih žena i muškaraca, od modela među kojima je kćer dizajnera, pa do \”običnih ljudi\” koje su scoutali na ulici, piše Bussines of Fashion. 

\"\"

Za razliku od Guccija koji je ulazak na tržište ljepote testirao samo s linijom ruževa (koji su odmah rasprodani), Valentino u igru ulazi s cijelom linijom koja će kasnije biti obogaćena dropovima koji će pratiti aktuelne kolekcije. Posljednja luksuzna kuća koja je nedavno ušla na ovo tržište je Hermes, također s kolekcijom ruževa koji samostalno izgledaju poput malih umjetničkih djela, u koje je utkan DNK brenda.

\"\"

Svaka beauty linija odraz je same modne kuće, a Valentino je s razlogom siguran u popularnost svoje linije koja je najavljena. U nju je upisao sve vrijednosti kojima se vodi kroz modne kolekcije, spajajući historiju brenda kojeg je Valentino Garavani osnovao 1960. – prepoznatljivi logo sa slovom V.

\"\"

Talijanski brend nije potpuno nov na beauty polju, još 1978. lansiran je prvi Voce Viva parfem kojem je u novoj kampanji zaštitno lice Lady Gaga. Make-up rađen za svaki spol, rasu i karakter očekuje se na policama širom svijeta krajem augusta ove godine.