Uspješno završen drugi Social Media Summit

Umjetna inteligencija i vertikalni video budućnost socijalnih mreža

U četvrtak i petak, 18. i 19. maja, održan je drugi Social Media Summit, najvažnijih događaj u industriji digitalnog marketinga i komunikacija.

Summit je okupio vodeće stručnjake, marketare, predstavnike kompanija i kreatore sadržaja  na društvenim mrežama iz BiH i regije – kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i inovacijama u području društvenih medija.

Tokom Summita održane su brojne inspirativne prezentacije i paneli, koji su se dotaknuli svih važnih tema u ovoj industriji: Social selling, WEB 3,  NFT i Metavers, Cybersecurity, Trends in Social Media…

Učesnici su razmijenili svoja iskustva, primjere najbolje prakse i strategije uspjeha.

Tema Summita bila je utjecaj društvenih mreža na društvo i ekonomiju. Raspravljalo se o važnosti odgovornog korištenja ovih kanala komunikacije, zaštiti privatnosti korisnika, unapređenju pozitivnih promjena u digitalnom prostoru. Također, naglasak je bio stavljen na inovacije s posebnim fokusom na umjetnu inteligenciju, virtuelnu i proširenu stvarnost… Govornici su istaknuli kako će ove tehnologije oblikovati budućnost društvenih medija i pružiti nove mogućnosti za korisnike i kompanije.

Key note speaker Neil Perkin je u svom izuzetnom izlaganju prezentovao sve pogodnosti umjetne inteligencije i koji su to najbolji načini da iskoristimo sve ono što nam digitalno doba nudi.

Društvene mreže i umjetna inteligencija se razvijaju dosta brzo i nude nove mogućnosti za brendove. Mislim da smo tek na početku i počinjemo uviđati mnogobrojne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije, kao i jedan vid pomoći organizacijama da postanu učinkovitije, ali i da kreiraju nove prilike, jer mnogo toga tek dolazi – naveo je Perkin.

Generalni pokrovitelj ovog događaja bila je kompanija Telemach BH, koja nudi usluge najbržeg interneta.

Kako bi i Bosna i Hercegovina mogla ići ukorak sa naprednim, tehnološki i digitalno najpismenijim svjetskim ekonomijama, Telemach BH, uz pomoć moderne, napredne tehnologije koju koristi, osigurao je svojim korisnicima pristup najvećim brzinama interneta u regiji, koje na našoj GIGA mreži dostižu maksimalnu 1 Gbps brzinu. O velikom značaju brzine interneta za komuniciranje i poslovanje na društvenim mrežama uvjerili smo se tokom Social Media Summita, koji je na jednom mjestu okupio brojna značajna imena iz ove industrije te pružio raznolik uvid u posljednja dostignuća i perspektive društvenih mreža, izjavio Admir Drinić CEO Telemach BH.

Predstavnica partnera projekta Turističke zajednice Kantona Sarajevo Adisa Kušundžija istaknula je da Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo podržava kvalitetne projekte i događaje u cilju privlačenja turista i turističkog rasta i razvoja, posebno u post pandemijskom vremenu, kada turistička ponuda zahtijeva nove ideje i projekte u cilju privlačenja pažnje potencijalnih turista.

 -Social Media Summit je pokazao da se radi o jedinstvenom događaju koji vrijedi podržati, te smo s ponosom partneri. Praćenje društvenih mreža u današnjem vremenu je neophodno, te smo uz stečeno znanje na Summitu dobili nove ideje za razvijanje naših socijalnih platformi.

Tokom Summita dodijeljene su i nagrade Digital Cup – nagrade kompanijama i brendovima koje su se, istaknule svojim iznimnim doprinosom i postignućima u korištenju društvenih medija i realiziranja kampanja putem ovih kanala, ali i Influencer Award za najbolje influencere u BiH i regiji, koji su svojim radom i aktivnostima – koje su provodili na društvenim mrežama utjecali na pozitivne promjene u društvu, promovirali vrijednosti, upoznavali nas sa brendovima, novitetima, destinacijama…

Dobitnici Digital Cup su:

Nagrada u kategoriji najbolja društveno odgovorna digitalna kampanja – NLB Banka  Sarajevo;
Nagrada u kategoriji najbolja  digitalna integrisana kampanja – dm drogerie markt BiH;
Nagrada u kategoriji najbolja  Instagram kampanja – Grand kafa

Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja za promociju sporta, turizma i culture –  Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo;
Nagrada u kategoriji  najbolja influenser marketing kampanja – Lutrija BiH;
Nagrada u kategoriji najbolja Facebook kampanja – Telemach BH;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda Argeta veggie;
Nagrada u kategoriji najbolji podcast – Emela Burdžović/N1;
Nagrada u kategoriji najbolja kolaboracija brenda i influencera – Grand kafa
Nagrada u kategoriji najbolja  beauty digitalna  kampanja – Avon;
Nagrada u kategoriji najbolja digitalna PR kampanja – Hemofarm;
Nagrada u kategoriji najbolja edukativna digitalna kampanja – BH Telecom;
Nagrada u kategoriji najbolja content marketing kampanja – Avene.

Dobitnici Influencer Award su:

  1. Najutjecajnija ženska influencerica – Hana Hadžiavdagić
  2.  Microinfluencer godine – Mirela Redžić
  3.  Beauty influencer – Samra Menzilović
    4. Food influencer – Neno Svjetlanović
    5. Tiktoker godine – Leonardo Lamon
    6. Društveno najodgovorniji influencer godine – Brankica Raković
    7. Najdraži izbor klijenta – Mirza Mustafagić
    8. Fitness & Health influencer – Ana Bavrka
    9. Fashion influencer – Erna Saljević
    10. Travel influencer – Robert DacešinPored navedenih kategorija, dodijeljeno i je priznanje People\’s Choice koje je prema izboru posjetilaca web stranice www.socialmediasummit.badodijeljeno Hani Hadžiavdagić.

 

Organizatori Summita izrazili su zadovoljstvo uspješnom realizacijom događaja i zahvaljuju svim učesnicima, sponzorima i partnerima koji su svojim angažmanom doprinijeli implementaciji ovog velikog projekta.

 

Generalni pokrovitelj drugog Social Media Summita je kompanija Telemach, partner projekta Turistička zajednica Kantona Sarajevo – Visit Sarajevo, zlatni sponzor Cedevita, srebreni sponzori Argeta veggie, InstaGrand, essence, Courtyard by Marriott Sarajevo, Catrice cosmetics, Vivia voda. Prijatelji projekta su: MI 99, Maza, Hercegovina Produkt,  Vispak, Cupra, Kent, Menprom, eCommerce asocijacija u BiH.

 

Medijski partneri: Faktor, Ladies In, InStore magazine, Oslobođenje, O – više od klika, Ultra magazin, FBL, Gracija,  Radiosarajevo.ba, Furaj.ba, Bonjour.ba, Urban magazin, Dobar dan, Savjetnici, Poduzetnica, Nezavisne novine, Business magazin, Journal, Dalmatinski portal, Zdravi portal, Nova BH, OBN, Hayat, O kanal, RSG radio, Antena, Max media, Nova oprema, Total media, Led media, Connect media.

 

Organizator je marketinška agencija Altermedia.