Upoznajte novi modni lokalni brend “graytown71000”

Ne smatram da smo ozbiljna firma, daleko od toga. Možda smo samo „fresh breeze“ u moru “indie brandova” na našim prostorima

Nedžmina Šeta Selimović je studentica, mlada mama i, kako voli za sebe reći, “građanka svijeta”.

Ova talentirana mlada žena odlučila je svoje slobodno vrijeme posvetiti dizajniranju interesantnih odjevnih predmeta.

\"\"

Sam naziv “graytown71000” je nastao kao tumblr mog partnera, koji se bavi graffiti umjetnošću i sav joj je predan. Stoga smo odlučili da to ime iskoristimo i kao brend odjeće koju pravimo. U tom trenutku bila sam trudna, i trebala mi je zanimacija. Neke majice su nastale kao proizvod graffiti kulture u koju smo uronjeni (ja pasivno, partner aktivno) i veoma su prihvaćene od strane “writera”, dok su neke nastale iz moje želje da i mi žene dobijemo dašak unikatnosti, kao npr. cekeri koje radimo.

\"\"

Šta Vas je navelo na to da pokrenete vlastitu marku odjeće i asesoara?

-Pa, u suštini je bilo: Zašto ne bismo? Hajde da pokušamo da me zabavimo kada beba spava, daj da ne mislim samo na bebeće stvari i da se bavim nečim kreativnim i simpatičnim. Ne smatram da smo ozbiljna firma, daleko od toga. Možda smo samo „fresh breeze“ u moru “indie brandova” na našim prostorima.

\"\"

Šta je ono što Vaš proizvod čini jedinstvenim?

-To što se sve oslikava ručno. Cekere smo mi šili i oslikavali. Bez sito štampe i ostalih pomagala. Samo kist, boja i mašta.

\"\"

Kome je „graytown71000“ namijenjen?

-Svima kojima se sviđa to što radimo. Mada više naginje ka mladim ljudima koji cijene urbanu umjetnost.

\"\"

Šta Vam je bila inspiracija pri odabiru imena za brend?

-Grad kao sinonim za sivilo, tmurnost, melanholiju, 71000 mislim da ne moram posebno objašnjavati. Nasuprot tom sivilu stojimo mi sa svojim bojama i kistovima, te bojimo grad kako graffitima tako i veselim dezenima na odjeći i cekerima.

U čemu pronalazite inspiraciju za nove kolekcije?

Doslovno u svemu što vidimo. S obzirom na to, da puno putujemo, nagledali smo se raznih uličnih stilova i to nam daje neku inspiraciju. Vozovi, metroi, graffti, naš sin. Čak i njegove igračke.

Kakav odjek u javnosti ima ovaj brend?

-Pa, i nema sad neki odjek, nekako smo se fokusirali na jedno tržište, ali ga uskoro proširujemo, i nadamo se da će imati veći odjek među širim masama.

Da li proizvode stvarate sami ili imate pomoć?

-Kao što sam već naglasila nešto proizvodimo sami, dok nešto nabavljamo (majice npr.)

Kako i gdje se Vaši proizvodi mogu kupiti?

-100% online, na našoj Fb stranici je sve dostupno, kao i cijene.

Da li radite po narudžbi?

-Naravno da radimo. S tim što volimo da svaki artikal ipak nosi naš pečat.

Koji su vaši planovi za budućnost?

-Planova za budućnost još nemamo, idemo dan za danom, možda ovo bude samo jedno lijepo sjećanje, a možda iz ovoga iznikne jedna lijepa priča u kojoj će učestvovati i “mala raja”, pa to bude jedan pravi mali porodični posao.