PREGLED NAJNOVIJIH TRENDOVA NA 10. SARAJEVO MARKETING SUMMITU: Inspirisani za uspješnu budućnost marketinga u BiH

U Sarajevu se 11. i 12. oktobra održava najveća marketinška konferencija u BiH, 10. Sarajevo Marketing Summit. Prilika je ovo da se na jednom mjestu okupe marketinški stručnjaci, predstavnici najvećih kompanija iz naše zemlje, medija, ali i agencija, te razmjene iskustava, unaprijede znanja, usvoje nove prakse.

Prvo desetljeće ove prestižne konferencije obilježili su izvrsni predavači, stručnjaci iz svih oblasti marketinga, panel-diskusije na kojima je omogućena razmjena mišljenja, ideja i informacija, a sve u svrhu unapređenja poslovanja i postizanja boljih rezultata. U toku proteklih deset godina konferenciju je posjetilo više od 5000 učesnika, a 250 partnera i prijatelja projekta prepoznalo je važnost Summita, za kompletnu industriju i privredu BiH.

I ove godine organizatori su se pobrinuli da programski dio bude baš onakav kako se očekuje za ovaj svojevrsni jubilej, govornici dolaze iz Velike Britanije, Izraela, Holandije, Bugarske, ali iz zemalja regiona, te Bosne i Hercegovine.

„Marketing Mastery“ je ovogodišnja tema kojom se naglašava kontinuirani rast i evolucija u marketingu. Bit će ovo prilika da se čuju iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražit će se kako su marketari prihvatili inovacije, te prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.

Prvi dan Summita je sada već tradicionalno rezervisan za eCommerce Day, kao najveći eCommerce događaj u Bosni i Hercegovini, koji  je posvećen unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta.

Veliku pažnju učesnika konferencije i ove godine izazvat će izbor za Marketing Superstara, koji se održava u sklopu programskog dijela Summita. Tako će prema izboru marketinške javnosti biti odabrana tri Marketing Superstara (predstavnici domaće, regionalne i svjetske kompanije) koji će sljedeće godine imati mogućnost da ispričaju svoju priču o uspjehu, na 11. Sarajevo Marketing Summitu.  Pored toga bit će dodijeljena i nagrada za Kampanju vrijednu pažnje.  Shodno postignutim rezultatima, velikom boju pregleda, ali i regionalnom dosegu, to je ove godine kampanja “U Bingu sam 24/7 sa Enisom Bešlagićem”. Od ove godine uvedena je i nova kategorija u kojoj će se vršiti nagrađivanje, riječ je o Brend inovaciji. Za 2023. godinu, u ovoj kategoriji, priznanje će biti dodijeljenjo brendu Cedevita za proizvod Cedevita vitaminska voda.

Sarajevo Marketing Summit, pored toga što je regionalna platforma za umrežavanja marketara, kreativaca i medija, važno je mjesto susreta i sa klijentima i partnerima.

Organizator konferecnije je marketinška agencija Altermedia.

Prijave na: www.marketing-summit.ba

Ove godine konferenciju su podržali:

\"\"