Jasmina Demirović Mustafić u svoju bogatu biografiju upisala je voditeljsko, reportersko, uredničko i producentsko iskustvo u informativnom programu. Njen profesionalni put obilježio je predan, ozbiljan i istraživački rad. Pohađala je CNN-ov Journalism Fellowship program, radila je s vrhunskim profesionalcima, novinarima i urednicima jedne od najutjecajnijih medijskih kuća u svijetu. Iskustvo je sticala i u Sivom domu – sjeća se da su godine rada na BHRT-u bile zlata vrijedne.
Piše: Indira Delić
Ponosna na svoj tim
No, 2019. godine priključuje se timu Nove BH. S obzirom na bogato iskustvo, znanje, brojne edukacije pozicija glavne urednice i direktorice Informativnog programa na Novoj BH u njenom slučaju došla je kao logičan slijed stvari. Na ovu odgovornu funkciju je, nakon dugogodišnjeg iskustva Jasmina pristupila podjednako odgovorno i spremno.
– U posljednjoj godini svi izazovi su pali u drugi plan pred pandemijom Covid-19. Najveći je, svakako, sačuvati zdravlje svih u timu, a istovremeno kvalitetno i profesionalno obavljati svoj posao, informirati javnost – i u našim vijestima i Dnevniku donijeti prave, pouzdane informacije. I danas se nedovoljno zna o virusu, ali na samom početku nepoznanica je bilo mnogo, straha također. Nije bilo lako, ali vodeći računa o javnom interesu i svjesni uloge i odgovornosti medija, svi su neumorno radili. Provodili dane na terenu. Razgovarali s ljudima. Pokucali na vrata svih institucija u potrazi za odgovorima i informacijama. Uvijek profesionalni i uporni – kaže Jasmina na početku našeg razgovora, ističući da je Nova BH u proteklom periodu realizirala prenose utakmica naše fudbalske reprezentacije u okviru kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo u Kataru 2022.
– U posebnim Covid uvjetima, desetine ljudi bile su na terenu i po strogim UEFA pravilima maksimalno se trudili da nastupe Zmajeva donesemo besprijekorno u našim TV prenosima. Moram dodati i to da je ekipa naše zabavne redakcije, u ovo vrijeme kada se čini da nas okružuju samo negativne vijesti, uspijevala rušiti tvrdnju da je sve crno oko nas. Svaki dan su pronalazili i u Nova IN magazinu predstavljali inspirativne pojedince, lijepa mjesta, običaje, zanimljivosti. Mnogo je lijepog oko nas, a imamo se i čime pohvaliti. Vrijedna ekipa Nove IN me uvijek podsjeti na to, a vjerujem i naše gledaoce. I, evo sad, kako se prisjećam perioda iza nas i svih izazova s kojima smo se suočili, moram reći kako smatram da će izazova uvijek biti. Danas je to pandemija. Jučer smo imali neke druge, sutra će doći novi. Ali, uz tim kakav imamo na Novoj BH, ne bojim se izazova.
Jasminin radni dan počinje jutarnjim kolegijima. Uredničkim, novinarskim. I tako već godinama.
– Dobra priprema i planiranje temelj su svakog dobro odrađenog posla. Na kolegijima dogovaramo koje događaje ćemo pratiti. Na šta se fokusirati. Koje priče ispričati, na koji način. Šta i koga snimati. Tokom dana plan revidiramo, mijenjamo i prilagođavamo. Ključ je u dobroj komunikaciji unutar cijelog tima. Mislim da je važno uvijek podizati ljestvice kvaliteta. Ne volim lijenost, nemar i neodgovornost. Kad se radi – radi se!
Najpoželjniji poslodavac
Prošla godina bila je veoma izazovna i za medijsku industriju. Od samog početka vanredne situacije, kolektiv Nove BH donio je odluku da je apsolutni prioritet zaštita uposlenih.
– Optimizirali smo uslove rada, uveli rad od kuće, te rad u timovima. Posebno je to teško u industriji kakva je naša, kada je nemoguće organizirati rad od kuće za većinu uposlenih, jer televizija zahtijeva prisutnost na radnom mjestu i konstantan rad na pripremi i realiziranju programa. Nova BH broji više od 120 uposlenih, od čega 30 reportera u Informativnom programu, koji su svakodnevno bili na terenu i koji su odigrali ključnu ulogu u obrazovanju i izvještavanju populacije o prevenciji, zaštitnim mjerama i epidemiološkim preporukama za odbranu od virusa i suzbijanje pandemije, naravno zajedno s kolegama s drugih televizija.
Pandemija Covid-19 još je jednom potvrdila važnost jasnih, pouzdanih i tačnih informacija. Iako je tokom 2020. godine zabilježen porast konzumacije medija, posebno televizije i online medija, s druge strane zabilježen je pad oglašavanja, što je dovelo u nepovoljan položaj mnoge medije.
– Padali su budžeti, ali su veoma brzo kompanije i oglašivači shvatili potrebu da komuniciraju sa svojim potrošačima i možemo reći da 2020. godina i nije bila tako loša za nas. Dodatna vrijednost rezultatima našeg rada svakako je i priznanje Najpoželjniji poslodavac u sektoru medija za 2020. godinu. Snaga i ključ našeg uspjeha su upravo naši uposleni kojima pružamo kvalitetne uslove rada, pozitivno i sigurno radno okruženje – kaže ona, te dodaje:
– Pred nama su zasigurno i dalje veoma uzbudljiva vremena u kojima ćemo nastaviti osluškivati našu publiku, odgovarati na njihove potrebe, te kontinuiranim ulaganjem u ljude, tehnologiju, kvalitetnu produkciju i program graditi zajedništvo kroz snažan, prepoznatljiv i gledateljima blizak brend Nove BH. Ono što nam svakako dolazi s krajem proljeća jeste EURO 2021, koje će također biti održano u do sada neviđenim okolnostima zbog pandemije koronavirusa. No bez obzira na organizaciju takmičenja, sigurno je da ljubitelje fudbala očekuje 30 dana vrhunskog fudbala i nadmetanja najboljih selekcija Evrope. Sve to gledatelji će od 11. juna do 11. jula pratiti u programu Nove BH.