Jasenka Miso: Samo jasna rješenja vode do prodajnih rezultata

„Naša kompanija trudi se obezbijediti pacijentima u Bosni i Hercegovini i regionu terapijske mogućnosti koje su jednako kvalitetne onima kakve imaju pacijenti u ostatku Evrope“

\"\"

Foto: Edvin Kalić

Poslovni put Jasenke Miso, voditelja ključnih kupaca u odjelu estetike u kompaniji Medis International, bio je veoma dinamičan i raznolik. Po završetku studija na Farmaceutskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu i sticanja diplome, počinje s radom kao magistra farmacije u apoteci. Potom kao stručni saradnik u odjelu dermokozmetike jedne farmaceutske kompanije.

 Poslovni napredak

Tokom niza godina rada na različitim pozicijama i u različitim oblastima imala je priliku naučiti mnogo toga, te je upravo to znanje i usmjerilo ka daljnjoj karijeri.

Dolaskom na poziciju Voditelja ključnih kupaca u odjelu estetike u kompaniji Medis International, pružena joj je mogućnost da još više napreduje na poslovnom planu.

– Posao, koji obavljam, izuzetno je zahtjevan, dinamičan, ali i interesantan. Zahtijeva mnogo truda, rada i odricanja. Ali, kada voliš ono što radiš, jednostavno ne osjećaš kao da radiš… Taj osjećaj čini me još više motiviranom – kako bih uložila više vremena za obavljanje posla.

\"\"

Jasenka kaže da je u poslu koji obavlja teško razgraničiti privatno i poslovno, te da je često u situaciji da svoje privatno vrijeme koristi kako bi izašla u susret vjernim klijentima.

– Velika sam radoholičarka. Vodim se time da sve što mogu uraditi danas, ne ostavljam za sutra. Jutra su rezervirana za administraciju, a ostatak dana za sastanke. Međutim, dan zna biti nepredvidiv, unatoč planiranom rasporedu…  Kako sam zadužena za cijelu BiH, često putujem. Nijedan dan nije isti, tako da nema pravila.

Medisova tradicija

Pandemija uzrokovana koronavirusom je veliki izazov za sve kompanije, uključujući i Medis.

– U vrijeme Covid-19, bilo je važno podsjetiti naše klijente da se mogu osloniti na nas neovisno o proizvodu ili uslugama koje koriste. Prioritet nam je bio da što bolje i brže odgovorimo na sve potrebe klijenata. Veliko je olakšanje što se u današnje vrijeme može raditi na laptopima, mobilnim telefonima i slično.

Ljudi imaju veliko povjerenje u Medisovu tradiciju. Ova kompanija trudi se obezbijediti pacijentima u Bosni i Hercegovini i regionu, terapijske mogućnosti koje su jednako kvalitetne onima kakve imaju pacijenti u ostatku Evrope…

– A, što se tiče Merz Aesthetics proizvoda, tj. Belotero i Radiesse filera, koje zastupam, moj  cilj je učvrstiti i očuvati poziciju Medisa kao najpouzdanijeg partnera za sve ljekare koji se bave estetskom medicinom i antiejdžingom, te da kroz stvaranje još boljih odnosa s našim klijentima povećam prodaju i naš udio na tržištu.

Jasenku sretnom čine kvalitetno vrijeme provedeno s porodicom, ali i trenuci predaha – kada se sa svojim kolegama raduje uspjesima. U narednom periodu čekaju je brojni poslovni izazovi, projekti i potezi.

 – Budući da ima dosta konkurenata, uvijek planiramo inovativne marketinške strategije koje će uprkos različitosti biti ne samo primijećene nego i dovoljno jasne za ciljnu publiku. Naime, samo jasna rješenja vode do prodajnih rezultata – kaže na kraju našeg razgovora.