Gabrielle Bonheur – Coco Chanel – modna ikona

 Eksperimentirala je sa stilovima, a sebe je predstavljala kao hrabrog inovatora – ističući da je jednostavnost ključ prave elegancije

Gabrielle Bonheur – Coco Chanel – modna ikona 20. stoljeća, oslobodila je žene iz krutih korzeta i kreirala kultne modne predmete koje i danas nosimo.

\"\"

Ova izuzetna modna dizajnerica rođena je 1883. u Samuru, malom francuskom gradu. Posjedovala je jedinstven pristup modi. Eksperimentirala je sa stilovima, a sebe je predstavljala kao hrabrog inovatora – ističući da je jednostavnost ključ prave elegancije. Muška odjeća ju je inspirirala, posebno je upamćena po ženskom odijelu – koje se sastoji od suknje do koljena i sakoa, hlačama, maloj crnoj haljini i parfemu za kojeg je smatrala da donosi sreću Chanel No5. Danas, po jedan primjerak ovog parfema se prodaje svake minute.

\"\"

Prva je počela dizajnirati bižuteriju, gotovo da se nije mogla vidjeti bez gomile lažnih bisera oko vrata. Bižuteriju je izrađivala od lanaca, perlica i stakalaca i nosila uz casual/sportsku dnevnu odjeću. Dok je posmatrala francuske ribare s majicama s bijelim i plavim prugama – došla je na ideju da bi taj uzorak sjajno pristajao i damama. Dizajnirala je majice na mornarske pruge, potom hlače i torbe, te na druge modne asesoare.

Blijeda put, početkom 20-ih godina bila je u modi, dok se preplanuli ten povezivao s nižom klasom. No, Coco je, sasvim slučajno, izgorjela na francuskoj rivijeri i vrativši se u Pariz – prijatelji su se divili njenom osunčanom tenu, te su se i sami počeli sunčati. Tako je preplanulost postala simbolom bogatstva i ljepote i trend koji nikada neće nestati.

 Njeni citati i danas inspiriraju mnoge dame…

Parfem o ženi kaže više nego njen potpis.

Ne postoje ružne žene, postoje samo one lijene.

Svojim stilom odijevanja izazivala sam podsmijehe okoline, ali u tome se i sastojala tajna mog uspjeha. Nisam izgledala tako kako izgledaju svi.

Brinući se o ljepoti, treba početi od srca i duše. U suprotnom nikakva kozmetika ne pomaže.

Moda prolazi, stil ostaje.

Moda je arhitektura – riječ je o proporcijama.

Moda je stvorena kako bi postala nemoderna.

Kako bi bila nezamjenjiva, žena uvijek mora biti drugačija.

Žena bi trebala stavljati parfem na sva ona mjesta gdje želi da je poljube.

Najčešće su uspješni oni koji ne znaju da su pogreške neizbježne.

Odjenite se nemarno i sjećat ćete se haljine, odjenite se besprijekorno i sjećat ćete se žene.

Najhrabrije je misliti na sebe. Naglas.