Desanka Jež: Važno je raditi u kompaniji koja cijeni trud i zalaganje

“Ladies In” ekipa zaputila se u grad na rijeci Vrbas, kako bismo proveli jedan radni dan s voditeljicom poslovnice Parfimerije Plaza, Desankom Jež. Ova dama po struci je inženjer menadžmenta i organizacije, a u svijetu parfema je 12 godina. Smatra da je za uspjeh u poslu prvenstveno važno da volite posao koji radite. Firma Plaza u svojim parfimerijama širom BiH vrši specijaliziranu prodaju parfema, dekorativne i preparativne kozmetike ekskluzivnih svjetskih brendova te  s uslugom Kozmetičkog salona kao takva djeluje od 2000. godine, ima svoj ugled, prepoznatljivost i ime. Kako izgleda Desankina svakodnevica u prelijepoj Banja

Priredila: Indira Delić; Foto: Muamer Kolar

07:00

– Moj radni dan počinje u sedam sati kada ustajemo moja kćerkica i ja. Spremamo se, ona za vrtić, a ja za posao. Prije posla ritual mi je jutarnja kafa, a nakon toga spremna sam početi novi radni dan.

\"\"

09:00

– Dan počinjem sravnjivanjem dokumentacije iz prethodnog dana, pregledom izvršenih obaveza iz prethodnog, kao i zadacima za taj dan. Nakon toga se posvećujem radu u maloprodaji s kupcima. Mnogi smatraju da je posao u parfimeriji jednostavan, međutim malo njih zna da je to posao u kojem se morate konstantno educirati jer svaki uposlenik mora proći niz edukacija i usavršavanja,  koji se odnosi na upoznavanje sastava kao i tehnika prodaje ekskluzivnih proizvoda koje imamo u asortimanu. Također, moramo stalno pratiti trendove kako u make-up tehnikama, tako i u njezi lica i tijela. Najveću potvrdu našeg rada daju nam upravo kupci koje usrećujemo adekvatnim odabirom proizvoda za “probleme”, koje imaju bilo da se radi o odabiru odgovarajuće njege lica ili tečnog pudera.

11:30

– U ovo vrijeme iskoristim nekoliko minuta za doručak koji je u mom slučaju pretežno lagan, osim slatkiša koje često dobivamo od naših klijenata u znak zahvalnosti (smijeh).

\"\"

12:30

– Ovo je vrijeme koje pretežno koristim za kontakte i saradnju s preduzećima kao i pronalazak potencijalnih kupaca s obzirom na to da s kompanijama imamo mogućnost sklapanja ugovora za kupovinu na rate za zaposlenike. Moj tim se sastoji od još dvije uposlenice s kojima imam odličnu saradnju i savršeno funkcioniramo iako smo po karakterima apsolutno različite. Svaka od nas duži je niz godina u ovoj branši, pa naša komunikacija s kupcima prelazi granicu klasične prodaje jer stvaramo prisniji odnos s klijentima i nerijetko kroz prodaju razgovaramo i o porodici i životnim problemima naših klijenata. Također, na dnevnom nivou posjećuju nas stručni savjetnici prodaje za brendove kao što su Chanel, Armani, Bvlgari, Givenchy, Gucci, Boucheron, Versace, koji kupcima prezentiraju novitete navedenih linija. Moj radni dan nije moguće potpuno predvidjeti jer u radu s kupcem znam provesti i više od sat u razgovoru, šminkanju i prezentiranju adekvatne primjene proizvoda koje preporučujemo.

\"\"

14:30

– Ovo je vrijeme kada obavljamo mini sastanak kako bi izvršili pregled izvršenih obaveza i pravimo prijedloge za unapređenje prodaje i rješavanje eventualnih problema u radu. Moram napomenuti da mi je prvenstveno velika čast što sam dio kompanije Plaza d.o.o. čiji je sistem poslovanja na svjetskom nivou i od svojih nadređenih dobivam prvenstveno veliku podršku. Smatram da je veoma bitno raditi za kompaniju kao što je moja u kojoj se cijeni trud i zalaganje i imate mogućnosti izražavanja kreativnosti u radu na čemu Plaza i insistira i što podržava.

\"\"

16:30

– U 16:30 odlazim po kćerku u vrtić i zajedno idemo kući gdje preuzimam ulogu majke. Nakon ručka vrijeme je predviđeno za zajedničku igru i druženje. Uživamo u šetnjama, igranju odbojke, posjeti igraonici, a s obzirom da u septembru “polazimo” u školu nakon igranja iskoristimo malo vremena i za pripremu za prvi razred.

21:00

– U to vrijeme smo svi kući i naša djevojčica odlazi na spavanje. To je vrijeme kada sa suprugom prepričavam događaje iz tog dana i opuštamo se uz dobar film, a usput se informiramo o aktuelnim događajima kod nas i u svijetu, uz pomoć digitalnih medija. Također, to vrijeme iskoristim u pregledu noviteta na svjetskom tržištu vezanih za moj posao.

23:30

– Pola sata prije ponoći odlazim na spavanje s mislima šta imam planirano za sutrašnji radni dan i kako ću isti učiniti što ljepšim i produktivnijim.