Arijana Katana vlasnica je i osnivačica Jagy Carriers brenda – koji se bavi izradom i prodajom nosiljki za nošenje beba, te dječije opreme i opreme za nošenje. Nosiljke se rade po EN standardima, te su odobrene kao ergonomske – od strane međunarodnog IHDI instituta.
Razgovarala: Nađa Huseinbegović; Foto: Aida Redžepagić/Fondacija 787; Jasmin Fazlagić
Nošenje djeteta je prirodan i najslađi način za uspostavljanje prisnog, toplog i ugodnog odnosa između roditelja i djeteta. Korištenje nosiljki je sve popularnije, jer su praktično sredstvo uključivanja djece u sve aspekte života, već od najranijeg uzrasta. Jagy nosiljke za bebe su plod ljubavi i iskustva koji su osigurali bebama ergonomski položaj prilikom nošenja, a mamama i tatama pružili sigurnu i u potpunosti udobnu i podesivu nosiljku.
Recite nam nešto više o \”Jagy Carriers\” brendu?
– Nakon velikog iskustva na domaćem i EU tržištu u stvaranju brandova i radu sa svjetskim kompanijama i organizacijama, odlučila sam uložiti sve resurse u kreiranje brenda „Jagy Carriers“. Tako su nastale nosiljke za bebe i dodatna oprema za nošenje „Jagy“ kao spoj ljubavi prema babywearingu i profesionalnog iskustva. Iako smo relativno mladi brend, osvojili smo srca mama u Bosni i Hercegovini, ali je sve veća potražnja za nosiljkama i na EU tržištu, kazala je Arijana Katana, vlasnica i osnivačica Jagy Carriers brenda.
Osnovni fokus brenda je na nosiljka i jaknama za trudnice. Ispričajate nam priču o njima.
– Mi smo započeli našu priču sa nosiljkama za bebe, a zatim smo širili paletu proizvoda na marame za nošenje, jakne za trudnice i nošenje, te ostali asortiman koji je vezan za nošenje beba. Nosiljke za bebe, marame za nošenje beba i dodatni asortiman se može kupiti u svim dm marketima u Bosini i Hercegovini. Izuzetno smo ponosni što je dm market BiH izabrao domaći proizvod koji će uvrstiti na svoje police. Pored maloprodaje, Jagy nosiljke i ostali proizvodi su dostupni i putem online webshopa www.jagy-carriers.com .
Kako izgleda jedan Arijanin radni dan?
– Kada uživate u svom poslu, onda ga i živite 24h na dan. Svaki radni dan je drugačiji, jer se u toku sedmice bavim i organizacijom proizvodnje, nabavkom materijala, komunikacijom sa dizajnerima, pripreme sa timom koji se bavi priremama i izradama novih proizvoda, kosultacije sa konsultantima iz različitih oblasti, ali i pisanjem poslovnih planova, pripremom projekata… Naravno, sve navedeno ne radim sama, nego sa timom izuzetnih stručnjaka koji su radili i za neke od svjetski poznatih brandova. Jako mi je bitno da se mogu osloniti na stručnjake sa kojima radim ili sarađujem, te da znam da će od početka do kraja svoj dio posla završiti profesionalno i sa velikom posvećenosti.
Šta je to što vas izdvaja iz konkurencije?
– Ono što odlikuje Jagy Carriers je kvalitet, ergonomski položaj bebe prilikom nošenja i pristupačne cijene. Veliki svjetski brandovi dugo egzistiraju na tržištima, te su lakše dostupni. Iako je Jagy Carriers brand visoke kvalitete, cjenovno smo izuzetno povoljniji u odnosu na konkuretske brandove. Stoga, naš sljedeći korak i jeste da plasiramo proizvode klijentima u EU i da širimo tražišta. Pored toga, konstantno radimo na razvoju novih proizvoda i širenju ponude. Slušamo potrebe naših kupaca, sa kojima smo u svakodnevnom kontaktu. Naša “Jagy porodica” iz dana u dan sve je veća i predivan je osjećaj kada nam roditelji koji koriste naše proizvode uzvrate pohvalama koliko im “Jagy” olakšava svakodnevnicu.
Koliko je teško jačati i održavati poziciju na tržištu?
– Proces rasta jednog malog lokalnog branda je zahtjevan. Oni koji su prošli taj put, potvrdit će da je ideja samo 1% od ukupne realizacije posla, a ostalih 99% zahtjevaju puno rada, energije i finansijskih resursa. Obzirom da imamo prethodna znanja, iskustva, ali i poslovnu mrežu partnera i saradnika nismo resurse trošili na poslove i aktivnosti za koje znamo da dugoročno neće pružiti rezultate u poslovanju. Naš fokus je usmjeren da u narednih tri do pet godina izgradimo brand koji će biti prepoznatljiv u regionu i dijelu EU, a nudi vrhunske proizvode za bebe i roditelje, rekla je Arijana, te dodala:
– Ja moram naglasiti i to da je prošla godina bila izuzetno teška, te bi naš poslovni rast bio znatno sporiji da nismo dobili podršku od strane Challenge to Change fonda čija sredstva smo iskoristili u razvoj novih proizvoda koji će se uskoro naći na tržištu, certificitranje proizvoda i druge aktivnosti koje su nam olakšale poslovanje. Veliku podršku smo dobili i od fenomenalne ekipe iz Fondacije 787, koje pomažu domaćim poduzetnicama kroz različite projekte, ne samo finansijski, nego i kroz niz obuka i konsultacija koje su od velike pomoći za daljnji razvoj.
Imate li u planu širenje poslovanja?
– Da, intenzivno radimo na širenju poslovanja. Primarno na zemlje regiona. U završnoj smo fazi pregovora za plasman na Hrvatsko tržište, a nakon toga slijede i ostale zemlje u regionu. Uporedo razvijamo i novu, premium nosiljku, koja će nakon što se završi TUV certificiranje biti plasirana na EU tržište. Sve naše nosiljke su rađene po EN strandardima i imaju Hip Dysplasia certifikat.
Pored posla kojim uspješno rukovodite majka ste. Kako usklađujete poslovne i privatne obaveze?
– Jagy Carriers je porodična priča i svi smo na neki način uključeni u posao. Starija kćerka je dala ime brandu. Željela je da se mlađi braco zove baby Jaguar, te je baby Jaguar postao brend „Jagy Carriers“. Mlađi sin se rado nosi u nosiljkama. Suprug i ja zajedno vodimo posao. Ali, kada nam se završi radno vrijeme, a posebno kada dođe vikend uživamo u šetnjama u prirodi. Vikendi su nam zaista posebni i maksimalno ih iskoristimo. Odgajamo djecu da uživaju u životu, ne budu sputani i znaju se suočiti sa izazovima. To je ujedno i koncept „Jagy“ branda – jednostavnost i uživanje u svakodnevnici.
Trenutno se nosiljke i ostali proizvodi mogu naručiti i kupiti na web shopu www.jagy-carriers.com ili putem društvenih mreža @jagycarriers. U BiH ćemo se u bližoj budućnosti fokusirati da elastične marame, nosiljke i dodaci za nošenje budu dostupni u maloprodaji širom Bosne i Hercegovine.