Violeta pokrenula društveno odgovornu kampanju podizanja svijesti o karcinomu dojke

Violeta se ove godine, u sklopu društveno odgovornog djelovanja uključila u kampanju podizanja svijesti o karcinomu dojke i to na način da je kreirala i posebno dizajnirala jedan od omiljenih proizvoda svih žena – omekšivač za rublje.

Rak dojke najčešći je zloćudni tumor u žena, kako u svijetu tako i u nas. Svake tri minute na zemaljskoj kugli otkrije se jedan rak dojke, a procjenjuje se da će u 2020. ova zloćudna bolest biti dijagnosticirana kod 1,7 milijuna žena diljem svijeta što je povećanje sadašnjih razina za  čak 26%.

Violetin omekšivač Pink Sunshine osmišljen je upravo za kampanju podizanja svijesti o zdravlju žene i važnosti samokontrole dojke s ciljem ranog otkrivanja. Pakiran je u posebno dizajniranu roze ambalažu sa naznačenom ružičastom vrpcom sa željom da se ženama pruži potpora i saznanje da na svom putu ozdravljenja nisu same.

Pink Sunshine na prvu osvaja mirisnim mediteranskim notama ananasa, gardenije i zelenih citusa, dok su u srcu parfema arome koksa, breskve i drvenastog mošusa. Osim jedinstvenih parfemskih ulja, omekšivač je oplemenjen mirisnim mikrokapsulama koje čuvaj parfem kroz duže vrijeme i omogućuju long-lasting efekt i to čak do 16 tjedana. Važno je naglasiti da su kapsule izrađene patentiranom japanskom tehnologijom koja je formaldehyde free čime su ove kapsule sigurne za korištenje gledano i sa zdravstvene strane.

Ovo je prilika i za obrazovati žene da je izbor zdravijih sastavnica u proizvodima koje kupujemo jako bitan, posebice kada je riječ o proizvodima koji preko odjeće dolaze u doticaj s kožom.

Važno je naglasiti kako je Pink Sunshine razvijen i uz podršku Udruga iz regije koje se aktivno bave podizanjem svijesti žena o raku dojke, promiču edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb te rade na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.

Nikada nije prerano, brinite o svom zdravlju na vrijeme.