U Ambasadi ljepote Biologique Recherche u Sarajevu održana je godišnja edukacija o novim proizvodima i tretmanima Biologique Recherche. Edukaciji su vodile Stephanie Bonnet, internacionalna trenerica Biologique Recherche iz Pariza i Delila Spahić, generalna zastupnica ovog brenda za BiH. Edukaciji su prisustvovale predstavnice saradničkih centara iz BiH – Sarajeva, Banja Luke, Tuzle, Mostara i Jajca
Kontinuirano educiranje i usavršavanje su standard ovog globalno prepoznatljivog i ekskluzivnog brenda, kazala je na početku razgovora Stephanie Bonnet, internacionalna trenerica Biologique Recherche iz Pariza.
Po čemu je Biologique Recherche specifičan i drugačiji od ostalih kozmetičkih brendova?
– Biologique Recherche ima specifičan personaliziran pristup koži uz jako aktivne sastojke u svojim proizvodima. Ovo su ekskluzivni proizvodi iz Francuske koji imaju drugačiji način preporuke prodaje jer se ne mogu pronaći u drogerijama i parfimerijama, već isključivo u ekspertnim centrima gdje morate dobiti preporuku za svaki proizvod.
Šta su to kozmetički centri u BiH ove godine dobili novo i inovativno iz Biologique Recherche laboratorije?
– Tokom edukacije predstavila sam novi buster Toleskin i nove proizvode za njegu kože kod kuće. Također smo se podsjetili i o radu na aparatima Remodelling face i Skin instant
lab, kako bismo još više poboljšali pristup koži. Biologique Recherche je uvijek u potrazi za novim najboljim sastojcima i formulama. Uklonili sve i sastojske životinjskog porijekla kako bismo poštovali eko sistem.
Više puta ste bili u BiH, a znamo da ste kao edukatorica proputovali mnogo zemalja. Koliko žene iz BiH, u odnosu na druge žene svijeta brinu o svojoj koži?
– Primijetila sam da, generalno, žene na Balkanu smatraju da je lijepa koža jako važna. Mnoge žene sa ovog područja su naslijedile navike o njezi kože od svojih majki, tako da na to gledam kao na ličnu higijenu. Najviše mi se sviđa što terapeuti koji rade sa Biologique Recherche, razumiju ovaj brend i jako su posvećeni svom poslu.
Šta biste preporučili klijentima u BiH koji se možda još nisu upoznali s ovim brendom?
– Najprije bih preporučila da pronađu centar blizu svog mjesta prebivališta i urade personaliziranu analizu kože i dobiju preporuku za korištenje proizvoda kod kuće i tretmana u salonima, u zavisnosti od njihovog trenutnog stanja kože i vremenskih uvjeta. Sada se završava ljeto i koža ima veću potrebu za eksfolijacijom i hidratacijom, posebno nakon izlaganja suncu.
Kada biste preporučili jedan poseban proizvod Biologique Recherche koji svaka osoba mora imati u svojoj kozmetičkoj rutini, koji bi to bio?
– To bi bio Lotion P50 za svakodnevnu, nježnu eksfolijaciju. Lotion P50 je multifunkcionalni proizvod za rebalansiranje koji pročišćava kožu na nježan način. Koristeći ga prije faze tretmana, optimizira dejstvo svih proizvoda koje poslije nanosimo kako bi koža mogla da primi sve aktivne sastojke. Za nas je najvažnija faza čišćenja i eksfolijacije, koja je čak i ispred faze tretmana.
Delila Spahić, generalna zastupnica Biologique Recherche za BiH
– Naša misija je zdrava i lijepa koža koja blista i po tome smo prepoznatljivi. Kako biste isti kvalitet tretmana dobili u Parizu, Sarajevu ili bilo gdje u svijetu, Biologique Recherche putem svojih internacionalnih edukatora nesebično dijeli svoja znanja sa svim partnerskim centrima, putem edukacija. Znanje je moć i tajna ovog brenda! U BiH imamo šest saradničkih centara i otvoreni smo za dalju saradnju sa zainteresiranim potencijalnim partnerima u BiH koji žele da se upoznaju sa filozofijom, proizvodima i tretmanima ovog neprikosnovenog, ekskluzivnog svjetskog brenda.