Sarajka Melisa Hujić predstavila svoj brend ETIQUETTE  na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo

Ove godine, slaveći Sarajevo kao kreativni grad umjetnosti, mode i kulture, podržavajući nove talente i talente u usponu te održiva i odgovorna poduzeća, 45. sezonsko izdanje prvi put pokrenula je  VODA LEDA!

\"\"  \"\"  \"\" \"\"  \"\" \"\" \"\"

Tokom ovogodišnjeg izdanja 45. LEDA BH Fashion Week Sarajevo koji je održan u organizaciji Udruženja modnih kreatora BiH i izvršnoj produkciji Abc Models Mgmt Inernational, publika u Sarajevu je imala priliku uživati u bogatom modnom program i zanimljivim i inovativnim autorskim kolekcijama.

Programski sadržaj tokom tri dana održavanja bio je na nivou svjetskih modnih događaja, a LEDA BH Fashion Week Sarajevo s razlogom je još jednom etiketiran kao najutjecajnija modna manifestacija u regiji.

Interesantnu kolekciju neobičnih krojeva na 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo predstavila je Sarajka Melisa Hujić sa brendom „ETIQUETTE“.

ETIQUETTE je BH brend iza kojeg stoji modna dizajnerica Melisa Hujić, zaljubljenica u modu, koja svojim kreacijama potiče žene da izraze svoju individualnost. Svaka žena treba da od Etiquette komada kreira svoj vlastiti stil načinom na koji ga nosi. Od snažnih krojeva do suptilnih detalja, nova kolekcija pod nazivom “Ritam Žene” inspirisana je bezvremenskom snagom ženskog duha, ženom koja je spremna da zagrli vlastiti stil i nosi ga samouvjereno.

Kvaliteta je obilježje kolekcije ETIQUETTE. Brend snažno slijedi “slow fashion” filozofiju, upotrebom visokokvalitetnih materijala, besprijekornom izradom i pažnjom prema detaljima, osiguravajući da svaki komad ostane u vašem ormaru godinama.

Revijalnu izložbu brenda ETIQUETTE, a koja je predstavljena na 45 Leda BH Fashion Week Sarajevo, u prepunoj kongresnoj dvorani Hotela Holiday, možete pogledati na modnoj platformi www.bhfwsa.com odnosno na:

https://bhfwsa.com/designers/melisa-hujic-etiquette/

Za estetsku pripremu revijalne izložbe autorske kolekcije Melise Hujić i njenog brenda ETIQUETTE bili su zaduženi Makeup Academy Banja Luka by Tamara Stojanović i frizerski salon Irma Sarajevo.

Inače, Abc Models Mgmt International  i BH Fashion Week Sarajevo ove godine slavi 25 godina postojanja tokom kojih je predstavljeno preko 2000 domaćih dizajnera i studenata modnog dizajna, preko 300 inozemnih dizajnera i 900 brendova na 60 gradskih lokacija u Sarajevu, te isto toliko lokacija u Banja Luci, Tuzli i Mostaru na kojima je prisustvovalo preko 400.000 posjetitelja, dok je u organizaciji BH FASHION WEEK-a do sada učestvovalo preko 20.000 ljudi. Realizovano je više od 25 humanitarnih akcija.

\"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"

Udruženje manekena i modnih kreatora BiH, Abc Models Mgmt Inernational  i BH Fashion Week Sarajevo izražavaju zahvalnost generalnom sponzoru Voda LEDA, Federalnom ministarstvu kulture i sporta, Hotelu Holiday, Hyundai, Hercegovina vino, brendu Trend, Make up „Crystal Beauty“ by Ajla Čengić, Frizerskom salonu „Fashion“ Sarajevo, Make up artistici Anastasiji Medić, Frizerskom salonu „Irma“, Make up Academy Banja Luka by Tamara Stojanović, Hair by Mirela Barakovac te svim učesnicima, posjetiteljima, medijskim partnerima i sponzorima koji su svojim doprinosom omogućili uspješno održavanje ovogodišnjeg 45. Leda BH Fashion Week Sarajevo Live & Digital Edition.

Ove godine, DIGITAL EDITION 45. Leda BH Fashion week Sarajevo je donio nove revijalne i video prezentacije koje  publika može pogledati tokom cijele godine na modnoj platformi www.bhfwsa.com a koja nudi jedinstven multimedijalni sadržaj, uključujući intervjue, revijalne i video prezentacije autorskih izložbi dizajnerskih kolekcija i domaćih obrtnika, poduzetnika malih domaćih brendova, highlights-e i trenutke iza scene vrijedne čekanja.