Kompanija lokalnim zajednicama u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH donirala više od 100.000 eura novčanih donacija i proizvoda
Najveća svjetska prehrambena kompanija predstavila je poslovne rezultate za prvih kvartal ove godine:
- Stopa organskog rasta dostigla je 4,3%, uz stvarni interni rast (RIG) od 4,7%, te smanjenje cijena od -0,4%. Rast je rezultat snažnog zamaha u Americi i zoni EMENA (Evropa, Srednji Istok i Sjeverna Afrika), dok je pad prodaje zabilježen u zoni Azije, Okeanije i subsaharske Afrike.
- Ukupna prodaja smanjena je za 6,2%, i iznosila je 20,8 milijardi švicarskih franaka (usporedbe radi, u prva 3 mjeseca 2019. godine, prodaja je iznosila 22,2 milijarde švicarskih franaka). Akvizicije umanjenje za deinvestiranje su utjecale na smanjenje prodaje za 4,7%, a međunarodna razmjena za 5,8%.
- Upravljanje portoflijem se odvija prema planu. Prodaja kompanije za sladoled u SAD-u kompaniji Froneri za četiri milijarde dolara finalizirana je 31. januara 2020. godine. Finalizacija prodaje 60-postotnog udjela u Herta charcuterie (narezi i mesni proizvodi) kompaniji Casa Tarradellas očekuje se u prvoj polovini 2020. godine.
- Kompanija Nestlé je odlučila istražiti strateške opcije za svoje Yinlu kikirikijevo mlijeko i konzerviranu kašu od riže u Kini, što ne isključuje mogućnost njihove potencijalne prodaje. Nestlé će zadržati i nastaviti razvijati kompaniju Nescafé i njene proizvode gotove kafe.
- Budući da je još uvijek prerano za procjenu punog utjecaja pandemije COVID-19, za sada nema promjene u ranije postavljenim smjernicama za 2020. godinu. Očekuje se kontinuirano povećanje organskog rasta prodaje i interno usklađene profitne marže. Očekuje se i organski rast zarade po dionici u stalnoj valuti, te porast efikasnosti kapitala.
,,Naša svrha unapređenja kvalitete života i doprinosa zdravijoj budućnosti danas je važnija nego ikad. Od lanca opskrbe, preko naših tvornica, pa sve do vaših domova: radimo svakodnevno kako bismo osigurali da i dalje ispunjavamo prehrambene potrebe porodica i kućnih ljubimaca u ovom teškom vremenu. Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, poslovnih partnera i održivost zajednica u kojima djelujemo su nam izuzetno važni. S tim ciljem, fokusirani smo na pružanje podrške našim uposlenicima na mnogo načina, od osiguravanja sigurnosne opreme, do omogućavanja rada kod kuće, ali i poslovnim partnerima čije se poslovanje dijelom oslanja na Nestlé, podrškom HoRaCa partnerima s pogodnostima odgode plaćanja. Također, odlučili smo ne koristiti vladine mjere pomoći, a lokalnom Crvenom krstu, te bolnicama u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini smo donirali novčane donacije i proizvode u vrijednosti višoj od 100.000 eura. I u narednom periodu nastavljamo podržavati lokalno društvo.“ izjavio je ovim povodom Laurentiu Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Potpune rezultate možete pronaći na linku.