- Nestlé dokazuje održivost na djelu jer je, na putu prema održivosti, u 2020. inovirao i prilagodio 90% asortimana
- Fokus kompanije na održivosti poslovanja, timova i zajednica
- Nastavak podrške bh. društvu i ekonomiji kroz lokalne inicijative za odgoj zdravijih generacija, bolju zapošljivost mladih i brige za okoliš
Danas je održano druženje s novinarima „Nestlé – održivost na djelu!“, na kojem su predstavljene novosti i aktivnosti koje najveća prehrambena kompanija na svijetu poduzima kako bi doprinijela ostvarenju ciljeva strategije održivog razvoja do 2030. godine na lokalnom nivou. Područja djelovanja odnose se na inicijative za odgoj zdravijih generacija, razvoj životnih zajednica s naglaskom na zapošljavanje i bolju zapošljivost mladih, te očuvanje i zaštitu okoliša.
„Naše su inovacije proizvoda fokusirane na superioran okus, nutritivna svojstva i dobrobit prema planeti. Neprestano istražujemo i težimo pomicanju granica mogućeg. Bh. potrošači vrlo dobro poznaju Nestlé proizvode i njihovu vrhunsku kvalitetu, te prepoznaju kontinuiran rad na poboljšanju hranjive vrijednosti proizvoda, kao i predanost koju imamo kada je riječ o pozitivnom utjecaju na okoliš. Novosti koje smo uveli u 2021. godini vrlo su dobro prihvaćene, što možemo vidjeti na primjeru SMARTIES asortimana, koji je odsad u 100% reciklabilnom papirnatom pakiranju. Pored kontinuiranog rada na asortimanu naših proizvoda, podršku lokalnim zajednicama pružamo i u vidu donacija, koje smo ove godine pružili za ubrzavanje procesa vakcinacije u BiH u iznosu od 100.000 CHF.“, kazao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé u BiH.
U uvodnom obraćanju, Dukić je naglasio i kako, prema poslovnim rezultatima za prvo tromjesečje 2021. godine, kompanija globalno, ali i lokalno, bilježi kontinuiran rast: „Organski rast na globalnoj razini dosegnuo je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast od 6,4%, potaknut poboljšanim digitalnim mogućnostima i brzim inovacijama. Zadovoljni smo snažnim organskim rastom prodaje u prvom tromjesečju i smjeru u kojem kompanija ide. Naši partneri, poput našeg distributera MCI, uveliko doprinose našim odličnim rezultatima.“
Transformacija prema održivosti zahtijeva radikalne akcije u cijelom Nestlé lancu vrijednosti, od prelaska na obnovljive izvore energije u tvornicama i uredima, preko traženja inovativnih rješenja za pakiranje proizvoda, pa sve do saradnje s dobavljačima i poljoprivrednicima na osiguranju održivog sistema hrane.
„Naša je misija transformirati složen prehrambeni sustav. Želimo da kvalitetna, održiva hrana bude jednostavna – od načina na koji hrana dolazi do našeg tanjura do načina na koji se priprema i konzumira, gdje god se nalazili. Želimo pomoći ljudima da svakodnevno kuhaju svježu hranu koju vole i u čiju kvalitetu vjeruju. MAGGI Super juhe s prirodnim sastojcima, poput onih iz naših kuhinjskih ormarića i inovacijama u ambalaži, koja će pridonijeti smanjenju količine proizvedenog otpada kod krajnjeg potrošača, samo su jedan od primjera. Naime, svi naši proizvodi prolaze kroz transformaciju kako bi ispunili globalne obaveze prema nultom utjecaju našeg poslovanja na okoliš“, izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Evrope.
Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija kompanije Nestlé za Sloveniju, Hrvatsku i BiH, istaknula je važnost jačanja partnerstva i saradnje s lokalnom zajednicom i podrške bh. društvu i ekonomiji: „Nestlé ulaže značajne resurse kako bismo bili dio razvoja zemalja u kojima poslujemo. U fokusu su nam bolja prehrana i podrška odgoju zdravijih generacija, zapošljivost mladih i pozitivan utjecaj na okoliš. Tako ove godine u BiH održavamo prvu virtualnu edukaciju u trajanju od tri sedmice, Summer’s Cool, u okviru koje će mladima potpuno besplatno biti pružena prilika da uče od stručnjaka iz područja prodaje, nabavke, marketinga, e-poslovanja, te komunikacija u međunarodnom okruženju. Inicijativi se priključuje i agencija Via Media, koja će dati konkretan doprinos kroz zapošljavanje mladih. Pored toga, ove godine u BiH sprovodimo aktivnosti fokusirane na očuvanje okoliša, koje za cilj imaju da apeliraju na bitnost recikliranja i odlaganja otpada na za to određena mjesta. Ovime omogućavamo i više opipljivih i zaista stvarnih akcija i promjena. Održivost kompanije ogleda se i u jačanju lokalnih partnerstva i međusektorske saradnji.“
Nestlé je godinu započeo i najavom nove ambasadorice Zdravo! projekta, Amre Džeko, koja će u sklopu projekta, pored svojih iskustava kao roditelj, sa javnosti podijeliti i svoju strast prema redovnoj i pravilnoj fizičkoj aktivnosti. Takmičenje Zdravo! kuhaj za cilj ima da okupi najkreativnije recepte koji će postati dijelom digitalne kuharice za roditelje i djecu.
„Aktivnosti u sklopu Zdravo! projekta, koji se u BiH implementira već desetu godinu, posvećeni su i redovnoj i pravilnoj fizičkoj aktivnosti, a ove godine će dobiti novu dimenziju. Kroz saradnju s najpoznatijim bh. atletičarem Amelom Tukom, te Nikolijom Stanivuković, jednom od najboljih mladih atletičarki u BiH, osnovnoškolci u BiH će imati priliku da nauče sve vještine vježbanja od poznatih sportista kroz edukativne upute.“, istaknula je Koraljka Novina Brkić, regionalna voditeljica projekta.
Zajedničkim naporima, kompanija nastavlja da radi na podizanju svijesti o važnosti brige za okoliš i većoj aktivaciji industrije po ovom pitanju, kao i s investicijama za bolju, zdraviju i održivu budućnost.
Više pronađite na nestle.ba.