Naturavita predstavila jedinstveno KOCKA pakovanje uz dva nova okusa

Prepoznatljiv brend među istinskim čajoljupcima spreman je za osvajanje bh. tržišta

U mnogim kulturama ispijanje, pa i samo pripremanje čaja se smatra umjetnošću, a danas je čaj poslije vode najčešće ispijana tekućina. Široku ponudu čajeva, poznatih po ljekovitom bilju koje sadrži, brend Naturavita, predstavio je u novom pakovanju “KOCKA”, jedinstvenom na našem tržištu.

\"\"

Ove jeseni ljubitelji čaja će uživati i u novim okusima, narandža sa kurkumom i cimetom, te đumbir sa limunom. Pored ovih inovacija, uvedeni su i povećani dvojezični nazivi i deklaracije, kako bi se kvalitet i pažljivo odabrani sastojci prirodno uzgojenog bilja približili potrošačima.

\"\"

NATURAVITA, brend koji postavlja kreativne, inovativne standarde i trendove u industriji čajeva u regionu, predstavio je mnogobrojne aktivnosti koje planira na tržištu BiH. Ugodna atmosfera, neodoljive arome čajeva i posebno odabrano društvo, uz čaroban zvuk saksofoniste Alberta Savića, obilježili su promo event koji je održan 19. oktobra u hotelu „Europe“, u Sarajevu.

\"\"

Promociji su prisustvovale brojne javne ličnosti, kao i predstavnici mnogobrojnih medijskih kuća, koji su uživali u različitim okusima i mirisima Naturavita čajeva. Pričalo se o čaju, ali i njegovoj pravilnoj pripremi, a poznato televizijsko lice i vrhunski kuhar Vjekoslav Kramer, podijelio je zanimljive anegdote o načinu konzumiranja čaja u raznim zemljama u kojima je boravio. Mnogobrojni gosti su imali priliku da oprobaju svoja čula mirisa i okusa, a oni najspretniji u ovom zabavnom izazovu osvojili su i posebne Naturavita poklone.

\"\"

Iza brenda Naturavita, koji je donedavno na tržištu bio prisutan pod imenom – Cedevita čajevi, stoje dva giganta iz svojih branši – Atlantic Grupa, kao jedna od vodećih proizvođača hrane i pića u jugoistočnoj Evropi i Spider grupa, kao jedna od vodećih regionalnih proizvođača i prerađivača ljekovitog i aromatičnog bilja.

\"\"

Branko Kičema, voditelj robne marke i brend menadžer Naturavite, ovom prilikom je istakao, da je cilj brenda povećati svjesnost o Naturaviti i učiniti je prvim i jedinim izborom među čajoljupcima. “Siguran sam da će Naturavita u sinergiji vještina, znanja i iskustva u proizvodnji, plasmanu i distribuciji, ostvariti svoje ciljeve i vrlo brzo i vidljivo mjeriti napredak robne marke na tržištu BiH“, zaključio je Kičema.

“Smatramo sebe referentnim da, kako za novi „kocka“ čaj, tako i za cijeli asortiman programa Naturavita, damo ocjenu da ima sve apsolutno potrebno da zauzme jednu od vodećih pozicija u kategoriji čajeva”, zaključila je direktorica Jelić.

Naturavita ima široku ponudu čajeva u kojoj možete pronaći konzumne i funkcionalne čajeve. 11 vrsta konzumnih i 5 vrsta funkcionalnih čajeva, čije biljke imaju pozitivno djelovanje na čovjekov organizam i njegovo funkcionisanje. Naturavita čajevi sadrže posebno birane sastojke, koji pružaju ono najbolje od prirode što i potvrđuje sam slogan „Živjeti s prirodom“. Ljekovito i aromatično bilje pažljivo se uzgaja prema certifikovanom bio uzgoju na kontrolisan i siguran način. Naturavita čajevi nude garanciju sigurnosti, pouzdane i provjerene kvalitete.

Uživajte uz svoje omiljene Naturavita čajeve vrhunskog kvaliteta, od sada u novom pakovanju KOCKA, a obavezno probajte i nove okuse idealne za zimske dane koji nam dolaze.

Dugogodišnji partner Spider grupe i Atlantic grupe na području Bosne i Hercegovine je kompanija Ataco, koja vrši distribuciju svih Naturavita proizvoda. Ozrenka Jelić, starija direktorica strateškog razvoja i URM-a u kompaniji Ataco, istakala je da su postali vodeći distributer visokokvalitetnih proizvoda široke potrošnje, koji su u svojim kategorijama najčešće tržišni lideri.