Dani u kancelariji proći će mnogo brže ako vam je uredski pribor uredno organizovan u mini ladicama i ako imate sedmični planer u pastelnim bojama. U nastavku pogledajte naše favorite iz Asosove, Stradivariusove i Ikeine ponude uredskog pribora.
Organizatori i kutije za kancelarijski pribor
Male su kutije i držači za olovke odlični za odlaganje papira i pribora s vašeg radnog stola. Organizacija radnog prostora značajna je ne samo za vas, već i za vaše kupce, zaposlenike i saradnike. Vaš je radni prostor vizualni prikaz profesionalizma. On govori o vašoj radnoj etici i pokazuje da vam je postizanje uspjeha važno.
Svako ima sandučić svog e-maila. Ipak, većina nas ne shvata da je fizički “sandučić” na našim stolovima jednako važan u današnjoj modernoj kancelariji. Da biste ostali organizovani, odredite ulaznu i odlaznu jedinicu za papirologiju. Tako ćete izbjeći pogrešno odlaganje dokumenata, zbog čega ćete uvijek uspješno odrađivati radne zadatke.
Ikea 24,90KM
Ikea 40KM
Hemijske olovke i naljepnice s motivacijskim porukama
Uspješni ljudi ne postaju uspješni preko noći. Ono što većina ljudi vidi na prvi pogled – sreća, bogatstvo, sjajna karijera, svrha – rezultat je napornog rada. Da biste bili uspješni, morate koristiti svaki dan kao priliku da učite, budete bolji i tako se približite svojim ciljevima.
Asos 15KM
Iskoristite svoju ambiciju i motivaciju uz ove simpatične hemijske i ljepljive naljepnice s motivacijskim porukama da to ostvarite.
Iskoristite zidni prostor
Na razini očiju uredno objesite papire koje koristite u svakodnevnom radu kako biste ublažili nerede na stolu.
Stradivarius 25KM
Ikea 85,90KM
Organizovani i vizualno lijep stol štedi vam vrijeme, gradi vaš profesionalni imidž, potiče kreativnost i smanjuje stres. Što od toga možete ne voljeti?
Foto: Asos, Ikea, Stradivarius
Izvor: womeninadria.hr