Kroz šumske proplanke do Janinog izvora

Kako bi stekli bolji dojam o položaju izvora svetojanskog kraja, prirodnom okruženju iz kojeg potječe voda Jana, za novinare iz regiona organiziran je put u Goricu Svetojansku (Hrvatska). Gosti su uživali u brojnim iznenađenjima, a jedno od njih bile su i note poznate violončelistice i umjetnice Ane Rucner

Piše: Indira Delić

Nekolicina novinara iz Regiona, među kojima je bila i ekipa našeg magazina posjetila je Goricu Svetojansku i Šumski dvor, nadomak Zagreba kako bi uživali u prirodnom okruženju iz kojeg potječe voda Jana. Kroz šumske proplanke, udišući planinski zrak, stigli smo na odredište gdje smo imali priliku probati kako slane, tako i slatke kulinarske specijalitete karakteristične za ovo podneblje.

Novinari su slušali priče iz Jastrebarskog grada i Gorice Svetojanske, a dama koja nam je pričala impresivne priče, skoro zaboravljene među mještanima, sve je ostavila bez daha. Njen otac zapisivao je usmene predaje, pa je sve u naslijeđe ostavio svojoj djeci i unučićima. Pripadnici sedme sile imali su priliku, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, vidjeti novi vizualni identitet, te novu komunikacijsku strategiju prirodne mineralne vode Jana. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom brenda i činjenicom da pred potrošače ove vode dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom, a kako sve funkcionira uvjerili smo se dolaskom u Janin pogon, gdje nas je dočekao direktor marketinga Zvonimir Seki.

Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom “Duboko iznad svih”, Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tokom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako – istakao je, ovom prilikom, Zvonimir.