Kao što znate, pandemija je definitivno promijenila planove putnika koji su željeli da godina 2020. bude obogaćena mnogim destinacijama. Kada gledamo 2021. godinu, utjecaj pandemije ne mijenja samo naš izbor odredišta, već i vrstu putovanja na koja ćemo najvjerovatnije ići. Novo istraživanje globalnog lidera u industriji putovanja, Booking.com-a, otkriva najpopularnije vrste putovanja u 2021. godini kako bi nadahnuo putnike željne novih avantura.
Solo uživanje
Trend solo putovanja vjerovatno će dobiti još veći zamah u 2021. godini jer će žeđ za putovanjima blokirana pandemijom potaknuti putnike da se odvaže i otputuju negdje sami. Booking.com-ovi podaci prije pandemije pokazivali su da samo 17% putnika planira solo putovanje, dok sada 30% globalnih putnika.
Opuštanje u luksuzu
Neočekivani prekid svih planova za putovanja mnogim je putnicima značio da je sama mogućnost putovanja luksuz, zapravo, 61% putnika obećalo je da u budućnosti neće uzimati putovanja zdravo za gotovo. Dok istraživanje pokazuje kako putnici i dalje imaju namjeru ponovo putovati, samo 13% globalnih putnika sada planira luksuzan odmor (npr. u vili ili hotelu s 5 zvjezdica), dok većina (51%) planira opuštajuće putovanje kako bi pobjeglo od svakodnevice, što opuštanje čini pravim luksuzom za 2021. godinu.
Putovanja za povezivanje s voljenima
U 2020. godini većina je putnika provela više vremena razdvojena od porodice i prijatelja. Za mnoge, daleko od očiju ne znači i daleko od srca, baš naprotiv! Čak 61% globalnih putnika, planira buduće planove za putovanja iskoristiti kao priliku za posjetu voljenima. Zapravo, 36% putnika otkrilo je da je tokom te razdvojenosti razgovor s porodicom i prijateljima o putovanjima bio jedno od glavnih nadahnuća za ponovna putovanja.
Hrana kao motivacija
Želja putnika za istraživanjem svijeta nije nestala, međutim većina globalnih putnika (53%) i dalje će izbjegavati putovanja u inostranstvo nakon ukidanja ograničenja. Iz tog razloga su lokalna putovanja postala novi način istraživanja svijeta, a kulinarske su delicije na vrhu popisa.
Istraživanje je pokazalo da 36% globalnih putnika želi isprobati lokalne specijalitete na putovanju, dok 38% želi češće jesti u restoranu i tako trošiti novac koji su uštedjeli odlukom da ne putuju u inostranstvo.