Ukoliko ste prethodnih dana prošetali Banjom Lukom, tačnije dijelom kod tvrđave Kastel, mogli ste primjetiti nešto neobično u ulici Kralja Petra I Karađorđevića. Street artisti poznati po mnogim oslikanim muralima širom BiH, Rikardo Druškić i Benjamin Čengić „preuzeli“ su izlog dm prodavnice i od njega načinili umjetničko djelo. Koristeći se različitim tehnikama slikanja i bojama, s ciljem da ponude svoj umjetnički odgovor na pitanje Šta nas ljude čini lijepima? ovaj dvojac u fokus je stavio ljubav i prirodu kao vječne simbole ljepote i inspiracije.
Upravo je inspiracija – odnosno njezina snaga da napravi promjene u svakodnevnim životima svih koji joj se prepuste krovna tema dm-ove komunikacijske kampanje u ovoj godini. Bilo da nas inspiriše priroda, ljepota, ljubav, umjetnost ili nešto treće, važno se prepustiti inspiraciji i otkriti što je to što nas pokreće u životu.
„Saradnja s dm kompanijom mi ulijeva nadu u kapitalizam s društvenom odgovornošću. Radeći ovakvu kampanju, dm stvara sinergiju između lokalnih umjetnika i njihove zajednice, kao i internacionalne umjetničke scene.“ – kazao je Benjamin Čengić.
Takva sinergija upravo ima za cilj pružiti podršku razvoju umjetnosti i kulture u BiH.
„dm kroz različite aktivnosti, pa tako i kroz ovu saradnju sa street artistima i oslikavanje dm prodavnica, želi zapaliti iskru inspiracije u svakome ko je spreman odgovoriti na taj unutarnji poticaj da isproba nešto novo i drugačije. Jako nam je drago da imamo priliku raditi sa umjetnicima koji su na jedan vrlo inspirativan način odgovorili na pitanje šta to nas ljude čini lijepima“ – izjavila je menadžerica marketinga dm-a Ajla Hadžić.
U narednom periodu kao dio ove aktivnosti, pored izloga dm prodavnice u Banjoj Luci planirano je oslikavanje i izloga odabranih dm prodavnica u Sarajevu i Mostaru, ali i zidnog murala pored dm prodavnice koja se nalazi u sarajevskom naselju Grbavica. Osim u BiH oslikavanje dm prodavnica će se realizovati i u ostalim zemljama dm koncerna. U Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Rumuniji, Bugarskoj i Sjevernoj Makedoniji će lokalni umjetnici u duhu street arta dm prodavnice pretvoriti u svojevrsna umjetnička platna.