Erna Saljević: Sreća je da mogu  stvarati bez granica

Nakon karijere u svijetu TV novinarstva, naša sagovornica, komunikologinja po vokaciji, odlučila se za drugu vrstu medija u kojima će pokazati znanje – društvene mreže. Danas je jedna od najuspješnijih influencerica s brojnim pratiteljima na Instagram profilu Diva is Back. Zajedno sa sestrom otvorila je Atelje 71 u kojem se mogu pronaći  dizajnerski predmeti s njenim potpisom. Sve to, uz podcast  Dobro jutro mila, zaokružilo je ovu čarobnu priču o uspjehu…

Piše: Zana Kološ-Mulabdić

Popularna influenserica i komunikologinja Erna Saljević uspjeh definira u trenutku onim što je tada inspirira…

– Ponekad su  to projekti koje uspješno dovršim, nekad novac koji obezbijedim, a najčešće slobodno vrijeme u kojem mogu odspavati. Uspjeh ovisi od definicije koju zacrtamo, te koliko smo strogi ili nježni prema sebi. Vjerujem da su mi Anre brend i Atelje71 kruna  dosadašnjeg rada i moje novo rođenje u smislu samostalne poduzetnice. Volim ono što radim – priča Erna, dodajući kako, kao korisnica društvenih mreža, a ne iz ugla influencera, najvećim uspjehom smatram to što nikada nije imala potrebu da napravi lažni profil i nekome napiše nešto loše. 

Pet sestara u prostoru

Uskoro će godina od početka s radom Ateljea 71, koji je sa sestrom otvorila u Sarajevu. Pitamo je da li je zadovoljna rezultatima…

– Sve najčešće radim intuitivno uz, naravno, stručne smjernice te su rezultati  i više nego sjajni. Atelje71 je u kratkom periodu postao jedna od glavnih lokacija u gradu u kom se okupljaju sjajne žene, koje se bodre i podržavaju. Zahvaljujem se ljudima koji su dali priliku meni, mom timu i brendovima koje smo predstavili. Tu se povezuju dvije poslovne priče – uključuju čak pet sestara,   mene i moju sestru te Berinu, Aminu i Edinu, preko zajedničkog prostora Toy&Joy i Atelje71 uz M rasvjete. Divne energije i ideja.

Razvojem AI tehnologije u svijetu znalci iz ove oblasti kažu da će upravo influenceri širom planete biti jedni od najbogatijih i najuspješnijih osoba…

– Interesantna  je ta predikcija. Pomalo me plaši i  čini ponosnom, jer sam jedna od onih koji čine influenser marketing. Ne bih to posmatrala drugačije od primjera iz prošlosti. I tad su slavne ličnosti, iz različitih sfera, bile upravo influenseri – najpoznatiji, uspješniji i bogatiji. Uz dolazak društvenih mreža obični ljudi postali su popularni radeći iz svojih domova, dok ispred sebe imaju tek telefon na kojem stvaraju sadržaj. Vrijeme je da influenser/ka ne bude više pežorativna riječ  ili nešto što ćemo u društvu izjednačiti sa banalnošću. To je zanimanje. Dio je  kreativne industrije. Osobe to postaju imaju brojne vještine koje konstantno moraju nadograđivati. Nije jednostavno doprijeti do ljudi i kreirati sadržaj. Veoma je bitno  znati kome poklanjamo pažnju. Influenceri moraju imati sluha za odgovornost javno izgovorene riječi, ali i mi svi moramo biti svjesni mogućnosti da nekoga učinimo influenserom ili mu oduzmemo tu jedinu moć- našu pažnju.

Nemilosrdni komentari

Vjeruje da bi mnogi rekli da žele živjeti kao ona, ali ne bi bili spremni na način njenog rada –  bez radnog vremena…

–  Da stvaraju iz nule i nemaju garant kako će i šta krenuti ili završiti, da  moraju stvoriti platu prvog u mjesecu i biti izloženi svakom mogućem komentaru. Često nemilosrdnom. Istina, svaki dan iznova biram ovaj život i posao.  Radim to najbolje što mogu. Srcem. Radost mi predstavlja produktivnost, kada neko kaže da se nešto ne može, a ipak to napravimo. Tu su dobri ljudi koji vas u dobru spomenu i kada niste prisutni u prostoriji, sunce, kreativnost, more, ljeto, osmijesi mojih bratanaca, sestra i brat kada smo u Ateljeu i nazovemo roditelje. Za mene je sreća da mogu stvarati bez granica.

Raduje se ljetu. Za nju nema ljepšeg i plodnijeg dijela godine…

– Radosni dočekujemo rođendan Ateljea71, moj,  SFF i sve sjajne ljude koji ljeti dolaze u Sarajevo, a žive van njega. Provest ćemo ga uz dobru muziku, sjajne evente u Ateljeu, prelijepu ljetnu kolekciju i najslađe ženske osmijehe. Ne mogu više poželjeti!