dm donira 39.908 KM za pripremu obroka u narodnim kuhinjama 

Već tradicionalno, treću godinu zaredom, na planetarno popularni Black Friday, kompanija dm organizuje Giving Friday. Na taj dan, umjesto trčanja za sniženjima i nekontrolisanog trošenja, dm kupcima nudi da sudjeluju u činjenju dobra, tako što 5% ostvarenog dnevnog prometa donira za pripremu obroka u narodnim kuhinjama širom BiH. Zahvaljujući odazivu kupaca, ove godine radi se o iznosu od 39.908 KM.  

„Aktivnost Giving Friday nam pruža priliku da zajedno sa našim kupcima u kontinuitetu činimo dobro za našu zajednicu. U protekle dvije godine ovim povodom donirali smo ukupno 72.876 KM te osigurali 15.550 obroka. Zahvaljujem se kupcima koji su i ove godine svojom kupovinom doprinijeli realizaciji donacije.“ – izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.

Ova aktivnost posebno je važna u godini kada cijene osnovnih životnih namirnica rastu što nažalost doprinosi povećanju korisnika narodnih kuhinja i sve lošijoj socijalnoj slici u BiH, dodali su iz dm-a te poručili kako će donacija biti realizovana tokom mjeseca decembra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o. dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 15 godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa više od 890 zaposlenika i 80 prodavnica u 43 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2020/21. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od blizu 227 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 15.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 27 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.