Danica je svoju viziju i poslovni san pretvorila u stvarnost. Njen brend, nazvan po božici ljepote – Afroditi, uprkos velikoj konkurenciji, čuva dugogodišnju klijentelu, te konstantno stiče poštovaoce svog rada i među mlađim generacijama
Piše: Indira Delić
Danica Zorin Mijošek, 70-ih godina osnovala je Afroditu – jedan od regionalno najjačih i najkvalitetnijih brendova sa sjedištem u Sloveniji. Svoju viziju i poslovni san pretvorila je u stvarnost…
Ljepota – dio životne priče
Brend, nazvan po božici ljepote – Afroditi, uprkos velikoj konkurenciji, čuva dugogodišnju klijentelu, te konstantno stiče poštovaoce svog rada i među mlađim generacijama.
– Iskreno rečeno neizmjerno uživam svaki radni dan. Kako i ne bih, na kraju Afroditini proizvodi svakodnevno usrećuju ljude i poklanjaju im ljepotu i zdravlje. Zadovoljna sam što je ljepota dio moje životne priče i veoma sam ponosna na svoje dijete – Kozmetiku Afrodita i na sve ljude, koji su je gradili sa mnom dugih 50 godina. Podupirem put poduzetništva i podupirem žene poduzetnice. Za kvalitetan rad i komunikaciju morala sam uspostaviti uži tim saradnika – kolegij, u kojeg imam povjerenje i koji zajedno sa mnom delegira pojedinačne odjele. Svakako sam zadovoljna što Afroditin tim čini 160 ljudi različitih struka s naglaskom na visokoobrazovanom kadru s područja farmacije, mikrobiologije, hemije, kozmetologije, menadžmenta i marketinškog komuniciranja. Zajedno stvaramo ozračje međusobnog poštovanja, povjerenja i saradnje, te gradimo kulturu kontinuiranog učenja.
Kozmetika Afrodita posluje u skladu s visokim zahtjevima međunarodnog standarda ISO 22 716 koji proizlazi iz načela ključnog stupa novoga evropskog zakonodavstva na području kozmetike – Good.
– Od početka, naša kompanija posluje prema temeljnim vrijednostima: ljepoti, poštenju, tradiciji, a među njima je ključna kvaliteta proizvoda. Istodobno, stalna kvaliteta naša je najveća konkurentska prednost. Naši proizvodi izrađeni su s dosta ljubavi – kao rezultat rezultata nauke, najboljih aktivnih sastojaka i velike kreativne inspiracije svih mojih kolega. Stvoreni su u korak s naukom i u uskom suživotu s prirodom. Izražavaju svoju bit kada dodirnu kožu. Ispravno odabrani, na temelju pokazanih potreba i karakteristika kože, impresioniraju potrošače, jer im pomažu razumjeti njihove želje, potrebe i očekivanja. Ako dodam pristupačnost, odluka o kupovini ne može biti teška.
Pandemija uzrokovana koronavirusom unijela je promjene i u Afroditinom timu.
– Zbog izvanredne potražnje, kada praktički više nije bilo moguće kupiti antibakterijske higijenske proizvode, počeli smo izradu SOS HIGIJENSKOG SPREJA s antibakterijskim učinkom za potrebe trgovinskih sistema i potrebe vlastitih prodajnih mjesta. Naravno, proizvodne procese smo odmah prilagodili potrebama punjenja i distribucije. Za sedmicu smo proizveli i prodali sve što smo napunili. Zahvaljujući velikoj pripadnosti i odgovornosti, te spremnosti za rad svih zaposlenih u tako teškim uvjetima, nekako smo uspjeli. U tom periodu povećala se potražnja u kategoriji proizvoda za ličnu higijenu (tekući sapuni, gelovi za tuširanje, šamponi), ruku, stopala i kose. Tako da po okvirnim procjenama prvi val pandemije nije bio toliko štetan za kompaniju. Sada, u drugom valu već se pokazuju nedostaci fizičke prodaje proizvoda.
Nova generacija kozmetike
Naša sagovornica ističe da je u ovim trenucima izuzetno teško predvidjeti razvoj sljedećih događaja, jer niko ne zna šta će uslijediti narednih dana, te kako će ova situacija utjecati na poslovanje kompanije u narednim godinama.
– Svakako ćemo težiti da što konzistentnije udovoljavamo potrebama naših potrošača. Situacija koja je nastala još jednom potvrđuje, da u poslu nema odugovlačenja i razmišljanja. Potrebna je što brža reakcija i fokus na traženje rješenja. Neka uspješna, neka malo manje. Ali, bez hrabrosti kao menadžer u ovim danima ne možeš više uspjeti. Zadnjih godina nastojimo tu našu jedinstvenu priču o prirodi i prirodnim proizvodima povezati s novim inovativnim smjernicama u kozmetici; odnosno ispreplesti inovacije s prirodnim aktivnim sastojcima. Jedna od takvih priča je dermo kozmetika. Radi se o novoj generaciji profesionalne kozmetike, koja bitno proširuje okvire mogućnosti kozmetičkog tretmana, jer se zasniva na aktivnim sastojcima koji su stvoreni u saradnji s dermatolozima, pedijatrima, oftalmolozima i farmaceutima i imaju visoku učinkovitost što je potkrijepljeno kliničkim studijama. Također, istakla bih trend neuro-kozmetike, koji nam je izuzetno zanimljiv, jer djeluje na razini neurološkog sistema kože i smiruje je iznutra prema vani. Obećava da možete očekivati mnogo novih kozmetičkih proizvoda koji će osvojiti potrošače i pomoći u stvaranju brojnih novih priča. Priča ljepote, priča zadovoljstva, priča oduševljenja – istakla je na kraju našeg razgovora – Danica Zorin Mijošek.
PURE GOLD Divine linija proizvoda
– Posebno sam ponosna na PURE GOLD Divine koja je nastala na osnovu prve Afroditine luksuzne linije – PURE GOLD s česticama čistog zlata. Ona je 2011. naš brend smjestila uz bok svjetskim proizvođačima premium kozmetike, te je zaokružila 50 godina Afroditinog kontinuiranog razvoja, inovacija, znanja i napora mog radnog tima.