Brzi uspon cosnova-e: Prodaja se udvostručila u posljednje tri godine kako Kompanija ulazi u treću deceniju poslovanja

Sa neto profitom od 817 miliona eura tokom 2023. godine (cosnova Grupacija), porodična kompanija ne usporava u rastu na tržištu šminke, sa težnjom da se pridruži u top 5 svjetskih lidera u industriji.

U izuzetnom podvigu, cosnova najavljuje ukupan rast od 32 procenata u poređenju sa 2022. godinom, i porast u prodaji od 30 procenata dvije godine za redom. Sa neto prodajom od 817 miliona eura, cosnova Grupacija je daleko nadmašila svoje ciljeve za nedavno završenu finansijsku godinu. Pošto kompanija ulazi u treću deceniju poslovanja, to čini sa dodatnim ambicioznim planovima. Predvodnik industrije ljepote je popločao put za to posljednjih godina sa velikim strateškim ulaganjima od početka i tokom pandemije Korona virusa. Za cosnova-u, prag prodaje od milijardu eura je sada na dohvat ruke.

\"\" \"\"

Usred klime ekonomskog opreza i neodlučnosti potrošača u vremenima neizvjesnosti, magnetna privlačnost cijenjenih brendova cosnova-e, essence i Catrice, porasla je na neuporediv nivo. Lakovi za nokte, ruževi i niz drugih proizvoda za šminkanje doživljavaju neviđenu potražnju. Ova povećana popularnost nije samo odgovor na evoluirajuće sklonosti potrošača nakon COVID-a, obilježene povećanom željom za šminkom, već je i svjedočanstvo trajne posvećenosti cosnova-e. Usidrena misijom „Učini da se svi osjećaju ljepše“ i ojačana čvrstom posvećenošću u obezbjeđivanju inovativnih proizvoda najvišeg kozmetičkog kalibra po pristupačnim cijenama, cosnova nastavlja da cvjeta sa ovim principima kao osnovom svog tekućeg uspjeha.

\"\" \"\"

Cosnova je doživjela izuzetan rast, praćen značajnim porastom u potražnji posljednjih godina, što je dovelo do privremenih „uskih grla“ u lancu snabdjevanja tokom 2023. godine. Tokom cijele godine, kompanija je efikasno odgovorila na ove izazove kroz strateške inicijative, uključujući neprekidno ulaganje u kapacitete svojih dobavljača. U proaktivnoj mjeri da ojača otpornost svog lanca snabdjevanja, cosnova je iznijela planove za značajno proširenje svojih skladišta u narednim godinama.

\"\" \"\" \"\" \"\" \"\" \"\"

Rast u svim regionima

Nadovezivajući se na ovu osnovu, cosnova nije samo povećala svoj tržišni udio u svim regionima svijeta, obuhvatajući i obične prodavnice i platforme za e- trgovinu, već je, također, proširila svoje maloprodajno prisustvo i ojačala distributivne kanale u skoro 90 zemalja u kojima posluje. Uspjeh u prethodnih dvanaest mjeseci direktno se može pripisati eskalaciji regionalizacije ponude proizvoda Essence i Catrice.

U jugoistočnoj Evropi1, cosnova je uspjela da značajno proširi svoj položaj na tržištu. Na ovim tržištima, cosnova je zabilježila nevjerovatan rast od 47 procenata. Kompanija je, također, na putu napretka i u ostatku Evrope gdje je zabilježen rast od 38 procenata. Ovaj uspjeh se širi na globalna tržišta, za ukupnim rastom od 24 procenata u poređenju na prošlu godinu.

Tržišta u razvoju također igraju važnu ulogu u sveobuhvatnoj globalnoj strategiji cosnova-e. 1. oktobra 2023. godine, Denis Martin se pridružio timu izvršnog menadžmenta kao Glavni Službenik za Tržišta u Razvoju (CEMO) sa ciljem poboljšanja fokusa kompanije na ovaj region. Na svojoj novoj poziciji, primarno je odgovoran za dalji razvoj tržišta u Latinskoj Americi, srednjem istoku, Aziji i Africi.

Dosljedno na putu ka održivosti

Cosnova je posvećena održivosti od svog osnivanja, i tokom posljednjih godina je poduzela značajne mjere u smanjenju svog ekološkog otiska. Ključna prekretnica u održivosti bila je potpuna eliminacija mikroplastičnih čestica iz brendova essence i Catrice od marta 2023. godine. Ovo obilježava veoma važnu prekretnicu za cosnova-u kao i za cjelokupnu industriju, cosnova nastavlja da bude pionir, prevazilazeći zahtjeve i zabrane EU koje tek sada stupaju na snagu za proizvode sa namjerno dodatom mikroplastikom.

Dodatno, svi essence i Catrice proizvodi su 100% veganski*. Cosnova će nastaviti da dosljedno slijedi svoj kurs ka održivosti u budućnosti i ulagat će u dalje mjere zaštite životnog okoliša i prirode.

\"\" \"\" \"\"

Fokus na digitalni sadržaj sa visokim faktorom zabave i iskustva

Sa otprilike 18 miliona pratilaca preko svih društvenih mreža, essence i Catrice se mogu pohvaliti ekspanzivnom i stalno rastućom zajednicom. Da bi održala svoju posvećenost u isporučivanju sadržaja orijentisanog na ciljnu grupu i brzom odgovoru na različite trendove i zahtjeve širom kanala, cosnova je 2023. godine pokrenula sopstveni studio za sadržaje, generišući približno 12.000 sadržaja godišnje.

Kako bi nastavila svoju ekspanziju u aktivnostima digitalnog marketinga u prošloj finansijskoj godini, cosnova se drži svoje striktne strategije „prvo proizvodi i sadržaj“. Glavni element ovog pristupa uključuje integraciju snažnog zabavnog karaktera, strateški dizajniranom ne samo da zadrži lojalnost postojećih potrošača, već da očara i novu ciljnu publiku. Ova posvećenost oživljava kroz inovativne poduhvate kao što je essence-ina Roblox igrica „Fun Park“, koja prikazuje kreativnu snagu brenda u angažovanju i širenju baze kupaca.

\"\" \"\" \"\" \"\" \"\"

Optimistički izgledi za treću deceniju

„Naši osnovni brendovi, essence i Catrice, su ostvarili neuporediv rast u protekloj finansijskoj godini, činjenica na koju smo svi u cosnova-i veoma ponosni. Ovo pokazuje da su naši brendovi u velikoj potražnji, i da se našim potrošačima obraćamo pravim inovacijama. Štaviše, kako ulazimo u treću deceniju poslovanja, mi smo i dalje na pravom putu u našoj misiji i apsolutno smo relevantni“, kaže Christina Oster-Daum, osnivač i predsjednik cosnova-e. „Iako su svjetski ekonomski uslovi trenutno izazovni, mi smo ubjeđeni da ćemo nastaviti sa rastom u budućnosti. Ovo se odnosi na domaća i međunarodna tržišta“, dodaje Javier González, ko-osnivač, i predsjednik cosnova-e. „Značajne investicije koje smo napravili protekle četiri godine i naša održiva orijentacija dali su nam čvrstu osnovu za ovo. Poslije ove senzacionalne finansijske godine, veoma smo optimistični za treću deceniju historije naše kompanije“.