Savjeti stručnjaka pomažu vam da uživate u šminki i njezi, ali bez nepotrebnih troškova

U samim počecima influenceri su oduševljavali publiku. I danas to uspijevaju, ali ponuda savjetodavaca na društvenim mrežama je sve veća, pa se jednako uz njih sad pojavljuju i osobe koje vas racionalno vode kroz kupovinu.
Uz trend onog šta morate imati po diktatu, pojavila se i druga grupa ljudi koji donose de-influencing. Riječ je o osobama koje nas upozoravaju na ono što ne trebamo kupiti i kako, ustvari, uštedjeti.
Brojne profesionalne beauty urednice u mogućnosti su da razgovaraju sa najboljim stručnjacima u oblasti njege kože, kose, šminke i dobiju informacija šta i kad koristiti te šta zaista ima efekta, gdje vrijedi uložiti novac u svojoj rutini, a što je bolje izbjeći.
U narednim redovima koristimo upravo njihove upute kako uštedjeti na šminki, njezi, gdje stoje jeftiniji a kvalitetni proizvodi u prodavnici, te kako ne podleći shoppingu bez granica.
Pažljivo sa šminkom
Svjetski vizažisti kažu da na maskaru ne bi trebalo potrošiti više od 25 KM. Jedan poznati make-up artist nedavno je podijelio trenutni favorit koji koristi na klijentima sa A liste Hollywooda – Maybelline The Falsies maskaru. Sjene, olovka za oči i ruž spadaju u istu kategoriju. Ono gdje preporučuju uložiti nešto više novca je puder. Bolje ćete pronaći odgovarajuću nijansu, a vaše lice neće izgledati kao maska.
Iako je high street šminka napredovala u kvaliteti četkica, jeftine spužvice upijaju više proizvoda. Dakle, ako kupite prejeftine spužvice za puder, one će vam ga prije potrošiti.
Iste proizvode možete koristiti za više namjena, kako su to činile naše mame ili bake – ruž kao kremasto rumenilo za cool monokromatski look, a bronzer kao sjenilo za oči.
Kvalitet vs količina
Prvo, kažu dermatolozi, niko ne treba desetostepenu rutinu njege kože. Pravila su jednostavna, jutro počinje sa čišćenjem lica, vašim proizvodom za njegu i nakon toga može ići SPF zaštita. Večer u istom ritmu: čišćenje, ciljani proizvod i hidratacija.
Ujutro za čišćenje birajte micelarnu vodu. Ona treba biti kvalitetna. Navečer, dvostruko čišćenje je važno – prvo uklonite šminku, zatim očistite kožu.
Vaš ciljani proizvod je mjesto gdje vrijedi uložiti najviše – to može biti serum s vitaminom C ili niacinamid ako imate problema s aknama. Može biti i peeling kiseline poput glikolnog tonika za poboljšanje teksture kože ili retinol ako je fokus na linijama i borama.
High street ima odlične formule SPF-a i hidratantnih krema, pa tu možete uštedjeti. Zapamtite, šteta za kožu nastala UV zračenjem odgovorna je za 90 posto starenja kože.
Krema za područje oko očiju se lako može preskočiti jer neki serumi mogu ići i oko očiju. Hidratantni tonik ili esenciju na čisto lice nanosite rukama, ne blaznicama koje upijaju proizvod. Nemojte koristiti retinol i hemijski peeling istu večer – koristite ih naizmjenično.
Njega kose
-Ulaganje u dobru frizuru štedi novac dugoročno. Kad ste dobro ošišani, treba vam manje proizvoda, a kosa je manje oštećena. Stručnjaci spominju balayage ili tzv. skrivene pramenove – bojenje kose koje stvara osunčan efekt. Nanosi se slobodnom rukom, četkom i ne koristi se puno folija kao za pramenove. Ne traži se linija odvajanja prirodne boje korijena i posvijetljenih dijelova, a boja se najintenzivnije nanosi na vrhove i sredinu vlasi dok je pri korijenu blaža. Na taj način se izrastak ne vidi odmah.
Najvažnije u ovoj priči je izabrati dobrog frizera koji to zna izvesti. Osobe koje to uspiju boju mogu održati čak do pola godine.
Šminka može poslužiti i u njezi kose – prozirni gel za obrve može poslužiti kao sredstvo za ukrotiti sitne dlačice kad pravite rep ili punđu, a sjenilo može biti maska za korijen kose ako želite vizuelno gušću kosu.
Lak za kosu ne mora biti skup, ali zato birajte kvalitetnu četku.
Šta gledati, a šta izbjegavati u drogerijama?
Birajte:
- Pogledajte šta proizvod sadrži – prirodno, dermatološki testirano, bez iritantnih supstanci, a ranije možete pogledati i recenzije
- Ne dajte se zavesti lijepim pakovanjem ili obećanjima
- Birajte proizvode koji vam trebaju, a ne trendove
- Pratite listu onoga što vam stvarno treba – napišite je prije polaska
- Cijenu analizirajte po kvaliteti i količini, a ne po pakovanju
Izbjegavajte:
- Proizvode koji se prodaju u visini očiju i na krajevima polica jer su često skuplji, ne nužno najbolji.
- Pazite na impulse buy kod kase, koje nude mini karmine, maskare, travel setove – mali su, ali skuplji.
- Limitirane edicije i trend proizvode izbjegavajte jer to što ih svi imaju ne znači da su stvarno potrebni. Često su dio marketinškog trika.
- Zaobiđite velike natpise NOVO ili POPUST. Novi proizvodi nisu nužno bolji. Na popustima se koristi čarolija psihologije da kupite više.