Deseto, jubilarno izdanje OREA Art Marketa, održano u nedjelju 15. juna na kultnoj lokaciji Metalac u Sarajevu, još jednom je pokazalo snagu zajedništva, kreativnosti i solidarnosti.
Ovaj poseban događaj, koji već šestu godinu zaredom okuplja pažljivo odabrane kreatore, preduzetnike i ljubitelje domaćeg i regionalnog dizajna, posjetilo je više od 2000 ljudi, a zahvaljujući njihovoj i podršci partnera i prijatelja OREA Art Marketa prikupljeno je skoro 22.000 KM donacija za Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka”.
„Deseto izdanje OREA Art Marketa za mene je bilo posebno emotivno jer pokazuje koliko je ova platforma prerasla u zajednicu ljudi koji istinski vjeruju u snagu kreativnosti, solidarnosti i lokalne priče. Neizmjerno sam zahvalna svima: izlagačima, partnerima, sponzorima i svakom ko je svojim prisustvom i doprinosom pomogao da ovaj OREA Art Market bude najuspješniji do sada“ poručila je Amra Džeko, suosnivačica OREA Art Marketa.
Više od 50 izlagača i izlagačica iz Bosne i Hercegovine i regije predstavilo je svoje jedinstvene proizvode, promovišući održivost, lokalnu proizvodnju i društvenu odgovornost. Posjetioci su tokom cijelog dana mogli uživati u bogatoj ponudi autentičnih rukotvorina, gastro delicija i festivalskoj atmosferi koju OREA Art Market iz godine u godinu s ljubavlju njeguje.
Ono što je dodatno zanimljivo je podatak da je jubilarno izdanje OREA Art Marketa imalo rekordan broj posjeta turista i preko 400% povećanu prodaju online karata, još jednom naglašavajući turistički značaj ovakve platforme u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
Ovogodišnji ljetni OREA Art Market donio je i konkretne rezultate u segmentu održivosti, potvrđujući svoju waste-free filozofiju i aktivnu ulogu u tranziciji ka cirkularnoj ekonomiji. Korištenjem TOMRA reciklomata za recikliranje jednokratne ambalaže pića i napitaka, prikupljeno je 1164 plastičnih boca i limenki, što je 66,3% više u odnosu na zimski OREA Art Market, na kojem je prikupljeno 700 jednokratnih ambalaža pića i napitaka.
Dodatno, recikliranjem putem TOMRA reciklomata nike samo ostvaren cilj da se otpad pretvori u resurs, već i da se za svaku prikupljenu bocu ili limenku simbolično donira u fond za “Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka”, čime je čin reciklaže dobio i važnu humanitarnu dimenziju.
Pored toga, zahvaljujući EKOPAK namjenskim kantama za odvojeno prikupljanje otpada, sakupljeno je ukupno 180 kg otpada, od čega je 100 kg reciklažni, a 80 kg miješani otpad koji je će biti pravilno zbrinut.
OREA Art Market tako ne samo da potiče kreativnost i lokalnu proizvodnju, već i aktivno doprinosi razvoju kulture održivosti i stvaranju ekološki svjesnije zajednice, gdje su konkretne akcije mjerljive i usmjerene ka sistemskim promjenama u pravcu cirkularne ekonomije.
Osim toga, OREA Art Market pokazuje da je i značajan ekonomski katalizator koji doprinosi jačanju domaće privrede. Svako njegovo izdanje otvara vrata za veliki broj biznisa, obrta i kreativnih radionica iz cijele zemlje i regije, pomažući im da svoje jedinstvene proizvode predstave hiljadama posjetilaca, gradeći most između domaćih proizvođača i tržišta, podstičući kupovinu lokalnog, osnažujući male brendove i doprinoseći razvoju održive ekonomije i kreativne industrije u Bosni i Hercegovini.
Ovogodišnju organizaciju događaja podržali su Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, Ministarstvo kulture i sporta KS, Grad Sarajevo, Općina Centar, Visit Sarajevo, Lutrija BiH i Fondacija Impakt, dok su među partnerima i sponzorima bili UniCredit Bank, Škoda powered by Porsche, Crvena jabuka market, Telemach, Violeta, TOMRA Collection BiH, EKOPAK, Gama AA Security, Leda, Manuel kafa i drugi. Ponosni platni partner ovogodišnjeg jubilarnog izdanja bila je Visa, dok su medijski partneri bili RSG, Antena Sarajevo i Klix.ba.