Marina Nevrt: 25 godina uspješnog poslovanja kompanije Orbico

Marina Nevrt: 25 godina uspješnog poslovanja kompanije Orbico

“Najveća snaga i razlog našeg uspjeha su naši zaposlenici kojima dugujemo najveću zahvalnost. Njihova proaktivnost, strast i entuzijazam glavni su pokretači promjena i razvoja našeg biznisa i zbog toga smo veoma ponosni. Kao kompanija ulažemo u ljude i njihov razvoj – kroz razne edukativne programe, osmišljene kroz Orbico Akademiju i mentorske programe”

“Beauty industrija je u sve većem usponu, potrošači su svjesni važnosti ulaganja u svoju kožu kvalitetnim proizvodima i spremni su platiti više za dobar proizvod, koji će ispuniti njihova očekivanja i potrebe”

Marina Nevrt, mag. oec, direktorica kompanije Orbico, koja je članica Orbico Grupe, vodećeg distributera – danas zastupljenog u više od 20 zemalja Evrope i prometom preko tri milijarde eura. Od 2011. godine Marina je vodila kompaniju Orbico – s fokusom na FMCG industriju, a od maja 2017, sa fokusom na Orbico Beauty biznis. U Beauty biznisu Orbico je danas lider na tržištu kozmetike i parfema mega popularnih svjetskih brendova – Max Factor, Estee Lauder, Shiseido, Clarins, Gucci, Boss, Pacco Rabanne, Tom Ford i salonski brendovi: Wella Professional, La Bioesthetique, Thalgo, Declare… Ova uspješna dama dobitnica je uglednog priznanja Ladies In Awards 2017. Priznanje za razvoj poslovnog menadžmenta i volonterka je u projektu Ženske Mentorske mreže Deloittea i Addiko banke, gdje kroz mentorski program daje podršku mladim ženama i djevojkama – namijenjenu unapređenju poslovnih vještina i znanja potrebnih za uspjeh u karijeri.

U BiH Orbico zapošljava više od 460 zaposlenika, a očekivani novčani prihod kompanije za 2022. je 70 miliona eura. Ove godine obilježili su 25 godina postojanja kompanije. Ovaj jubilej proslavili su na više načina…

“Kontinuirano radimo na razvoju novih standarda i usvajanju novih praksi – u svim segmentima našeg poslovanja”  

– Najviše fokusa stavili smo na društvenu odgovornost, gdje smo sproveli niz aktivnosti – akcija pošumljavanja na Bjelašnici, jubilarne nagrade za 25 godina rada našim zaposlenicima, donacija u vrijednosti od 25.000 KM za pet javnih ustanova za djecu bez roditeljskog staranja na teritoriji BiH, te mnoge druge. I veoma smo ponosni što smo mogli doprinijeti zajednici na ovaj način. Za naše najveće partnere i dobavljače organizirali smo svečani domjenak u Gradskoj vijećnici u Sarajevu.

Orbico je doveo na bh. tržište globalno najpopularniji make-up brend MAC. Gdje potrošači mogu kupiti ove proizvode u našoj zemlji?

– Ponosni smo na ovaj projekat. MAC je megapopularan brend – koji kreira trendove u make-up industriji. U Sarajevu MAC možete pronaći u Aria Shoping Centru, gdje pored ponude proizvoda i savjetovanja, nudimo i usluge šminkanja. Osim glavnog bh. grada, MAC smo pozicionirali na personalizirani make-up corner u saradnji s našim partnerima i u drugim gradovima, tako da ga sada možete kupiti u Delta Planet Mallu u Banjoj Luci u parfumeriji Inoma i u Mostaru u Mepas Mallu u parfumeriji Le Flores.

Kakvi su trendovi u industriji i je li tačno da žene kontroliraju više od 70% globalne potrošnje?

– Beauty industrija je u sve većem usponu, potrošači su svjesni važnosti ulaganja u svoju kožu kvalitetnim proizvodima i spremni su platiti više za dobar proizvod, koji će ispuniti njihova očekivanja i potrebe. Kozmetika ima više komponenti, funkcionalnu i psihološku, danas svi vole da izgledaju lijepo, činjenica je da su čak 70% potrošača naših proizvoda žene, ali taj trend se u zadnjih nekoliko godina mijenja, pa i muškarci postaju sve veći potrošači kozmetičkih proizvoda. Brzina promjene trendova dolazi najviše iz ekspanziji digitalnog marketinga i SoMe. Potrošači se danas mogu (i žele) informirati više no ikad i to jednim klikom, zato je digital marketing dobio ključnu ulogu u komunikaciji s potrošačima.

Prateći trendove vi ste prije dvije godine otvorili In house digital odjel – koji se brine za kreiranje različitih vrsta sadržaja za online kanale…

– Da, s obzirom na veliki portofolio i broj brendova koje zastupamo, In house digital odjel je bio neminovan korak, tako da naš iskusni digital tim prati sve trendove vezane za komunikaciju na društvenim mrežama od Facebooka do TikToka. Aktivno koristimo i sve druge online kanale komunikacije, kao što su YouTube i blogging, s ciljem edukacije i savjetovanja potencijalnih korisnika o svim benefitima proizvoda i brendova koje zastupamo, kako bismo im pomogli u odabiru idealnog proizvoda koji ispunjava njihove potrebe. Još jedan segment koji je došao do izražaja kod potrošača posebno zadnjih godina, jeste mijenjanje percepcije kompanija prema održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju, gdje potrošači preferiraju brendove koji su ekološki prihvatljivi, što mi zajedno s našim partnerima nastojimo integrirati kroz sve aspekte potrošačkog lanca gradeći svijest u cilju zaštite naše budućnosti i budućih naraštaja.

Uspješnu lidericu ne možemo, a da ne pitamo koja je formula uspjeha jedne firme?

– Najveća snaga i razlog našeg uspjeha su naši zaposlenici kojima dugujemo najveću zahvalnost. Njihova proaktivnost, strast i entuzijazam glavni su pokretači promjena i razvoja našeg biznisa i zbog toga smo veoma ponosni. Kao kompanija ulažemo u ljude i njihov razvoj – kroz razne edukativne programe, osmišljene kroz Orbico Akademiju i mentorske programe. Ponosni smo što je Orbico prepoznat i kao najpoželjniji poslodavac, sada već 12. godinu zaredom. Osim našim zaposlenicima isto tako veliku zahvalnost dugujemo i našim poslovnim partnerima i našim kupcima – od kojih s većinom poslujemo godinama i sa kojima gradimo odnose bazirane na transparentnom partnerstvu i povjerenje. Kontinuirano radimo na razvoju novih standarda i usvajanju novih praksi u svim segmentima našeg poslovanja – što nam omogućava da budemo u trendu s industrijom, te pružimo našim partnerima najveći standard kvalitete usluge.

Po čemu je 2022. godina najznačajnija za vas… I vaši planovi za budućnost?

– Osim što je 2022. za nas jubilarna – 25. godina postojanja kompanije u BiH, dodatno je za nas posebno značajna, jer smo ove godine otvorili svoju prvu parfumeriju u Aria Shopping centru u prizemlju FABUspot (fabuspot.com) koja je dio regionalnog lanca parfumerija, a nastala je kao rezultat ljubavi i truda naših beauty insajdera, u cilju da svoju stručnost i znanje stavimo na raspolaganje krajnjem potrošaču i za sve beauty junkye ponudimo posebnu beauty oazu u kojoj mogu dobiti najveći standard kvalitete usluge, gdje imaju mogućnost isprobati najnovije proizvode koji se nalaze na izvoru svjetskih beauty trendova. U novembru smo svoju ponudu proširili za visokoluksuzni brend La Mer, koji je godinama na tronu skincare industrije, a početkom sljedeće godine ponudu ćemo proširiti dodatno za mega popularnim make-up brendom Bobbi Brown i visoko luksuznim parfemskim linijama brenda Jo Malone London. Isto tako za nas važan projekat je da u 2023. planiramo otvoriti i svoj web shop – tako da će naši potrošači imati mogućnost naručiti omiljene proizvode iz bilo kojeg dijela BiH. Dugoročni planovi razvoja su nam također ambiciozni! Cilj nam je i dalje povećavati svoj portofolio novim poslovnim partnerima, novim kategorijama, brendovima, uslugama, kao i širenjem kroz otvaranja novih tržišta.

 

BROJNE NAGRADE I PRIZNANJA

– Orbico je dobitnik brojnih nagrada i priznanja – od strane naših partnera iz
oblasti marketinga i distribucije, kao i iz lokalnog okruženja. Posebno smo
ponosni na priznanje najpoželjnijeg poslodavca, već 12. godinu zaredom.
Društveno smo odgovorna kompanija koja je i suosnivač Ecopacka, tako da
smo direktno učestvovali u uspostavi i razvoju Sistema reciklažnog otpada,
kojim osiguravamo zdravu planetu za sadašnje i buduće naraštaje.

 

„NAJVIŠE FOKUSA STAVILI SMO NA DRUŠTVENU ODGOVORNOST, GDJE
SMO SPROVELI NIZ AKTIVNOSTI – AKCIJA POŠUMLJAVANJA NA BJELAŠNICI,
JUBILARNE NAGRADE ZA 25 GODINA RADA NAŠIM ZAPOSLENICIMA, DONACIJA
U VRIJEDNOSTI OD 25.000 KM ZA PET JAVNIH USTANOVA ZA DJECU BEZ
RODITELJSKOG STARANJA NA TERITORIJI BIH, TE MNOGE DRUGE“