Srđan Dabić: Našim ljudima kafa ima nezamjenjivu ulogu u svakodnevnom životu

 „Grand kafa je brend koji ima snagu da kreira nove komunikacijske platforme i poruke koje će donijeti pozitivne promjene u društvu, ali i životu naših potrošača. Hajde da imamo vremena je platforma koju smo lansirali prije dvije godine i kroz koju podsjećamo koliko je bitno naći vrijeme za stvari i ljude koje volimo“

“Kafa je sinonim za vrijeme provedeno u krugu bliskih ljudi, u pravim stvarima i važnim temama“

 Razgovarala: Indira Delić

Poslovni put Srđana Dabića, Brand Building Managera za Grand kafu – za tržište BiH i Crne Gore, počeo je u marketinškoj agenciji, a nastavio se kroz centralnu funkciju u Atlantic Grupi – gdje je imao priliku steći bogato iskustvo kroz rad sa svim brendovima ove uspješne kompanije.

„Veoma je važno konstantno ulagati i razvijati nove kampanje i komunikacije“

– Smatram da su mi različite pozicije unutar AG pomogle da se poslovno razvijam i usavršavam. Raditi na trenutnoj poslovnoj funkciji je izuzetno zanimljivo, ali u isto vrijeme izazovno i veoma odgovorno. Ljubav prema brendu i posvećenost je ono od čega sve kreće. Posao koji radim je veoma dinamičan i zahtijeva dobre organizacione sposobnosti, ali i dozu kreativnosti i sposobnosti brze prilagodbe na promjene – koje se stalno dešavaju na tržištu, a pogotovo u FMCG industriji. S obzirom na to da živimo u dinamičnom dobu, dobu brzih i velikih promjena, važno se konstantno educirati i pratiti trendove koji dolaze. Spomenuo bih i izuzetno važnu stavku timskog rada, bez kojeg bi bilo skoro pa nemoguće održati potrebni nivo. Veoma sam sretan i zahvalan timu u kojem radim i koji me oplemenjuje dodatnom snagom i energijom.

Koliko je odricanja u privatnom životu neophodno da biste kvalitetno obavljali svoj posao? Iz Vašeg iskustva, šta je potrebno za uspjeh?

– Ne bih rekao da su potrebna velika odricanja u privatnom životu za kvalitetno obavljanje posla. Smatram da je za uspjeh najvažniji balans između poslovnog i privatnog života kao i uzajamna podrška s jedne strane porodice i s druge strane tima u kojem radim. Meni nije teško biti na ovoj funkciji – zbog ljubavi prema poslu koji obavljam uz veliko zadovoljstvo. Naravno da uvijek postoje periodi koji su teži i oni koji su lakši – kao i vrijeme kada je potrebno malo se više posvetiti privatnom ili poslovnom životu, ali to nužno ne treba da znači da se treba nečega odreći. Potrebni su dobra organizacija i balans.

Jeste li radoholičar, opišite nam jedan svoj radni dan…

 – Drugi bi vjerovatno rekli da jesam, ali meni je to teško reći. Volim ovo što radim, pa sigurno nekad malo i pretjeram. Veoma sam posvećen svojim radnim obavezama i trudim se da uvijek uradim sve na vrijeme i unaprijed pripremim sve što mogu. Odnedavno sam postao tata, te moj radni dan počinje rano pripremom obaveza za taj dan. Jutarnja kafa sa kolegama je nešto što je neizbježno i nakon toga slijede obaveze planirane za taj dan – sastanci, pripreme kampanja, tekuće obaveze…

Poznato da je ulažete u brojne digitalne i marketinške kampanje. Po Vama koliko je važan takav princip poslovanja za dalji razvitak poslovanja… Postoji li neka kampanja na koju ste posebno ponosni?

 – Veoma je važno konstantno ulagati i razvijati nove kampanje i komunikacije. Grand kafa je brend koji ima snagu da kreira nove komunikacione platforme i poruke koje će donijeti pozitivne promjene u društvu, ali i životu naših potrošača. Hajde da imamo vremena je platforma koju smo lansirali prije dvije godine i kroz koju podsjećamo koliko je bitno naći vrijeme za stvari i ljude koje volimo. Ponosni smo na sve naše kampanje koje smo realizirali u prethodnom periodu koji je bio veoma izazovan, a posebno u periodu Covida kada je bilo važno sačuvati naše mentalno i fizičko zdravlje. U Bosni i Hercegovini smo kreirali i neke lokalne kampanje i na to sam posebno ponosan, kao i na podršku Sarajevo Film Festivalu i kreiranje posebne festivalske Grand kafa šoljice.

Grand kafa godinama pomno osluškuje potrebe i želje svojih kupaca, a sve u cilju zadovoljenja ukusa i najvećih ljubitelja kafe… Koliko mi u našoj zemlji, ustvari, volimo ritual ispijanja kafe?

 – Ponosni smo što imamo povjerenje naših potrošača i konstantno se trudimo da to povjerenje opravdamo i da ih dodatno nagradimo za vjernost. Neprestano osluškujemo potrebe potrošača i stalno radimo na unapređenju postojećih i dodavanju novih proizvoda u portfolio. Našim ljudima kafa predstavlja nezamjenjivu ulogu u svakodnevnom životu i stoljećima je stvaran kult ispijanja kafe na razne načine. Neko voli slađu, neko gorču, neko je pije s kockom šećera, neko s rahatlokumom. Većina nas ne može ni zamisliti početak dana bez šoljice omiljenog crnog napitka – koja nam daje tu neophodnu dozu energije i motivacije za dan pred nama.  Druženje sa porodicom ili prijateljima uglavnom počinje pitanjem – Hoćemo na kafu? Kafa je sinonim za vrijeme provedeno u krugu bliskih ljudi, u pravim stvarima i važnim temama.

Bh. tržište je specifično, prilično zahtjevno, poslovnim planovima je potrebno pristupati na poseban način. Iz svog bogatog asortimana šta Grand kafa ponosno izdvaja…

 – Bh. tržište je najspecifičnije u cijeloj regiji, a samim tim i najizazovnije za raditi. To daje i jednu posebnu čar ovom poslu i iziskuje posebnu poslovnu i marketing strategiju i prilagođavanje svim potrošačima. Naši potrošači su već naviknuti i uživaju u našim prepoznatljivim blendovima tradicionalne kafe Grand Gold, Aroma i odnedavno Grand Strong. Ponosni smo na uspjeh naše Black&Easy kafe – prava turska kafa za one koji uživaju u jedinstvenom ukusu kafe pripremljene za minut. Ova inovacija je vođena potrebama naših potrošača, u kombinaciji s dubokim razumijevanjem tehnološkog napretka. Osim toga, lansirali smo novi brend u kategoriji instant kafe, Insta Grand koji je veoma dobro prihvaćen na tržištu.

Vaša kompanija je poznata po inovacijama i stalnim ulaganjima kako u nove proizvode tako i nove tehnologije. Šta inovacije znače za vas, šta za potrošače?

 – U današnjem vremenu inovacije su važne. Vrijeme u kojem živimo je veoma brzo i sklono čestim i mogu slobodno reći velikim promjenama koje proizvodi i usluge moraju pratiti. Potrošači se sve više interesiraju i educiraju o proizvodima koje konzumiraju i u konačnici žele da dobiju proizvod koji zadovoljava njihove potrebe. Stoga su inovacije za nas izuzetno važne i trudimo se da uvijek ponudimo nešto novo i da pratimo trendove i potrebe potrošača. U proteklom periodu lansirali smo Grand kafa staklenu džezvu koja je dala jednu totalno novu dimenziju ritualu ispijanja kafe i na to smo ponosni. Trudimo se da unaprijedimo i samu pripremu i ritual ispijanja kafe sa novim i modernim coffee gadgetima.

 Ponosni otac

– Odnedavno sam postao otac i trudim se da što više vremena provodim sa suprugom i sinom  u tome posebno uživam. Veliki sam ljubitelj filmova i serija, ali i sporta, pa uvijek, kada imam slobodnog vremena, volim pogledati neku novu epizodu serije ili dobru utakmicu. Druženje s prijateljima mi je veoma važno i to pokušavam da održavam i balansiram u skladu sa ostalim obavezama.