Admira Isaković: dm online shop kupcima nudi jednostavnu i sigurnu kupovinu, te jedinstven ugođaj kupovine

 „Uvođenje ove značajne usluge za kupce zapravo je prirodan slijed nastojanja da nastavimo s digitalizacijom našeg poslovanja, pritom uvijek osluškujući potrebe naših kupaca. Sam online shop, osim bogate ponude proizvoda, nudi mnoge savjetodavne sadržaje ali i mogućnost registracije kupca kreiranjem Moj dm računa koja donosi dodatne pogodnosti uključujući pregled svih narudžbi“

Admira Isaković, članica Poslovodstva i voditeljica odjela Nabava, Marketing i Prodajne regije u kompaniji dm, kroz svoja polja nadležnosti uvijek nastoji unaprijediti odnos dm-a prema kupcima i uvažiti mišljenja, odnosno, impulse kupaca prilikom donošenja strateških odluka na području nabave i marketinga. Svakodnevno u životu nastoji nadmašiti samu sebe i ići dalje.

 – Poslovnu godinu koja je iza nas, za dm iznimno značajnu zbog uvođenja dugoočekivanog programa lojalnosti dm active beauty, zaključili smo značajnim poslovnim rezultatima i porastom prometa od nešto više od 20% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Tome su prethodile brojne aktivnosti za kupce na polju ponude, usluge, održivog razvoja i kulture koje je dm realizirao zajedno sa svojim zaposlenicima i poslovnim partnerima. Prodajnu mrežu dm je proširio s četiri nove lokacije u Sarajevu, Gradišci, Velikoj Kladuši i Bosanskoj Krupi.

Kao highlight godine ste izdvojili uvođenje dm active beauty programa lojalnosti. Kako su ga kupci prihvatili?

– Riječ je o programu putem kojeg dm kupci mogu ostvariti pogodnosti i uštede sakupljajući redovne bodove prilikom svake kupovine i dodatne bodove aktivacijom online kupona. Programom su obuhvaćeni svi proizvodi iz dm asortimana, od proizvoda za ljepotu i njegu, preko prehrambenih proizvoda za domaćinstvo pa sve do proizvoda za bebe, osim adaptiranih mlijeka i formule za dojenčad koji se izuzimaju zbog zakonske obaveze. A vrijedi istaći da je dm u BiH prvi na bh. tržištu, ali i u dm koncernu, koji ovaj program realizuje isključivo putem mobilne aplikacije i digitalne kartice, a sve u duhu nastojanja da u svakodnevnom radu koristimo za rad olakšavajuće nove tehnologije. U devet mjeseci njegovog trajanja, program broji 244.000 članova koji su u tom periodu sakupili 174,7 miliona bodova odnosno ostvarili uštedu od 1.3 miliona KM.

A, dm kupci od sada mogu uživati i u pogodnostima online kupovine….

– Početak nove poslovne godine obilježili smo uvođenjem još jedne značajne usluge za dm kupce, a to je zvanični dm online shop, koji dm kupcima nudi jednostavnu i sigurnu kupovinu te jedinstven ugođaj kupovine uz mnoštvo savjeta i pogodnosti. Ponudu obuhvata više od 8.000 proizvoda dm robnih marki i drugih domaćih i svjetskih brendova iz kategorije ljepota i njega, osviještena ishrana i dodataka prehrani, proizvoda za bebe i djecu, domaćinstvo, kućne ljubimce, ali i mnoge druge. Uvođenje ove značajne usluge za kupce zapravo je prirodan slijed naših nastojanja da nastavimo s digitalizacijom našeg poslovanja, pritom uvijek osluškujući potrebe naših kupaca. Sam online shop, osim bogate ponude proizvoda, nudi mnoge savjetodavne sadržaje, ali i mogućnost registracije kupca kreiranjem „Moj dm“ računa koja donosi dodatne pogodnosti uključujući pregled svih narudžbi. Dostava iznosi 7 KM, dok je za narudžbe u vrijednosti od 70 KM i više za sve registrovane korisnike besplatna. Sama isporuka narudžbi je u roku od dva do tri radna dana.

Da li se pogodnosti dm active beauty programa lojalnosti mogu koristiti i na online shopu?

– Pogodnosti dm active beauty programa se svakako mogu iskoristiti i na dm online shopu, a sve u želji da našim kupcima prilikom kupovine omogućimo dodatnu vrijednost. Uvezivanjem računa na dm active beauty aplikaciji i online shopu, kupci imaju mogućnost korištenja online kupona i prilikom online kupovine. Vrijedi naglasiti da se na online shopu, ipak, ne može plaćati bodovima, ali to i dalje ostaje pogodnost koja će kupce rado vraćati u naše prodavnice.

Osim dva značajna projekta, koje aktivnosti i projekti su još obilježili godinu koja je iza dm-a?

– Poslovnu godinu u dm-u obilježili su mnoge značajne aktivnosti i projekti, poput podrške realizaciji 17 ekoloških projekata u okviru tradicionalne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, prodaje FEEL GOOD majica u znak podrške bh. poduzetnicama  i oslikavanje dm prodavnica u Banjoj Luci i Mostaru te murala u Sarajevu u saradnji s bh. umjetnicima a u okviru kampanje „Osjeti snagu inspiracije“. A vrijedi istaći i inovaciju na polju zapošljavanja, a to je uvođenje karijerne stranice dm-jobs.ba putem koje se zainteresirani mogu prijaviti za rad u dm-u. Imajući u vidu posljedice izazovnih vremena, pred kojima se u ovoj godini našao svaki pojedinac, dm je u toku godine zaposlenicima dva puta povećao platu: Januarski rast plate iznosio je 9,5%, a povećanje u maju iznosilo je 9%. A za kraj uspješne poslovne godine, dm je isplatio jednokratnu novčanu pomoću svim zaposlenicima u sveukupnom bruto iznosu od 1.207.071,53 KM. Iznimno je zadovoljstvo osvrnuti se na poslovnu godinu koju ćemo, unatoč izazovima, kao kompanija pamtiti po mnogim uspješnim aktivnostima i projektima.