Šejla Krehić: Koncept olakšava posao prati me kroz cijelu profesionalnu karijeru

R&S i ja smo se upoznali 2008. Kroz godine koje su uslijedile, dok sam radila u drugim kompanijama, R&S je bio moj vjerni dobavljač koji je olakšavao posao. Danas, sa kolegama i svojim timom uživam u svakom slovu ove misije. Saradnike potičem na kreativna i proaktivna razmišljanja, dajući im podršku u vlastitoj autonomiji, ideji i akciji. Kada nisam sa kolegicama i kolegama iz kategorija, onda sam sa porodicom

Foto: Vanja Lisac

Šejla Krehić, jedna je od onih poslovnih žena – koja uspješni poduzetnički put nastavlja u timu, s kojim se već odavno srodila. S kompanijom R&S d.o.o. Sarajevo, Šejla se, kako i sama voli reći, upoznala još prije 14 godina, a prije pet je postala njen stalni dio. Ponosna je što je dio tima jednog od vodećih bh. uvoznika i distributera uredskog i promotivnog materijala i namještaja, sredstava za čišćenje, zaštitne, medicinske i IT opreme. Predani rad, trud i posvećenost izvrsnosti i vrhunskim rezultatima kompanije, recept su za ostvarenje njene devize da danas bude bolja nego jučer. Očigledno je taj moto ovu mladu ekonomisticu odnedavno doveo i u redove novog R&S-ovog menadžmenta, kada je imenovana za direktoricu kategorija…

Ko je Šejla Krehić?

– Rođena sam u Zenici, gdje sam završila osnovno i srednje obrazovanje. Djetinjstvo sam provela u krugu porodice i prijatelja. Odrastanje je bilo ispunjeno igrom, ali i učenjem kao neizostavnim dijelom te igre. Uz pregršt avantura, nastavne i vannastavne aktivnosti uzimale su prioritet. Tako sam učestvovala u mnogim školskim takmičenjima poput lingvističkih, literarnih, šahovskih, odbojkaških… Kao pričljiva osoba – bila sam dio debatnog tima Opće gimnazije u Zenici, vodila mnoge školske manifestacije, a pisala sam i za gimnazijski časopis Mostovi mladosti.  Po završetku gimnazije, upisala sam Ekonomski fakultet u Sarajevu, te diplomirala kao ekonomista Odsjeka za međunarodnu ekonomiju. Nakon stečenog teoretskog znanja, praksu sam počela savladavati kroz prodaju i nabavku u slovenskoj firmi Merkur Group.

Kad ste se pridružili kompaniji R&S d.o.o. Sarajevo i šta Vas je motiviralo za to?

– Godine 2017. aplicirala sam na poziciju – za koju nisam dobila potvrdan odgovor. No, dobrom procjenom menadžmenta ponuđeno mi je drugo radno mjesto kao voditelj ključnih kupaca. Nakon uspješnog rada i iskustva u ovom, više prodajnom segmentu, uslijedila je nova pozicija, category manager za promotivne materijale. To u potpunosti objedinjuje priču i sa prodajne i nabavne strane, pa nekako i sadašnje imenovanje za direktoricu kategorija je bio prirodni slijed. Naravno, nije uvijek bilo lako, ali kada bih se vratila na početak karijere u ovoj kompaniji, sve bih ponovila. Jer, ono što me je motiviralo jeste istinska želja i ambicija da radim baš ovdje i budem dio R&S tima.  Zapravo, R&S i ja smo se upoznali davne 2008. godine – kroz moje prve nabavne procese. Godine koje su uslijedile, dok sam radila u drugim kompanijama, R&S je bio moj vjerni dobavljač koji je olakšavao posao. Tako sam koncept Olakšava posao živjela i mnogo prije nego sam postala dio ove priče. Danas, s kolegama i svojim timom uživam u svakom slovu ove misije.

Kako Vas je dosadašnje profesionalno iskustvo, općenito, pripremilo za preuzimanje odgovorne pozicije direktorice kategorija R&S d.o.o. Sarajevo?

– Iskustvo s kojim sam se susrela još na početku karijere stvorilo je podlogu za dobro nošenje sa svim poslovnim izazovima, pa i budućim kriznim situacijama. Profesionalnu karijeru počela sam 2008. godine u velikoj grupaciji radeći u prodajnom, potom u nabavnom odjeljenju, te kao voditelj organizacije i IT-a, ali sam se baš u poslovnim počecima susrela i sa recesijom. To je donijelo i vrijedna iskustva u poslovima kriznog menadžmenta. Rad u manjim kompanijama, potvrdio mi je da su poslovno i marketing razmišljanje uz brzinu reakcije i odgovora na zahtjeve tržišta i klijenata, neizostavni dio djelovanja svakog menadžera ukoliko želi biti uspješan. Naravno, put u R&S-u od voditeljice ključnih kupaca do menadžerice kategorije otvorio mi je nova polja za sticanje znanja i razumijevanja prodajno-nabavne politike ove kompanije. Brojne edukacije, radionice i seminari su također bili svrsishodni. Od velikog značaja i utjecaja svakako su i znanja koja su dijelile moje kolege, sada članovi tima i na tome sam im posebno zahvalna.

Možete li nam približiti obaveze i odgovornosti koje nosi Vaša nova pozicija, kako izgleda Vaš radni dan i koji su to izazovi s kojima se direktorica kategorija suočava u svakodnevnom radu?

– Obaveze i odgovornosti direktorice kategorija su profitabilnost kategorija, njihov razvoj i zastupljenost na tržištu, upravljanje i optimiziranje artikala, zaliha i dobavljača, a sve to uz stalnu prodajno-tehničku podršku i marketing razmišljanje. S obzirom na to da imamo šest kategorija i 29 članova-zaposlenika, to je najbrojniji tim u kompaniji sa uistinu nimalo lakim zadacima i izazovima. Svakodnevni izazovi su nabavke roba po najpovoljnijim uslovima, uvoz i transport robe sa što većim uštedama, i sve to u vrijeme stalnog rasta cijena, nedostataka sirovina, kašnjenja transporta i, generalno, stalnih promjena tržišta i preferencije kupaca. Neizostavna je prodajno-tehnička podrška našim kanalima prodaje koja podrazumijeva prijedlog adekvatnih artikala sa tržišno konkurentnim cijenama, a koji će na najbolji način zadovoljiti potrebu kupca. Svaki dan mi počinje jutarnjom kafom i brifom tima, te prerasporedom zadataka. Mjerimo neto prodaju, maržu, nivo zaliha kao i zastupljenost kategorija kod kupaca. Sastanci sa ključnim dobavljačima su dio dana, pregovarajući o najboljim uslovima, tragajući za najboljim artiklima i rješenjima tako kreirajući pogodnu klimu koja olakšava posao kompaniji, timu i našim klijentima.

R&S je među klijentima prepoznat po konceptu Olakšava posao. Shodno tome, koju dodanu vrijednost, novitete ili promjene namjeravate predstaviti u radu sektora koji sada predvodite?

– Tako je i hvala klijentima koji su, olakšavajući im posao, ukazali nam povjerenje i godinama sa nama izgradili partnerske odnose. Olakšava posao je sada, rekla bih, postao stil istraživanja tržišta, provjere informacija, nabavke robe, pa ponosno ću reći, i konsultacija kod provjerenog, sigurnog i pouzdanog dobavljača kakav je R&S.  Osim što se kod nas može pronaći sve što je potrebno nekoj kompaniji, od uredskog namještaja, IT opreme, preko biro materijala i higijenskog pribora, do zaštitne i medicinske opreme, te promo materijala, u našoj ponudi su i marketing savjetovanja, projektna opremanja, MPS rješenja i grafički studio. U okviru ove dodatne ponude i vrijednosti našim klijentima ne samo da nudimo konkurentne cijene koje su za 14% prihvatljivije u odnosu na tržište, već omogućavamo i dodatnu uštedu vremena kako bi se naši klijenti posvetili core aktivnostima svog businessa. Kao primjer možemo navesti oktobarsku kampanju u okviru kategorije promotivnih materijala, gdje ćemo klijentima ponuditi gratis štampu na sve promo artikle i poklone, tako da kraj poslovne godine dočekaju spremno i opušteno. Noviteta smo pripremili mnogo. A, sve detalje o njima možete pronaći u našem novom godišnjem katalogu, kao i na našoj web stranici www.ris.ba.

Šta radite kad ne upravljate kategorijama kompanije R&S? Gdje crpite energiju, duhovnu hranu i motivaciju?

– Kada nisam s kolegicama i kolegama iz kategorija, onda sam sa mojom porodicom. Suprug, sinčić i kćerkica moja su duhovna hrana i vrijeme provedeno sa njima u prirodi, igri, učenju i maštanju daju mi svu dodatnu energiju. Dobro sf ili fantasy štivo ili neki film sličnog sadržaja, dobra je večera na kraju dana. Motivaciju pronalazim iz okruženja, ljudi, prijatelja i njihovih postignuća i uspjeha. Radujući se i slaveći njihova znanja, stručnost i smjelost uvijek mi je sveprisutna rečenica znam da ništa ne znam i to me iznova gura u nova učenja i savladavanja prepreka. Najveću prepreku, koju želim da savladam, jeste da nadmašim samu sebe i budem bolja danas nego jučer.