Upoznajte brand impresivnih niche mirisa Maison Francis Kurkdjian

Niche parfemi – namijenjeni su užem krugu ljudi. Veoma su specifični, a pravilo je da parfemske kuće prave mirise koji se rade u limitiranom broju, poštujući tradicionalne provjerene tehnike izrade i koristeći samo najkvalitetnije sastojke. Proizvode se kao takvi desecima godina bez ikakvih izmjena, jer su dobri upravo takvi kakvi jesu. Trendovi i promjene u svijetu mode ih ne diraju… Sav novac, koji inače dizajnerski brandovi ulažu u reklamne kampanje, niche impresivno parfemsko carstvo – ulaže isključivo u proizvod. Niche brandovi su prvenstveno fokusirani na svoj proizvod. Pored toga, važno im je prodajno mjesto i dobar glas. Rijetko ćete vidjeti poznata lica kako reklamiraju niche, ali ih zasigurno koriste. Ove parfeme odlikuju jedinstveni i skupi sastojci koji se sakupljaju u trenutku kad su najkvalitetniji i obrađuju tehnikama koje zahtijevaju dosta vremena i truda.

Za niche mirisne priče sastojci su prirodni i beru se ručno. Ponekad je potrebno i milion ručno ubranih cvjetova da bi se dobio kilogram sastojaka. Naprimjer, jedna tona cvijeća jasmina, koje može biti ubrano i procesirano samo u zoru, proizvodi samo 1.5 kilograma apsoluta. Također, bitna je i prezentacija, pa je većina bočica napravljena od pravog kristala, čepovi su pozlaćeni, a sve je ručno upakirano u masivnu kutiju od drveta oraha ili mahagonija dok ćete na nekima pronaći unikatni broj svog primjerka ili vlastoručni potpis vlasnika niche kuće. Dakle, posvećivanje pažnje svakom detalju, osobniji pristup, te kvaliteta na prvom mjestu – glavni su razlog nešto veće cijene niche parfema u odnosu na one dizajnerske.

Inoma Parfumerija – je prva i jedina autorizirana niche parfumerija u našoj zemlji.

Maison Francis Kurkdjian

Parfemsku kuću Maison Francis Kurkdjian osnovali su 2009. godine – Francis Kurkdjian, jedan je od najtalentiranijih kreatora izvanrednih mirisa u savremenom svijetu. Svoje mirise kreira kao protutezu klasičnim mirisima, želeći stvoriti nešto uistinu jedinstveno, novo i posebno, i Marc Chaya – dva sukreatora s komplementarnim talentima koji izrađuju i promoviraju umjetnički pristup kod kreacije parfema. Maison promovira umjetnički pristup kreiranju parfema, poezijom, radošću i ljubav prema proizvodu vodi svaki korak.

Naša vizija je da budemo najluksuznija savremena kuća mirisa, u kojoj je luksuz u izvanrednom: izvanredna kreativnost, izvanredan zanat i izvanredno korisničko iskustvo. Naša misija je da donesemo radost našim kupcima kreiranjem uzbudljivog putovanja kroz mirise.

Marc Chaya, izvršni direktor i kokreator

Kolekcija Maison Francis Kurkdjian dizajnirana je kao sofisticirana mirisna garderoba koja odaje počast modernoj viziji parfumera o umjetnosti nošenja parfema.

 – Sanjam svoje kreacije poput mirisnih silueta sastavljenih od svježih ili ambernih nota, cvjetnih akorda ili raskošnih izraza. To je poziv da birate svaki dan – koji ćete nositi, jer mi se sviđa ideja da svaka žena i muškarac mogu izraziti dio sebe kroz parfem.

Francis Kurkdjian, parfimer i ko-kreator

 

Francis Kurkdjian je godine 2009. s Marcom Chaya odlučio da budu suosnivač njegove istoimene kuću. Kao rezultat toga, Maison Francis Kurkdjian pridružio se redovima luksuznih brandova koji nose ime dizajnera. Prepoznat kao jedan od najslavnijih svjetskih parfumera, Francis Kurkdjian zamišljao je mirisnu teritoriju senzualnog i delikatnog perfekcionizma.

Kolekcija Maison Francis Kurkdjian – njegov je slobodan izraz, zamišljen u najčistijoj tradiciji luksuzne francuske parfumerije. Njegove kreacije bile su skicirane poput olfaktorne garderobe, s bezbroj aspekata emocija. Set čulnih priča, u kojima je parfem prirodno glavni junak.

Marc Chaya je diplomirao ekonomiju na Univerzitetu Saint Joseph u Bejrutu i magistrirao menadžment za EM Lyon, vodeću evropsku poslovnu školu. Rođen 1973. godine, dvojni je francuski i libanski državljanin. U djetinjstvu su ga privlačili umjetnost, arhitektura, crtanje i književnost, ali roditelji su ga ohrabrivali da nastavi snažno ekonomsko i poslovno obrazovanje. Chaya je počeo svoju karijeru u globalnoj savjetničkoj firmi EY, gdje je imao brzu i raznoliku karijeru u finansijama, strategiji, marketingu i menadžmentu. Stigao je do partnerstva za manje od 10 godina – čvrst rekord, a s 32 godine je imenovan za lidera na tržištu GlobalTelecoms-a.

Tada je upoznao proslavljenog parfumera Francisa Kurkdjiana, pa je Chaya počeo da savjetuje parfumera o strategiji i mapi puta – kako bi da ga doveo u centar pozornice.

Godine 2009. godine obojica su osjetili da je pravo vrijeme da zajedno kreiraju Maison Francis Kurkdjian.

Francis Kurkdjian otkriva tri nove varijacije svojih Aqua mirisa u okviru kolekcije Cologne forte. Tri prozora se otvaraju imaju pogled ka pejzažu – koji mami na bijeg, tri pozivnice za putovanje prema destinaciji koja je prožeta svjetlošću, bojama i, naravno, svježinom. Uglavnom osiguran bergamotom – osnovnim sastojkom tradicionalne kolonjske vode – koji različiti sastojci i akordi moduliraju bez narušavanja izvorne inspiracije, svježina igra vodeću ulogu u ovim novim kreacijama Maisonove olfaktorne garderobe.

Aqua Universalis je pojam bjeline doveden do krajnosti, čisti dašak svježeg zraka, osjećaj čistoće, a ne miris. Bergamot iz Kalabrije i slatkoća akorda bijelog mošusa isprepleteni su sa šumećim talasom prozirnog bijelog cvijeća, poput lažne narandže i slatkog graška. Aqua Universalis Cologne forte utjelovljuje radost bjeline, sjaja, čistoće daha svježeg, obavijajućeg zraka. Aqua Vitae Cologne simbolizira sunce na svom vrhuncu s cvjetnim plamenom kojeg presijeca val vrućeg zraka. Mandarina iz Italije daje blistavu svježinu bergamotu, što dovodi do blistavog citrusnog i sunčanog cvjetnog mirisa. Vibrirajući u oreolu tople svjetlosti, Aqua Vitae Cologne forte je parfemska voda za njegu čiji je trag zasićen suncem i senzualnim mošusom pojačanim sandalovinom iz Indije. Aqua Celestia je susret između plavih nijansi mora i neba, horizonta koji vas poziva na izbjegavanje. Bergamot postaje tonirani voćnim notama crne ribizle, mimoze (sa dodatkom maline i kupine) i jasmina (akcentima jagode, kajsije i breskve), prije nego što se postepeno topi u mekoću voćnog akorda mošusa. Aqua Celestia Cologne forte oslobađa svijetlu, kristalno čistu auru i nudi let prema horizontu.

Aqua Universalis – Toaletna voda za mnoštvo namjena. Miris koji stvara ovisnost koji stvara mirisnu vezu između kože i čistog platna, između posteljine i svježeg zraka, između velikog i malog, između muškaraca i žena. Aqua Universalis se može koristiti na različite načine u različite svrhe koje se međusobno podudaraju i nadopunjuju. Delikatan miris za vašu kožu, za dom i za vaše rublje. Bergamot iz Kalabrije, limun sa Sicilije, đurđevak, lažni cvijet narandže i svijetlo i mošusno drvo

Aqua Universalis forte – Ista zarazna svježina s forteom. Forte dodaje deseterostruku postojanost, sjaj i intenzitet šarmu tradicionalnog Aqua Universalis. Koncentrovana parfemska voda više nalik na ekstrakt. Parfem koji ljeti vibrira na koži poput zlata. Formula Aqua Universalis obogaćena je zelenim bergamotom iz Kalabrije, apsolutima egipatskog jasmina i marokanske ruže i svijetlim drvećem potpomognutim moćnim mošusom.

Aqua Vitae je inspiriran životom, tom neodoljivom privlačnošću koju dijele milijarde. Čarobni dah, miris između sebe i druge osobe, između tebe i mene, prostor između nas. Tjelesna po prirodi i nježna u suštini Aqua Vitae izaziva neodoljivu želju za nježnim poljupcima u potiljak. Stvara nešto poput malog čuda: miluje čula i opušta tijelo, čineći da koža dobro miriše kao i disanje. Limun iz Kalabrije, mandarina sa Sicilije, mahune tonke iz Brazila, infuzija vanile, hedione i drvo gvajaka

Aqua Vitae forte utjelovljuje snagu života. Budi sjećanje na intenzivnu emociju koja nastaje spajanjem tijela, susretom vode i sunca. Aqua Vitae forte stvara nevidljivu vezu između svježine noći koje dolaze i vreline prošlih dana.

Bergamot i limun iz Kalabrije, istočnoindijska sandalovina, cvijet narandže iz Tunisa, ružičasti sečuanski biber, ylang ylang sa Madagaskara.

Aqua Celestia stvara besprijekornu vezu između plavetnila neba i plavetnila mora, tvoreći put ka apsolutnom spokoju u naletu voćne svježine. Emocionalno putovanje uljuljkano harmonijom čula i uma. Crna ribizla iz Burgundije, slatki limun iz Meksika, hladna menta, cvetovi mimoze iz Provanse, akord mošusa.

 Aqua Celestia – forte

Gledajući u horizont u ambijentu apsolutnog spokoja, primjećujete blistav prostor između plavetnila neba i plavetnila mora. Širi se kako bi omogućio blistavo sunce da izbije, sa akcentima petitgraina i jasmina. Aqua Celestia forte utjelovljuje blistavost svježeg, citrusnog mirisa. Limeta iz Meksika – Cool Mint iz Engleske – Petitgrain Bigarade iz Italije – Pupoljak crne ribizle iz Burgundije – Apsolut mimoze iz Provanse – Apsolut jasmina iz Egipta – Akord mošus.

Glava na Jamajci i srce u Firenci, Amyris evoluira negdje između bljeska sunca i vibracija zemlje i izražava vatru zalazećeg sunca. Duo Amyris nastao je iz susreta smole i rizoma, spojenih u dvije živopisne kreacije. Sjajni miris prožet prirodnom, urbanom elegancijom, Amyris extrait de parfum odražava životni stil u pokretu. U ovoj najnovijoj kompoziciji, duo koji čine Amyris sa Jamajke i Iris iz Firence prožet je novom energijom. Cvjetno-sunčani akcenti za nju, pojačani apsolutom jasmina, i amber-drvena nota za njega, pojačana toplinom začinske vanile. Amyris extrait de parfum spaja dvije moderne siluete, čvrsto ukorijenjene u duhu vremena. Pravi vrtlog čula, kako za muškarce tako i za žene.

 

Potraga za vječnim ženstvenim i muževnim inspirirala je stvaranje kolekcije Pluriel, novog opusa u parfemskoj garderobi Francisa Kurkdjiana. feminin Pluriel i muški pluriel. Prekrasna kreacija sastavljena od mnoštva aspekata, dizajnirana da evoluira sa slobodom i senzualnošću, nevezana za prolaznu modu. Izazov vremenu i potraga za bezvremenošću, prepoznatljivim kvalitetom velikih klasika.

À la rose je izjava ljubavi za sve žene uhvaćene u mirisu. Kraljica cvijeća, ruža ne poznaje granice i inspirirala je one koji se bave kreativnom umjetnošću od početka vremena. Pjesnici, slikari, muzičari… i parfumeri. Svi su nastojali uhvatiti njegovu auru, magiju i tajne. Dvije varijante ruže dale su sjaj i bogatstvo svojih latica ovoj parfemskoj vodi: 250 ruža Centifolia iz Grassea (majska ruža) u obliku apsoluta stvaraju cvjetnu baznu notu sa slatkim mednim i tjelesnim akcentima. 150 ruža Damascena iz Bugarske u obliku eteričnog ulja stvaraju gornju notu uz razigranu mješavinu kruške i ličija. À la rose ima oštru nježnost latica ruže, ćudljiv stil slobodne volje i eleganciju koja zrači ženstvenošću. Ruža Centifolia iz Grassa, ruža Damascena iz Bugarske, bergamot iz Kalabrije, narandža iz Kalifornije, akord ljubičice i cvijeta magniolije, akord drveni kedar i mošus.

Korišten da prekrši konvencije u parfimeriji, Francis Kurkdjian otkriva l’Homme À la rose, svježu, svijetlu i teksturiranu parfemsku vodu otkrivajući svoju slobodnu interpretaciju ruže za muškarce. Njegov sillaž slijedi stopama À la rose, kultnog ženstvenog mirisa iz Maisonove garderobe koji je lansiran 2014. Zaista, ruža se češće pojavljuje u ženskim mirisima gdje se koristi sama ili u kombinaciji s drugim sastojcima: ružom/jasminom, ružom /pačuli, ili ruža/oud, da spomenemo samo neke. Ali kada se koristi na ovaj način, ruža često pada u sjenu. Kada je kreirao l’Homme À la rose, Francis Kurkdjian je želio miris ruže za muškarce, svjež i blistav sa jakim difuzijskim svojstvima i prepoznatljivom ružom koju ne možete propustiti. U prvih nekoliko sekundi, vrlo svježe, zelene i prštave note uparene sa akordom grejpa i esencijom damast ruže iz Bugarske stvaraju osjećaj prirodne vitalnosti. Zatim dolaze srednje note ružičastog, veoma drvenog akorda koji donosi vertikalnost mirisa, postepeno pojačane drvenim amber baznim notama koje odišu senzualnošću. Grafika proizvoda također sadrži tipično muške elemente: okomitost ove jedinstvene ruže koja počinje cvjetati na stranama kutije i na poleđini bočice, naziv mirisa odštampan zelenom i ružičastom bojom kako bi podsjetio na ženski pandan, sirovi cink čep koji simbolizira snaga, i na kraju rukom ispisana “L’Homme” kao posveta parfumera.

Oud koji je dao ime ovoj kreaciji dolazi iz Laosa, gdje raste najčistiji, najrjeđi i najskuplji. Ova prirodna sirovina, negdje između drveta i lišajeva, je ambra ovog vijeka. Ne može se zanemariti više nego iris iz Firence ili vetiver sa Haitija. Francisu Kurkdjianu je trebalo neko vrijeme da ukroti oudovu životinjsku prirodu, da dočeka ovog princa arapskih parfema kao harizmatičnog novog igrača u svojoj parfimerskoj paleti. Od tog trenutka, njegova priča je skicirana između sitnozrnastog pijeska pustinjskih dina, mirisnog vjetra harmatana i noći sa zvijezdama – arapskog parfema nastalog iz zapadnjačke osjetljivosti. Francis Kurkdjian pronašao je nove saputnike za ovaj mirisni div: kedrovo drvo sa planine Atlas i indonežanski pačuli. Delikatni šafran i kapriciozna guma elemi dodaju iskre njegovoj raskoši.

Njegova palača je boca Hiljadu i jedne noći okrunjena zlatnom kupolom i smještena u izvrsnoj kutiji poput izbočenog arapskog rešetkastog prozora. Očaravajući, narkotičan, misteriozan, i ženstven je i muški.

OUD mood kolekcija odražava sve izvore inspiracije koje je Francis Kurkdjian pronašao tokom druženja zajedno sa ovom izuzetnom sirovinom. Zamišljao ih je kao osjećaje, senzacije, poput onih koje bi imali umotane u mirisnu stolu. Igraju na svjetlucanje, udobnost i toplinu.

Veliko veče, konačno. Uglancajte svoj izgled i doživite jedinstvene trenutke u čarobnom Parizu čiji mostovi i spomenici sijaju poput hiljadu zvijezda. Prepustite se svim srcem vrtlogu užitaka. Izađite i živite u ritmu energije i misterija Grada svjetlosti, sve dok se ne prepustite noćnim vijugama. Atmosferu “Grand Soira” prenosi meka vanila toplina benzoina iz Sijama i mahuna tonke iz Brazila, potisnuta dubokom tamom cistus labdanum iz Španije.

Amber

Jedna historija, jedna oblast stručnosti, jedno ime. Baccarat Rouge 540 svoju inspiraciju crpi iz samog srca manufakture, koja je ovom parfemskom vodom proslavila 250 godina postojanja. Snažno i istaknuto, njegovo ime evocira metamorfozu prozirnog kristala pomiješanog s prahom od 24-karatnog zlata i postepeno dovedenog do fuzije na 540 stepeni, pobuđujući blistav grimizni izgled. Baccarat Rouge 540 je rođen iz susreta dva simbola izvrsnosti, Maison Baccarat i Maison Francis Kurkdjian. Kombinirana magija prirode i čovjeka, pretvarajući sirovine u senzorni element. Ujedinjeni izraz sa izlivom stručnosti, prilivom minerala i dahom vatre.

Iste bilješke, dva identiteta

Rad sa sastojkom da izrazi svoj puni potencijal i odgovori na izazov sastavljanja dva različita parfemska voda sa istim notama: bobice kleke, muškatni oraščić, korijander, mošus, drvo ambera i vanile. Duo Gentle Fluidity rođen je iz mašte parfumera da ponudi dvije različite olfaktorne siluete, za nju ili za njega.

Mirisna garderoba za nju i za njega

Jednostavan pogled na mirisno blago Maison Francis Kurkdjian dovoljan je da baci čula u nemir. Ova otkrića kolekcija okuplja osam mirisa za nošenje prema željama svježih, intenzivnih ili drvenih nota. Svake godine se ponovo izdaje ovaj set izdašnih i zadivljujućih parfema uključujući najprodavanije i posljednje kreacije godine.

Dome, slatki dome

Otkrijte kolekciju svijeća koju čini šest mirisa. Svaki od njih se odnosi na lične kuće Francisa Kurkdjiana. Šest uspomena koje je pretočio u mirise i boje. Stručnost i preciznost ljudske ruke vodili su stvaranje ove kolekcije mirisnih svijeća, od dizajna porculanskog kalupa do dekoracije kutije.

 Rue des Groseilliers

Dom iz djetinjstva Francisa Kurkdjiana i njegov vrt sa crvenim bobicama.

Anouche

Stan njegove bake i dede po majci i ovaj miris džema od ruža.

La Trouverie

Kuća njegovih rođaka u srcu sela i prirode.

Les Tamaris

Ime pješačke staze njegove porodične kuće. Bila je obasuta vječnim i bagremom.

Au 17

Ulični broj njegove pariške adrese sa pomiješanim aromama otvorene vatre i japanskog tamjana.

 Pogled na park

Francis Kurkdjian je uhvatio toplu atmosferu svog stana – svog doma daleko od kuće – u gradu koji nikad ne spava, New-Yorku.

Parfemi po narudžbi

Francis Kurkdjian kreira parfeme po narudžbi za privatnu klijentelu od 2001. S lansiranjem Maison Francis Kurkdjian, bilo je prirodno da se uspostavi odjel za posebne narudžbe. Ovdje se slobodno izražava i pronalazi pažljivu publiku za najmaštovitije olfaktorne želje.

Već je kreirao niz parfimiranih svijeća i niz mirisa posebno za luksuzne hotele i banje.

Baš kao i kod njegovih tradicionalnih kreacija, telefonski termin je sve što je potrebno za oblikovanje projekta. Zatim, nekoliko sastanaka sa samim čovjekom i njegovim timom, koji prate projekat od početka do kraja, baveći se logistikom i grafikom.