Napravite zdrave grickalice dok gledate omiljene serije i filmove

Moramo priznati kako čips i nije najzdravija opcija zato smo vam mi odlučili predstaviti genijalne ideje koje će zamijeniti čips. Jednako ukusne, ali puno zdravije opcije čipsa možete pronaći u nastavku.

Čips od jabuke

Jabuke operite i narežite na tanke kolutove te ih pospite cimetom. Jabuke pecite na 200 stepeni 30 minuta.

Čips od batata

Batat je potrebno oguliti i narezati na tanke ploškice zatim ga je potrebno začiniti s maslinovim uljem, soli, biberom i origanom. Batat stavite na pleh za pečenje i ispecite ga na 220 stepeni otprilike pola sata.

Čips od tikvica

Tikvicu je prvenstveno potrebno oprati, a zatim narezati na što manje ploškice odnosno kolutiće. Ploške tikvice začinite s maslinovim uljem, soli, biberom i češnjakom u granulama. Sve dobro promiješajte te rasporedite na pleh za pečenje. Tikvice je potrebno peći 20 minuta na 220 stepeni.

Čips od kelja

Listove kelja je potrebno očistiti i narezati na sitnije komade. Začiniti s maslinovim uljem, soli, paprom, slatkom crvenom paprikom. Zatim je listove potrebno rasporediti na pleh i peći ih na 220 stepeni na 10 do 15 minuta kako bi kelj postao hrskav.