Miran Stambol: Žene vole Audi, ali i on njih…

„Sretan sam što predstavljam brand – kojem sam bio i vjeran kroz četiri generacije modela, koje sam vozio prije nego što sam postao dio tima Porsche BH. Audi sa svojim poslovnicama u Brčkom, Tuzli, Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu predstavlja jednu od najjačih distributivnih mreža u našoj zemlji“

Miran Stambol odnedavno je dio porodice Porsche BH, gdje obnaša funkciju brand managera za Audi. Prethodno se obrazovao na američkom koledžu, te je najviše radio za kompanije koje su usmjerene ka stranom tržištu. A, nakon rada u polju energije i pogonskih goriva, te IT industrije odlučio je preuzeti poziciju brand managera za Audi. Za svakog muškarca rad u autoindustriji je, kaže, posebno zadovoljstvo, ali istovremeno i poslovni izazov.

– Sretan sam što predstavljam brend kojem sam bio i vjeran kroz četiri generacije modela koje sam vozio prije nego što sam postao dio tima Porsche BH. Audi sa svojim poslovnicama u Brčkom, Tuzli, Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu predstavlja jednu od najjačih distributivnih mreža u našoj zemlji, te predvodi u inovacijama kada je autoindustrija u pitanju. Pred nama je veliki posao, s obzirom na to da se autoindustrija nalazi na prekretnici i opterećena je raznim izazovima. Međutim, siguran sam da ćemo zajednički bilježiti zavidne rezultate kako je to bio slučaj i do sada. Autoindustrija uvijek ide korak naprijed i drago mi je što i naši kupci sve više imaju svijest o prednosti, ali i važnosti korištenja električnih automobila, jer to nije više budućnost to je postala naša sadašnjost.

Koja to električna vozila branda Audi – možemo pronaći u našoj zemlji, koliko su ta vozila posebna…

– Audi će pored svog prvog serijskog električnog automobila E-TRON ove jeseni predstaviti i Q4 e – tron na tržištu Bosne i Hercegovine. Odmah ćemo predstaviti dva izdanja ovog modela: Q4 e-tron (SUV) i Q4 Sportback. Ovaj Audi model svakako predstavlja najnovija dostignuća u polju elektrifikacije i donosi u obje svoje varijante niz prednosti u odnosu na našeg prvenca: veći domet, brže punjenje i niz drugih noviteta.

Koliko su električna vozila bolja za našu klimu i kvalitetu zraka?

– Električni automobili imaju jasnu prednost u odnosu na automobile na benzinski i dizelski pogon, kada je riječ o klimatskim promjenama i kvaliteti zraka. Iako postoje sumnje u pogledu prednosti električnih automobila za okoliš, naučna istraživanja donose jasne rezultate. Ovakva vozila troše manje energije, posebno u gradskoj vožnji. Isto tako nema emisije ispušnih plinova koji sadržavaju onečišćujuće tvari kao što su nitrogen-oksidi i čestice, a znamo i sami koliki je to problem naročito tokom zimskih mjeseci.

Kakvo je stanje u BiH, u kojem omjeru automobile kupuju muškarci, a u kojem žene?

–  Tradicionalno se smatra i gleda da su samo muškarci ti koji u većini slučajeva kupuju automobile. Sretan sam što su ta vremena iza nas, jer Audi biraju sve više žene, te se ta svijest otisnula i u svijest naše kompanije. Sretan sam i ponosan da u Audiju, globalno, žene čine 16% što je izrazito velik omjer s obzirom na to da se radi o automobilskoj industriji. Audi AG u svojim rukovodećim strukturama također potvrđuje ovaj trend. Na čelu kompanije s četiri prstena se nalazi žena, gospođa Hildegard Wortmann, koja u svim rukovodećim strukturama upravo prenosi taj trend: sve više žena na rukovodećim pozicijama kod principala. Kod nas u BiH, velik broj žena je na rukovodećim pozicijama – to uveliko doprinosi i razvoju naše kompanije.

Kakve automobile najčešće pripadnice nježnijeg spola biraju? Koji automobil biste preporučili ženama koje dosta svog vremena provode na putu?

– Ono što moram reći jeste da dame vole Audi, ali i da Audi voli dame. Upravo žene su često kupci brenda Audi. Prije nego se odluče za sam model – uvijek volimo s njima razgovarati o njihovim navikama i potrebama. Ženama je važno da automobil izgledom zadovoljava njihove želje, a mi se trudimo da i same karakteristike zadovolje njihove potrebe… Za svaku damu imamo odgovarajući model s kojim će neminovno biti i zadovoljna. Pored predivnog vizuelnog i prepoznatljivog identiteta, brand Audi nudi udobnost i sigurnost prilikom vožnje i to je ono što je najvažnije.

 Vaši planovi za dalje – za 2022.?

– Audi iz godine u godinu bilježi rast kako prodaje tako i interesiranja kupaca – što me mnogo veseli, jer je to vozilo koje se savršeno uklapa u naše Dinaride, te odgovara svakom izazovu koji se stavi pred njega. Pred nama je sigurno jedna od najizazovnijih godina i zajednički radimo na tome da isporučimo sva vozila u što kraćem roku, ali istovremeno da ponudimo najbolju uslugu našim kupcima.