Brokule, grašak, špinat i drugo povrće koje treba uključiti u ishranu.

Folna kiselina (ili vitamin B9) uspješno obnavlja ćelija i pomaže u održavanju integriteta DNK, te je iz tog razloga neophodan vitamin za ljude.

Njegov visok sadržaj u tijelu blagotvorno djeluje na naše raspoloženje, opšte dobro i zdravlje, jer jača imunitet i pozitivno djeluje na nervni sistem. Ali nedostatak kiseline može pogoršati rizik od oboljevanja od kardiovaskularnih bolesti, pa čak i tumora. Nalazi se u mnogim vrstama povrća koje treba jesti sirovo ili kuhano na pari da bi se zadržale sve hranljive materije.

Špinat

Vjerovatno najsvestraniji folatni proizvod. Možete ga jednostavno dodati salatama ili pripremiti zdrave soseve.

Buranija

Sadrži ne samo prilično veliku količinu vitamina B9, već i mnoge druge supstance, uključujući vlakna, proteine, magnezijum i gvožđe.

Brokula

Da biste iskoristili najviše korisnih vitamina, pokušajte da jedete sirovu brokulu. Na primjer, možete napraviti salatu od brokule, suhog grožđa i badema za odličnu užinu.

Grašak

Glavna prednost zelenog graška je u tome što se može jesti ne samo svjež, već i konzervirani. Međutim, u bilo kom obliku odlučili da ga konzumiratre on ne gubi korisna svojstva.