Najljepši kancelarijski pribor za organizaciju radnog stola!

Dani u kancelariji proći će mnogo brže ako vam je uredski pribor uredno organizovan u mini ladicama i ako imate sedmični planer u pastelnim bojama. U nastavku pogledajte naše favorite iz Asosove, Stradivariusove i Ikeine ponude uredskog pribora.

Organizatori i kutije za kancelarijski pribor

Male su kutije i držači za olovke odlični za odlaganje papira i pribora s vašeg radnog stola. Organizacija radnog prostora značajna je ne samo za vas, već i za vaše kupce, zaposlenike i saradnike. Vaš je radni prostor vizualni prikaz profesionalizma. On govori o vašoj radnoj etici i pokazuje da vam je postizanje uspjeha važno.

Svako ima sandučić svog e-maila. Ipak, većina nas ne shvata da je fizički “sandučić” na našim stolovima jednako važan u današnjoj modernoj kancelariji. Da biste ostali organizovani, odredite ulaznu i odlaznu jedinicu za papirologiju. Tako ćete izbjeći pogrešno odlaganje dokumenata, zbog čega ćete uvijek uspješno odrađivati radne zadatke.

Ikea 24,90KM

Ikea 40KM

Hemijske olovke i naljepnice s motivacijskim porukama

Uspješni ljudi ne postaju uspješni preko noći. Ono što većina ljudi vidi na prvi pogled – sreća, bogatstvo, sjajna karijera, svrha – rezultat je napornog rada. Da biste bili uspješni, morate koristiti svaki dan kao priliku da učite, budete bolji i tako se približite svojim ciljevima.

Asos 15KM

Iskoristite svoju ambiciju i motivaciju uz ove simpatične hemijske i ljepljive naljepnice s motivacijskim porukama da to ostvarite.

Iskoristite zidni prostor

Na razini očiju uredno objesite papire koje koristite u svakodnevnom radu kako biste ublažili nerede na stolu.

Stradivarius 25KM

Ikea 85,90KM

Organizovani i vizualno lijep stol štedi vam vrijeme, gradi vaš profesionalni imidž, potiče kreativnost i smanjuje stres. Što od toga možete ne voljeti?

Foto: Asos, Ikea, Stradivarius

Izvor: womeninadria.hr