Zdrava hrana za zdravo tijelo

Home » Zdrava hrana za zdravo tijelo
Možda vam se čini da je zdrava prehrana za ljude koji imaju puno novca ili dodatnog slobodnog vremena. No hraniti se zdravo je zapravo vrlo jednostavno – samo trebate steći naviku i ostalo će krenuti samo od sebe. Postoje namirnice koje je lako nabaviti, a najčešće ih već imate na svojim kuhinjskim policama. Našim receptima inspirirat ćemo vas novim idejama za kuhanje, pečenje, šejkanje i blendanje. Eksperimentirajte s novim zanimljivim kombinacijama  ukusnih organskih namirnica te otkrivajte nove okuse

Lagana salata s kvinojom

Sastojci:

 1 šoljica kvinoje,  2,5 šoljice vode, so, 2 kašike jabučnog octa,  4 kašike ekstra djevičanskog maslinovog ulja,  2 režnja bijelog luka,  220g dimljenog sira, 300g kukuruza,  1 šoljica cherry paradajza, 1 šoljica krastavca, peršun, bosiljak

Priprema: U vodu potopiti quinou, zagrijati na umjerenoj vatri i pustiti da proključa. Tek tada posoliti prstohvatom soli, smanjiti vatru i kuhati oko 15-20 minuta, dok kvinoja ne upije svu vodu. Usitnite dimljeni sir, cherry paradajz i krastavce, dodajte kukuruz i ohlađenu quinou. Salatu prelijte preljevom od maslinovog ulja, bijelog luka i jabučnog octa kojeg ste prethodno izmiksali u blenderu. Ako je potrebno dodatno posolite, dobro promiješajte i poslužite posipano nasjeckanim bosiljkom i peršunom.

Smoothie za blistavu kožu i vitku liniju

Sastojci:

100 grama svježeg kelja u listovima, 200 ml soka od jabuke, 1 stabljika celera,  1 kašika soka od limuna,  nekoliko kocki leda

Priprema: Sve sastojke stavite u blender ili aparat za smoothie te miješajte dok se ne povežu u gusti napitak. Uživajte!

 Fit cheesecake s borovnicom

Sastojci:

Za koru vam treba: 200 g badema, 160 g sušenih datula, prstohvat soli.

Za kremu vam treba:  400 g indijskih oraščića (koje ćete večer prije ostaviti u vodi), sok od 2 limuna, ekstrakt vanilije, 100 ml rastopljenog kokosovog ulja, 120 g meda, 170 g svježih borovnica.

Priprema:

Datule prvo stavite malo u vodu, na otprilike 10 minuta te uklonite košpice, kako bi one omekšale. U blender ubacite sve sastojke za koru te miješajte do željene strukture, no neka ipak ostanu komadići (nemojte napraviti pastu). Smjesu stavite u mali kalup i ostavite u frižideru.

Krema:

Indijske oraščiće prvo ocijedite i isperite, a kokosovo ulje i med pomiješajte te zagrijavajte na maloj vatrici, samo dok ne postanu tekući. U blender zatim ubacite sve sastojke, osim borovnica te miksajte dok ne dobijete glatku smjesu. Kremu prelijte preko kore te poravnajte, a u drugi dio dodajte borovnice, ponovno miksajte pa zatim ljubičastu kremu prelijte preko prve i bijele.

 Kuhani krompir  s umakom od špinata

Sastojci:

6 krompira (manjih), 250 grama mahuna žutih i zelenih, špinat, parmezan, maslinovo ulje, malo bosiljka, bijeli luk u prahu, kajenski biber, so, biber, limunov sok

Priprema:

Očistite krompir i narežite ga na kocke i skuhajte ga, zatim začinite sa soli, biberom, kajenskim biberom, bosiljkom i maslinovim uljem. Mahune skuhati  i začiniti  po želji.

Sitno isjeckanom i skuhanom špinatu dodati bijeli luk, biber i so. Preliti preko prethodno skuhanog krompira i mahuna. Dekorirati po želji.