Workout: Aktivirajte se!

Home » Workout: Aktivirajte se!
Svakodnevna kretnja i zdrava ishrana su najjednostavniji način da se borimo protiv hroničnih bolesti i karcinoma

 by Leila Cunningham Hujić

Na sreću  postoje brojne organizacije i centri koji se bave svakodnevnim istraživanjima i rade na preventivnim mjerama.

Nešto što  mi  sami možemo preduzeti je da se brinemo o našem zdravlju.  Svakodnevna kretnja  (vježbanje, hodanje, sportovi) i zdrava ishrana su najjednostavniji način da se borimo protiv hroničnih bolesti i karcinoma.

 Vježbajte

Fizička aktivnost ima niz bioloških efekata na tijelo:

  1. Smanjuje nivo hormona, kao sto je insulin i estrogen koji su povezani s razvojem i napredovanju raka;
  2. Smanjuje gojaznost (i tjelesnu težinu) što ima efekt na inzulinsku rezistenciju (tjelesne ćelije ne reagiraju na insulin i tada se povećava šećer u krvi);
  3. Smanjuje zapaljenja (inflamaciju) koje su direktno povezane sa razvojem raznih oboljenja i raka;
  4. Poboljšava imunitet;
  5. Jača kosti.

Prema istraživanjima American Cancer Societi gojaznost je jedna od većih rizika raka dojke jer dokazano da povećanje tjelesne masnoće povećava količinu estrogena u tijelu pogotovo  poslije menopauze. Svjetska zdravstvena organizacija je izjavila da se gojaznost u cijelom svijetu povećala za duplo od 1980. Po zadnjim statistikama nacije (Afrika i Azija)  čija dijeta ima manju količinu šećera i rafinirane hrane, imaju manji broj slučajeva raka dojke (Cancer Research UK).

Unosite vitamin D

Vitamin D povećava koštanu masu (jača kosti) jer poboljšava apsorpciju kalcija. Ovaj vitamin je neophodan za borbu protiv osteoporoze. Jake kosti se bolje štite od stvaranja metastaza. Vitamin D ne samo da štiti od raka nego i od mnogih hroničnih bolesti kao što su Alzheimerova i Parkinsonova bolest. Ovaj vitamin je unikatan jer ga vaše tijelo može samo proizvesti ako ste izloženi suncu. Međutim još uvijek većina ljudi ima nedostatak ovog vitamina. Vitamin D se prirodno može naći u ribi i gljivama, ali se najčešće dodaje u mlijeko i sok od narandže. Preporučljiva minimala dnevna doza vitamina D je 1,000 – 2000 IU. – Savjetuje Susana Al-Hasan  Giffin, dr. farmakologije i mikrobiologije u Los Angelesu.

Tonik Zdravlja

Celer je prepun antioksidanata, prirodni je diuretik, preporučljiv za detox jetre i pomaže smirenju nerava. Pun je vitamina i minerala koji će vam pomoći pri obnovi organizma.

Ovaj sok je mineralna “powerhouse” koja čisti vaše tijelo i povećava energiju!!

1-2 stabljika celera

5  listova “Romain” salate

1/2 krastavca

Sve zajedno ubacite u sokovnik ili blender i po želji dodajte led.