Balans i dobra organizacija najveći su izazov

Home » Balans i dobra organizacija najveći su izazov
Beauty redove našeg magazina krasi marketing koordinatorica parfemskih i beauty brendova kompanije Orbico Beauty, a portfolio brendova za koje radi koordinaciju broji 13 parfemskih i 5 preparativno-dekorativnih brendova. S ovom damom razgovarali smo o brendovima koje zastupa, te smo zavirili u njenu svakodnevnu beauty rutinu…

Razgovarala: Indira Delić, foto: Muamer Kolar

Iako je po profesiji grafička dizajnerica, Ennu Iblizović put je odveo u svijet marketinga. Trenutno je kordinatorica prestižnih parfemskih i beauty brendova kompanije Orbico beauty, a portfolio brendova za koje radi marketing koordinaciju broji 13 parfemskih i 5 preparativno-dekorativnih brendova. Ovoga puta s Enom smo razgovarali o brendovima koje zastupa, te smo zavirili u njenu svakodnevnu beauty rutinu…

 Šta je to što kompaniju Orbico Beauty čini prepoznatljivom?

– Činjenica je da smo vodeći distributeri kozmetike i parfema, te apsolutni lider na bh. tržištu što se tiče selektivnih parfema i kozmetike. Moram istaći i odnos prema uposlenicima, te isticanje vrijednosti svakog zaposlenog, što zaista nije samo stavka na papiru. Kada bih se htjela našaliti, onda bih rekla da nas prepoznatljivim čini i to što su u našoj firmi većinom žene. Muški dio mogu nabrojati na prste jedne ruke.

Koordinatorica ste velikog broja poznatih brendova. Kako je tekao Vaš poslovni put?

– U firmu sam došla na poziciju marketing asistenta i na toj poziciji sam se zadržala sve dok nisam usvojila čitav portfolio brendova koje zastupamo, te niz marketinških aktivnosti koje se na njima rade. Odmah sam po dolasku počela raditi s brendovima koji spadaju u prestige kategoriju, te sam došla do pozicije marketing koordinatora portfolija koji broji 18 selektivnih parfemskih i beauty brendova.

 Koji dio Vašeg posla biste izdvojili kao najzahtjevniji, a koji kao najizazovniji?

– Najzahtjevniji, a ujedno i najizazovniji dio posla je uspostaviti balans, te dobro se organizirati. Tržište je veoma zahtjevno, promjene brzo nastupaju, a svaki brend zahtijeva veliku količinu pažnje, posvećenosti i rada. Izazov je odgovoriti svim zahtjevima istovremeno i balansirati između svih brendova, od kojih je svaki kompleksan i specifičan za rad. Ad hoc situacije su neminovne u ovom poslu i dešavaju se često, što iziskuje mnogo energije i snalažljivosti.

Koliko vremena posvećujte svom izgledu?

– Ne onoliko koliko bih htjela, ali trudim se najbitnije stvari, poput čišćenja i njege lica, ne preskočiti. U nanošenju make-upa sam se toliko ispraksirala da to rekordno brzo završim, nekada i na putu do posla,…,(smijeh).

 Koji je Vaš omiljeni ritual ljepote, kojim počinjete dan?

– Iako sam u stisci s vremenom, uvijek je to čišćenje lica. Najbolja stvar koju sam ikad probala i koju svima preporučujem je Clinique 3-Step System. Kada je njega kože u pitanju, ovo je brend kojem bezrezervno vjerujem.

 Najbolji savjet za njegu koji ste dobili?

– Teško je izdvojiti najbolji. Uvijek mi je na pameti onaj da ne zaboravljam vrat kada je njega kože u pitanju, jer tu se godine prvo vide. Akcenat, osim čišćenja, stavljam i na serum koji je neizostavan prilikom njege kože. Tu sam vjerna Advanced Night Repair serumu brenda Estee Lauder. Dugo vremena sam bila ubijeđena da imam suhu kožu i koristila sam neadekvatne proizvode, ali sa ANR serumom postigla sam fenomenalan balans za svoju kožu.  Morate upoznati svoju kožu kako biste znali na koji način je tretirati. Ni najbolji, ni najskuplji proizvodi neće pomoći ukoliko nisu adekvatni za vaš tip kože, a danas na tržištu imamo ogroman izbor proizvoda, što nerijetko i zbuni kupca. Zato je edukacija i poznavanje vlastite kože veoma bitna.

 Bez kojeg beauty proizvoda ne možete zamisliti svoju kozmetičku torbicu?

– Ako moram izabrati samo jedan, onda je to MAC Fix+ sprej za lice. Univerzalan proizvod koji istovremeno hidratizira kožu i fiksira make-up.

Koliko često se podvrgavate kozmetičkim tretmanima?

– Zbog manjka potrebe i vremena dosta rijetko. Proizvodi koje koristim, kako za čišćenje tako i za njegu, su fantastični, pa se moja neangažiranost po tom pitanju ne vidi…, (smijeh).

Jeste li nespretni prilikom šminkanja?

– Nisam. To je jedna od stvari za koje mogu reći, bez neke skromnosti, da dobro radim.

Kada biste iz kuće mogli izaći sa samo jednim make-up proizvodom, koji bi to bio?

– Vjerovatno maskara. Mislim da čini najveću razliku u make-up rutini. I ovdje moram izdvojiti maskaru Envy Lash brenda Estee Lauder koja je pravo otkriće za mene. Ubjedljivo najbolja maskara koju sam dosad probala.

Vaš prvi parfem bio je?

– Hugo Deep Red koji je, nažalost, delistiran, kao i sve ženske mirisne linije tog brenda.

S obzirom na veliki broj obaveza, kada uspijete pronaći tračak slobodnog vremena, kako se opuštate?

– Ništa prije vikenda. Tada se trudim organizirati kratki put ili izlet kako bih što kvalitetnije ispunila to vrijeme. Ili odem u drugu krajnost, pa se potkrade tu i tamo i neki lijeni vikend kada živim u krevetu,…, (smijeh).

 Nijanse za svaku priliku

Tri omiljene nijanse ruža?

– Od nude nijansi definitivno Estee Lauder Pure Color Envy u nijansi 210 Impulsive. Od jarkih boja Clinique Pop Matt u nijansi 06 Rose Pop i MAC Ruby Woo. Tri nijanse za svaku priliku i raspoloženje.