Evo šta je potrebno za uspjeh na poslovnim sastancima

Ako tražite način kako pokazati moć na poslovnom sastanku, računajte na to da nećete biti baš simpatični. Tačnije, vjerovatno ćete nervirati saradnike ili klijente. Međutim, s obzirom na to da su poslovni sastanci mjesto gdje se odmjeravaju i zauzimaju pozicije, važnije je ostvariti cilj i pokažete nadmoć, od toga da li se nekome dopadate ili ne. Ako ste spremni na to, evo rečenica koje treba da koristite tokom razgovora, pregovora…

Ako ste spremni na to, evo rečenica koje treba da koristite tokom razgovora, pregovora…
Određene rečenice kojima pokazujete dominaciju u poslovnom okruženju mogu iritirati kolege ili klijente, ali su siguran način da pokažete da vam nije lako parirati

“Ne trebaju mi svi detalji, hajde da vidimo kako ćemo da završimo posao”.

Ovakva rečenica nagovještava da su ostali sitničavi i gube energiju na detaljima umjesto da se, kao vi, usredsređuju na suštinu, ali ukazuje i na to da ste „jači igrač“ i da nema potrebe da vi trošite vreme na sitnice.

Dakle, ovo su činjenice.

Naglašavate da zaključke bazirate isključivo na činjenicama, i da vam pretpostavke, osećanja ili predrasude ne mogu, kao mnogima, skrenuti pažnju ili uticati na pravilno rasuđivanje tokom donošenja neke odluke.Možda ste u pravu.

Ostavljate utisak osobe koja je otvorena i uvažava mišljenje sagovornika, dok, u stvari, istovremeno podrivate tuđi autoritet i kredibilitet.

Sjajno ste to obavili.

Pokazujete pozitivan stav, ali i svima stavljate do znanja da ste baš vi u poziciji da ocenjujete rad drugih.

Mislim da on pokušava da kaže da…

Ističete da ste pažljiv slušalac i odajete priznanje sagovorniku, dok istovremeno stavljate svima do znanja da ste mnogo bolji, rečitiji, koncizniji u predstavljanju ideja, činjenica ili u objašnjavanju.

Jasno mi je zašto tako mislite, ali…

Varijanta: „I ja sam nekad tako mislio“, predstavlja vas kao nekog ko razume kolegu, dok ukazuje i na to da ste otišli korak dalje u razumevanju datog problema ili situacije. (zena.blic.rs)