U posjeti kompaniji Afrodita: Tamo gdje se bude sva čula, a vrijeme zastane

Sa željom da predstavnicima  bh. medija  i brojnim beauty blogerima  predstave gdje i na koji način nastaju omiljeni kozmetički proizvodi,  te koji su to trendovi i noviteti koje redovno nude i kojim će obradovati svoje potrošače, kompanija Afrodita krajem februara organizirala je obilazak ove savremene tvornice kozmetike

Piše: Edina Mizić

U Rogaškoj Slatini, u idiličnom kraju Slovenije,  krije se cijelo kozmetičko carstvo. Godinama stvarano, brižno vođeno, s mnogo ljubavi razvijano… Sa željom da predstavnicima  bh. medija  i brojnim beauty blogerima  predstave gdje i na koji način nastaju omiljeni proizvodi,  te koji su to trendovi i noviteti koje redovno nude i kojim će obradovati svoje potrošače, kompanija Afrodita krajem februara organizirala je obilazak ove savremene tvornice kozmetike.

Kompanija Afrodita spada među 50 najboljih slovenskih brendova. Svoj put gradila je dugo i na čvrstim temeljima. Prateći trendove, inovirajući, i koristeći  dugogodišnje iskustvo napravili su proizvode koji nam pružaju svakodnevni užitak.

Najveće tržište i dalje je za Afroditu prostor bivše Jugoslavije, no posebno ističu važnost bh. tržišta i veliku popularnost ove kozmetike kod nas. Na početku posjeta, upoznali smo se s odličnim rezultatima poslovanja, širokim asortimanom proizvoda, a mogli smo i vidjeti tretman pravilnog čišćenja lica, koje mnoge od nas, u mnoštvu obaveza, često zanemaruju. Uz liniju proizvoda Clean Phase, čišćenje lica postat će zadovoljstvo i svakodnevna rutina.

Predstavnici ove kozmetike posebno su ponosni na proizvode koje nude, a obuhvaćaju kompletnu njegu: lica, tijela, wellness njegu, sredstva za depilaciju, sun care, anti celulitni program, kao i njegu ruku, kose, stopala.

-Po mnogo čemu smo posebni, ali naša konkurentska prednost između ostalog jeste i to što su gotovo svi naši proizvodi veganski, nisu testirani na životinjama, a nastojimo sve više isključiti neprirodne sastojke kao sto su parabeni, parafini, silikoni, umjetna bojila, sintetički mirisi… naše proizvode čini do 96,5% sastojaka prirodnog izvora – istaknula je direktorica marketinga Judita Zeleznik.

Nakon izuzetno interesantne prezentacije, domaćini su nas poveli u obilazak bogatog beauty shopa u kojem se mogu naći svi Afroditini proizvodi. U toj mirisnoj prostoriji, probudila su se sva naša čula, i poželjeli smo da vrijeme stane, ali čekalo nas je još mnoštvo iznenađenja.

Beauty saloni su bili naša sljedeća destinacija. Nakon individualnog konsultiranja s vrhunskim kozmetičkim stručnjacima, uslijedilo je sat vremena potpunog užitka, ostavili smo svoje telefone, mailove, obaveze… i zaboravili na svijet oko sebe. Tretmani su bili prilagođeni svakom tipu kože, tako da smo nakon istog, sve izgledale odmornije i svježije.

Druženje smo nastavili uz večeru i ukusne delicije u restoranu Sonce u sklopu kojeg se nalazi vinarija koja nudi samo najbolja vina. Vinski podrum je smješten u najstarijoj zgradi Rogaške Slatine, ljepotici staroj 250 godina.

U nedjeljno jutro, pozdravili smo se s ljubaznim domaćinima, koji su nam obećali skoro druženje u Sarajevu.

 HYDRA PATCH

Za normalno funkcioniranje kože bitan je optimalan sadržaja vode u epidermi, koji osiguravaju prirodni hidratantni faktori kože i međućelijski lipidi. S obzirom da je koža izložena jakim vanjskim utjecajima neophodna je dodatna hidracija, a zato su idealni Afroditini proizvodi iz linije HYDRA PATCH. Ova linija objedinjuje proizvode za njegu svih tipova kože. Nudi intenzivnu trenutnu hidrataciju s dugotrajnim učinkom i istovremeno djeluje u borbi protiv  štetnih onečišćivača i znakova preranog starenja. Izvrsna je za njegu kože nakon 20. godine života.