Nejla Manov: Ovom sezonom vladat će velvet mat ruževi

Predstavnica impresivnog Max Factor carstva za naš magazin govorila je o beauty ritualima, kozmetici, make-up trikovima, ali otkrila nam je i nekoliko savjeta koje je dobila od poznatih make-up vizažista

Razgovarala: Indira Delić; Foto: Edvin Kalić

Max Factor je make-up brend koji je zastupljen na tržištu duže od 20 godina. Mnoge dame svoje povjerenje ukazale su ovom tradicionalnom, klasičnom brendu, koji je svojim postojanjem dao pečat u beauty svijetu.

Predstavnica ovog impresivnog carstva je Nejla Manov, brend menadžerica za Max Factor u kompaniji Orbico Beauty, u našoj zemlji.
Manov je magistrica ekonomskih nauka, a put do posla brend menadžerice, kako tvrdi, bio je veoma težak. S ovom dvadesetpetogodišnjom damom razgovarali smo o beauty ritualima, kozmetici, make-up trikovima, ali otkrila nam je i nekoliko savjeta koje je dobila od poznatih make-up vizažista.

Kada sam počela raditi u kompaniji, obavljala sam posao asistentice brend menadžera Max Factor. Nakon devet mjeseci napredovala sam, te sam izabrana za menadžera ovog brenda starog duže od 20 godina. Iako se možda čini da je lako obavljati ovaj posao, to baš i nije tako. Svaki dan nova je borba s konkurencijom – počinje svoju priču Nejla.

 Je li teško predstavljati brend kakav je Max Factor?

– Veoma je teško! Svjesni smo konkurencije, koja je svakim danom sve veća. Danas je mnogo brendova koji konstantno ulaze na tržište. Teško je održati brend koji ima dugogodišnju tradiciju i historiju, kakvu ima Max Factor. Bez obzira koliko su dame navikle da kupuju naše proizvode, tu je veliki broj brendova koji nude proizvode po nižim cijenama, te koji na neki način pružaju inovativnije proizvode. Max Factor je brend koji želi biti klasičan i tradicionalan. Nudi proizvode, koji će na prirodan način uljepšati svaku damu i pomoći joj da naglasi ono što je lijepo kod nje.

 Koji biste dio Vašeg posla izdvojili kao najzahtjevniji, a koji kao najizazovniji?

– Najizazovniji dio mog posla je prilagodba tržištu rada, zapravo onome što potrošačima treba. Danas, potrošači nisu vjerni samo jednom brendu. Teško je udovoljiti svemu što žele i vole. Najzahtjevnije je, sigurno, osmišljavanje promotivne strategije, na koji način doći do prave target skupine Max Factor brenda, te kako prići i predstaviti ono što naš brend nudi na bh. tržištu.

 Koliko vremena ulažete u svoj izgled?

– Onoliko koliko stižem. Posao brend menadžera je kompleksan, zahtjevan. Najviše vremena provodim na poslu.  No, trudim se vikendima nadoknaditi propušteno. Tada obično odem na frizuru, tretman čišćenja kože, piling lica…

 Kako se opuštate?

– Najviše volim, pored redovnog izlaska na kafu ili večeru, pogledati dobar film. U tim trenucima trudim se ne misliti na posao.

Koji make-up proizvod je must have uz malu crnu haljinu?

– Crna haljina je neizbježna kod večernjih izlazaka. Jedan od must have beauty proizvoda uz nju je crveni karmin, potom je tu i dobra maskara koja će dati volumen trepavicama.

 Po kojem parfemu ste prepoznatljivi?

– Od početka koristim Lacoste, to je jedan od brendova koji zastupa Orbico Beauty kompanija. Ostala sam mu vjerna i danas. Pored njega volim i koristim parfem Carolina Herrera Good Girl.

Koji beauty trik ste naučili od vizažista?

– Trik koji sam naučila od vizažistice Aide Mahmutović, koja je dugo radila kao make-up artist za Max Factor brend, je onaj vezan za rumenilo. Naime, naučila me je da rumenilo ne treba nanositi, kako ga većina dama koristi. Bitno je nasmijati se i nanijeti rumenilo na jagodice, a ne da to bude prekomjerna količina rumenila na obrazima.

Po Vama, na šta žene obraćaju najmanje pažnje kada je ljepota u pitanju?

– Mislim da je ono čemu pridaju najmanje pažnje je odabir pravog pudera, odnosno prave nijanse. Dosta žena nije sigurno u nijansu koju koristi. Djevojke iz naše kompanije koje rade na terenu mogu na najbolji način pomoći, odabrati puder koji vam baš odgovara. Ponuda pudera iz našeg brenda je velika.

Koje beauty rituale upražnjavate?

– To je sigurno tretman čišćenja lica, bez obzira da li sam taj dan nanijela kozmetiku ili ne. Koristim hidratantne kreme i maske.

 Koliko Vam je vremena potrebno da se našminkate? Šta Vam najviše oduzme vremena?

– Svakodnevno nanošenje make up-a ne oduzima mi puno vremena. Sve završim za 15-ak minuta. Najduže se zadržim kod nanošenja maskare, jer nisam baš vješta u tome,…, (smijeh).

Koja boja ruža će se nositi ove sezone?

– Max Factor će u 2018. lansirati novitete. Na tržištu će se pojaviti i novi ruževi za usne. Ove sezone preovladavat će Velvet mat ruževi. Boje trule višnje, ljubičaste…

Šta svaka dama treba imati u svojoj kozmetičkoj torbici?

– Svaka dama treba imati dobar puder, koji će odgovarati njenoj koži. To je  najbitniji proizvod, po meni, koji čini make-up, zatim kvalitetna maskara i dobar ruž.

 Koja su tri make-up proizvoda bez kojih ne možete zamisliti svoj dan?

– To su zasigurno primer, puder i ruž.

YouTube još nije zaživio u BiH

Kakvo je Vaše mišljenje o make-up tutorijalima?

– Smatram da YouTube još nije zaživio u našoj zemlji, onoliko koliko treba. Tutorijali, koji su nam dostupni, snimljeni u inostranstvu, nisu baš korisni, jer mnogi proizvodi, koje koriste tamošnje blogerice, nisu zastupljeni na našem tržištu. Više vjerujem tutorijalima, koji su snimljeni u našoj zemlji, gdje imamo priliku vidjeti na snimcima proizvode, koji su nam svima dostupni.