Vježbajte sa Lejlom Cunningham Hujić: „Scoop“ stomačne vježbe

Naša pilates i fitness instruktorica iz Los Angelesa savjetuje da u novu godinu uđete s novim stomakom. Prošlo je vrijeme praznika i ako se koji kilogram viška (a vjerovatno jeste) nakupio na stomaku, evo vježbi uz koje ćete postići savršeno ravan i zategnut stomak

Počnite u sjedećem položaju s ispruženim nogama

Onda stavite ruke iza leđa i pritisnite u pod.

  1. Počnite polako da uvlačite stomak i pomjerajte ruke prema nazad sve dok niste u “scoop” položaju – u  položaju da  sjedite na krsnoj kosti (kost iznad repne kosti) – C položaj kičme.  U ovom položaju ćete napraviti više prostora za kukove i više rada za vaše stomačne mišiće.
  2. Stisnite noge (pete, unutrašnje butine i mišiće zadnjice)
  3. Podižite noge polako prema gore pa onda prema dolje. Vrlo je bitno da vam kičma ostaje u istom položaju (C) dok vam se noge pomjeraju. Pri tome pomažu vaše ruke koje cijelo vrijeme pritišće pod.

 Detox Kurkuma Tonik!  – Za zdrav i ravan stomak

Kako bi vaše vježbe za stomak bile još djelotvornije, Leila savjetuje da napravite detox kurkuma tonik.

Kurkuma je korijen  koji se koristi već stoljećima na Istoku.  Upotrebljava se protiv raznih bolesti. Jedne od mnogih  beneficija kurkume su:  anti inflamatori, anti oksidant, pomaže pri probavi, regulira šećer u krvi… Za tonik je potrebno:

2 čajne kašike kurkume

2 kašike limunovog soka

4 kašike đumbira u prahu

3 kašike agave sirupa (ili meda)

Par ljuspica ljute crvene paprike ili crnog bibera

1/3 čaše filtrirane ili mineralne vode

Sve zajedno pomiješajte i uživajte!