Facebook uvodi opciju “to do” liste i liste putovanja

Privatni popisi su još jedan način na koji Facebook pokušava naš “news feed” učiniti ličnim

Sjećate li se nekog starijeg doba Facebooka, u kojem nismo uvijek iznova nailazili na iste oglase i sponzorirane objave? Većinu sadržaja su generirali izravno oni koje smo odredili kao “prijatelje” u virtualnom svijetu, a sve skupa je bilo neusporedivo nevinije nego danas.

S vremenom su se stvari počele mijenjati – Facebook je postao ultimativna marketinška platforma na kojoj su razni brendovi počeli sve više biti prisutni, dok su privatni korisnici postajali sve tiši. Upravo je tu stavku Facebook okarakterizirao kao problematičnu te odlučio pokrenuti osobniji angažman korisnika.

Jedan od načina na koji to žele postići jest uvođenjem opcije dijeljenja popisa naših obaveza, popisa hrane koju želimo isprobati, popisa zemalja koje želimo posjetiti ili što god nam već padne na pamet. Popisi će se moći komentirati, porediti, dijeliti te ukrašavati emoticonima, a iako još nisu dostupni svim korisnicima, to bi se trebalo promijeniti s dolaskom novog updatea.
(buro247.hr)