Werkstatt estetiku čine unikatnost, odvažnost, skulpturalnost i urbanost

 „Godine 2015. nastao je brend Werkstatt, kao rezultat dugogodišnjeg njegovanja ljubavi prema umjetnosti i stvaralaštvu“

Umjetnice Ajla Šarić i Lejla Nuhić, još tokom studentskih dana na Akademiji likovnih umjetnosti, svaki slobodan trenutak koristile su za zajednički kreativni rad, konkretno za štampanje grafika – koje je uvijek bila njihova ljubav. Maštale su kako će im to jednog dana biti i primarni posao i došle su na ideju da od grafičke matrice koju su koristile u štampi izrežu naušnice – što se pokazalo veoma uspješno. I tako nastaje njihova prva kreacija nakita.

Foto: Edvin Kalić

– Provodile smo sve više vremena u ateljeu i ideje su samo navirale. Tako je 2015. godine nastao Werkstatt, kao rezultat dugogodišnjeg njegovanja ljubavi prema umjetnosti i stvaralaštvu. Do kraja te godine napravile smo prvu kolekciju prstenova,  naušnica i narukvica, kreirale profile na društvenim mrežama i uradile prvi fotošuting sa Aidom Alilović. Zahvaljujući reakcijama ljudi oko nas, ali i na društvenim mrežama bile smo motivirane da nastavimo kreirati.

Werkstatt estetiku čine unikatnost, odvažnost, skulpturalnost i urbanost. Nakit je ručno izrađen od cinka, mesinga i bronze. Inspiraciju za dizajniranje crpe iz svakodnevnog života, mode, ličnih osjećaja, muzike koju slušaju… a kada govorimo o komadima koji će se naći u njihovim kutijicama za nakit, prstenje zauzima najviše prostora. Sam proces izrada ovih kreativnih rukotvorina počinje organizacijom radnih zadataka.

– U zavisnosti od vrste proizvoda, težine izrade i vremenskih rokova, raspoređujemo aktivnosti i bacamo se na posao. U tom procesu se najčešće se i rađaju ideje o novim modelima nakita. Prilikom izrade, volimo se igrati s bojama, teksturama, motivima i oblicima što često rezultira novom kreacijom.

Prije nekoliko godina svjetska Beyonce objavila je spot za pjesmu Spirit. U svom spotu čuvena pjevačica nosila je nakit brenda Werkstatt…

– Do saradnje s Beyonce došlo je uz pomoć beogradskog dizajnera Borisa Kargotića i njegovog brenda Demode Couture. Boris nas je pozvao da radimo nakit koji bi išao uz jednu od njegovih kreacija za Beyoncé – na temu Lion Kinga. Bilo je neizvjesno hoće li neka od tih kreacija biti u užem krugu odabira. Bez obzira na to, potpuno smo se posvetile izradi nakita. Projekat je trajao deset dana, tokom kojih smo intenzivno radile i uživale u samoj činjenici da kreiramo nakit za Beyonce. S obzirom na to da je kreacija bila namijenjena za premijernu noć Kralja lavova, na kojoj je nije nosila, vremenom smo na nju i zaboravile i bile zahvalne na samoj prilici. Tri mjeseca kasnije, Beyonce se u spotu za pjesme Spirit i Bigger pojavila s našim nakitom. Tada smo odlučile da je sasvim uredu nadati se velikim uspjesima. 

Trenutni cilj im je proširiti kapacitete proizvodnje – kako bi zadovoljile potrebe tržišta, a dugoročno planiraju širiti asortiman i uvoditi nove materijal i tehnike.

– Naše proizvode moguće je kupiti putem naše online trgovine www.werkstattshop.ba, u našoj radionici, u radnji Bazerdžan u Sarajevu, Galeriji PLUS u Banjoj Luci, Elosso Studiju u Zenici, Handmade Art Galeriji u Mostaru, Galeriji Art Špajz u Trebinju kada je u pitanju BiH. Naše kreacije su dostupne i u Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori.

Vrijeme s djecom

– Koliko volimo da radimo, toliko volimo i da uživamo u slobodnom vremenu. Obje smo majke, tako da najviše vremena provodimo sa djecom i trudimo se da ih uključimo u razne aktivnosti. Ponekad je to šetnja u prirodi, planinarenje, vožnja biciklima i rolama, a ponekad je to i izležavanje na kauču uz dobru knjigu ili seriju.